Gå til innhold

Hvor starter man?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt tips og gode råd. Etter at singelsjokket roet seg litt og jeg har fått  samlet tankene, har jeg lyst til å finne noen å dele armkroken med framfor ovnen eller lage en god middag til. Men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne😂jeg har 2 barn som jeg har 50-50 (har de i ei uke i strekk) og uka etterpå er jeg på jobb. Jobber turnus(7dager jobb og 7 dager fri)jobben gjør at jeg har "mye" fritid når ongene er på bh og skole men jeg har ingen helger heilt fri.føler det blir veldig vanskelig å møte noen. Kjenner heller ikke mange her som har tid til en kaffekopp midt på dagen midt i uka. Har ikke vært på sjekkern de siste 15år så hjelp! Hvor starter man? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder eller Sukker

Anonymkode: 16dfa...ca5

Skrevet

De fleste i dag starter med å laste ned tinder og/eller sukker eller andre sjekkeapper. Det er en enkel måte å komme i gang på. Det med å få tid til å møtes får du heller tenke på når du har kommet i kontakt med noen.

Jeg starter egentlig bare ved å bli mer tilgjengelig for signaler fra folk rundt meg i hverdagen. Liker bedre å starte ting med en god gammeldags flørt enn å bruke tinder. 

Anonymkode: 055f0...e3e

Skrevet

Har mest trua på treffe noen fysisk å få til en flørt jeg og😀men mer tilgjengelig for signaler veit jeg ikke, kjenner ikke noen single. Omgangskretsen vår besto jo av etablerte par. Spørs om en må krype til korset med en sånn app likevell 

Skrevet
11 minutter siden, laksebonden skrev:

Har mest trua på treffe noen fysisk å få til en flørt jeg og😀men mer tilgjengelig for signaler veit jeg ikke, kjenner ikke noen single. Omgangskretsen vår besto jo av etablerte par. Spørs om en må krype til korset med en sånn app likevell 

Vet ikke hvordan du er på å komme i kontakt med fremmede, men i løpet av noe så hverdagslig som en handletur eller en bussreise oppfatter jeg ganske enkelt hvem som er tilgjengelig for en flørt, så lenge jeg er åpen for det selv og bruker blikket aktivt. Det er hva jeg mener med å være tilgjengelig for signaler.

Anonymkode: 055f0...e3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...