Gå til innhold

Stupfulle samtaler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her leker vi at vi er skjitfulle, og det blir litt spennende å se  hva dere skriver :)  Schkååll! :kristin:

Anonymkode: 0939a...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NATTMAAAAT! Jeg payer. Skal vi ha Mc’ern? Nei ÅH babb! Åh ja babb. Med ekstra dressing :sikle: 

Bare vent jeg skal bare sende melding til eksen min. 

 

Anonymkode: 65f9c...153

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammmen, jeg eeeeeelskeeer deeeeeg kom tiiiilbske jeg hater den bitch kjerringen hun er null i forhold til meeeeeeg du veeet ikke hva du går glipp av brenn din køøøøødd!!!!!!

Anonymkode: ffd15...00d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere hva, jeg pleier aldri å si sånt altså, men dere er de fineste folka jeg vet om, og det mener jeg, jeg sier det ikke bare fordi jeg er full, men jeg liker dere skikkelig, skkkelig godt..!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Vet dere hva, jeg pleier aldri å si sånt altså, men dere er de fineste folka jeg vet om, og det mener jeg, jeg sier det ikke bare fordi jeg er full, men jeg liker dere skikkelig, skkkelig godt..!

Awwwww 😭 nei du vet du hva, sånn heeelt seriøst, du er skikkelig bra! Vi burde henge sammen myyyye mer. Digger deg!!11 kom igjen gi meg en klem! ❤️

 

Anonymkode: 65f9c...153

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telle-tråd for øl! 

En øl

To øl

Tre øl

Fire øl.  

Fem øl  

Seks øl. 

Syv øl.  

Åtte øl 

Ni øl 

:skaal:

Anonymkode: cab5f...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda opp på bordet og dans. Og sett på hits of the 90. 😂 

Anonymkode: bbe1e...ed2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BÆHHÆHÆHÆ uuups der sølte jeg hele drinken min over hele meg :klaske::skratte:åhh faen... jaja the show must go ON, sett på spice girls!!! *lager seg drink med 2/3 deler sprit og 1/3 del blandevann mens jeg synger if you wanna be my lover og holder på å velte drinken igjen* 

Anonymkode: 65f9c...153

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere han er litt interessert i meg eller? Se meldingen han sendte...NEIII, hvor f... er mobilen min???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

Vet dere hva, jeg pleier aldri å si sånt altså, men dere er de fineste folka jeg vet om, og det mener jeg, jeg sier det ikke bare fordi jeg er full, men jeg liker dere skikkelig, skkkelig godt..!

Jg snyes ud vrker som en flott person!’ Tusen takk for at dy er så god! Kunne du holdt veska mi mens jg og jentene her inne går på toaleytet sammen?’m :vin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Full person kommer hjem til høyteknologisk bolig: "Åofen sze dååh!!!"  Dette er kun for de som har sett tv-reklame nå for tiden... lol 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakk av fra gjengen på uteplassen for å dra på eventyr :mynona:wiiiiiih! Kjøpe seg en shot. *shot* wooooo!

Anonymkode: 65f9c...153

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Bare litt over klokken 21:00 her nå, og hele Kvinneguiden er allerede dritings!?!!  

 :danser:                    

Anonymkode: cab5f...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...