AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Når må man avslutte ff-forholdet? Med en gang man begynner å date andre eller når det begynner å bli seriøst? Har egentlig avtale med ff-en min i kveld med overnatting og så har jeg første date med en fyr jeg er ganske interessert i på lørdag. Tenkte ikke over det da jeg avtalte, men er dette helt feil? Anonymkode: 477d3...97e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Helst før du begynner date. Si at dere blir sammen: utrolig sårende for han om han oppdager at du lå med en annen etter at du hadde truffet han, én dag i fremtiden. Ville droppet den avtalen og lagt FF på is. Anonymkode: 1b10e...78a 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Jeg hadde vert fall venta til etter første date med å avslutte FF forholdet. Anonymkode: dc5be...000 2
Gjest O.G. Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når må man avslutte ff-forholdet? Med en gang man begynner å date andre eller når det begynner å bli seriøst? Har egentlig avtale med ff-en min i kveld med overnatting og så har jeg første date med en fyr jeg er ganske interessert i på lørdag. Tenkte ikke over det da jeg avtalte, men er dette helt feil? Anonymkode: 477d3...97e Ja.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde vert fall venta til etter første date med å avslutte FF forholdet. Anonymkode: dc5be...000 Ja, jeg skjønner at jeg tenkte litt sort/hvitt. Det er jo en mulighet å legge ff-forholdet på is også. Men er det helt feil å møte han i kveld? Anonymkode: 477d3...97e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg skjønner at jeg tenkte litt sort/hvitt. Det er jo en mulighet å legge ff-forholdet på is også. Men er det helt feil å møte han i kveld? Anonymkode: 477d3...97e Nei, det er det ikke. Anonymkode: dc5be...000 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå