AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Hvor lenge må jeg vente/hva er akseptabel tid før jeg kan laste ned tinder etter et brudd ? Var vell sammen 6 mnd, fint brudd og begge var enige om veien det gikk Anonymkode: 6f2cb...10f
Gjest duftlyset Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 Ingen grunn til å vente basert på det du forteller om forholdet. Kjør på!
Markk16 Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 Just now, AnonymBruker said: Hvor lenge må jeg vente/hva er akseptabel tid før jeg kan laste ned tinder etter et brudd ? Var vell sammen 6 mnd, fint brudd og begge var enige om veien det gikk Anonymkode: 6f2cb...10f Hvorfor må du vente? Du kan jo laste ned med en gang hvis du vil..
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 Ble formelt avsluttet på mandag så i respekt følte jeg at jeg måtte vente litt, er det feil tankegang?😅 ts Anonymkode: 6f2cb...10f
Gjest duftlyset Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ble formelt avsluttet på mandag så i respekt følte jeg at jeg måtte vente litt, er det feil tankegang?😅 ts Anonymkode: 6f2cb...10f nei, det er ganske fint at du respekterer motparten! Men forholdet varte ikke så lenge og dere var begge enige, så ser ikke noe poeng med å vente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå