Gå til innhold

Dating og avvikling av ff

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når må man avslutte ff-forholdet? Med en gang man begynner å date andre eller når det begynner å bli seriøst?

Har egentlig avtale med ff-en min i kveld med overnatting og så har jeg første date med en fyr jeg er ganske interessert i på lørdag. Tenkte ikke over det da jeg avtalte, men er dette helt feil?

Anonymkode: 477d3...97e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst før du begynner date. Si at dere blir sammen: utrolig sårende for han om han oppdager at du lå med en annen etter at du hadde truffet han, én dag i fremtiden. Ville droppet den avtalen og lagt FF på is. 

Anonymkode: 1b10e...78a

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde vert fall venta til etter første date med å avslutte FF forholdet.

Anonymkode: dc5be...000

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når må man avslutte ff-forholdet? Med en gang man begynner å date andre eller når det begynner å bli seriøst?

Har egentlig avtale med ff-en min i kveld med overnatting og så har jeg første date med en fyr jeg er ganske interessert i på lørdag. Tenkte ikke over det da jeg avtalte, men er dette helt feil?

Ja.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde vert fall venta til etter første date med å avslutte FF forholdet.

Ja, jeg skjønner at jeg tenkte litt sort/hvitt. Det er jo en mulighet å legge ff-forholdet på is også. Men er det helt feil å møte han i kveld?

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skjønner at jeg tenkte litt sort/hvitt. Det er jo en mulighet å legge ff-forholdet på is også. Men er det helt feil å møte han i kveld?

Nei, det er det ikke.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...