AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Når jeg åpner et innlegg pga spennende overskrift så blir jeg så lei når jeg kommer i tråden og hovedinnlegget består av en halv roman! Da ender det med at jeg bare går ut av tråden igjen, gidder rett og slett ikke å lese lange innlegg! Hopper også elegant over lange svar. Er det flere som meg? Anonymkode: 394c4...0fb 8
Djungelvrål Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 Samme her, men jeg kan gjøre unntak om de bruker mellomrom og det er godt skrevet. 9
OPIgirl Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Samme her. Gidder ikke å lese milelange innlegg. 1
FrankDrebin Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 Samme her, om jeg har lyst til å lese en roman, så har jeg bøker i hylla. 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 Det gidder ikke jeg heller.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 Jeg leser heller ikke lange innlegg. Anonymkode: d4ca9...008 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #7 Skrevet 9. november 2018 Leser dem alltid, liker de lange innleggene best Anonymkode: 2f1d3...c80 6
Katy Perry Skrevet 9. november 2018 #8 Skrevet 9. november 2018 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg åpner et innlegg pga spennende overskrift så blir jeg så lei når jeg kommer i tråden og hovedinnlegget består av en halv roman! Da ender det med at jeg bare går ut av tråden igjen, gidder rett og slett ikke å lese lange innlegg! Hopper også elegant over lange svar. Er det flere som meg? Anonymkode: 394c4...0fb Ja, gidder ikke bruke tid på det av en eller annen merkelig grunn😊 Endret 9. november 2018 av Katy Perry 1
EvaLena Skrevet 9. november 2018 #9 Skrevet 9. november 2018 (endret) Jeg kan godt lese lange innlegg, bare det er godt skrevet og inneholder avsnitt. Må legge til at når noen spør om noe i HI og de får svar som kanskje ikke svarer til forventningen og som TS da kommer med nye tilleggsinfo i flere nye innlegg, da gidder jeg ikke svare noe særlig. Det får fint å skrive en kortfattet info i HI. Ikke kom senere med info som plutselig er av så kritisk info at det burde vært i HI. Endret 10. november 2018 av EvaLena 3
Chantielle Skrevet 9. november 2018 #10 Skrevet 9. november 2018 Når man skal stille et spørsmål/har et problem,så er det vel viktig for den som spør,at folk får et innblikk om hva det dreier seg om.Er innlegget interessant,så leser jeg hele. 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #11 Skrevet 9. november 2018 Leser gjerne lange innlegg. Hopper rett over innlegg med dårlig språk, lite innhold eller manglende luft og tegnsetting. Anonymkode: 90a62...8f4 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #12 Skrevet 9. november 2018 Kanskje, hvis de er godt skrevet og har avsnitt. Hvis ikke - nope! Anonymkode: ace37...cd1 1
Devilheart Skrevet 9. november 2018 #13 Skrevet 9. november 2018 Alt dette avhenger av hvor omfattende problemstillingen er, og hvor mye detaljer som er nødvendig. Det beste er klart å være kortfattet og konkret, slik at man faktisk ikke får en halv roman, men iblant er det ikke til å unngå. Og da avgjør skrivemåten om innlegget er verdt å lese eller ikke. Vi som har vært på nettet og innom mange forum gjennom mange år, har jo lært noen triks. Burde vært et sticky-innlegg helt øverst der det oppfordres til å lage oppsummeringer for de som ikke vil lese hele innlegg. Så kan de som vil kan lese alt i sin helhet. Denne oppsummeringen kalles "Tl;Dr:" som betyr Too long; Didn't read. Aller helst bør oppsummeringen komme helt øverst, og "romanen" kan puttes i spoiler for å spare plass. Blir så glad og applauderende når folk lager slike innlegg. Er oppsummeringen interessant, øker sjansen for at jeg får lyst å lese hele historien og muligens bidra. 2
Honey Dew Skrevet 9. november 2018 #14 Skrevet 9. november 2018 Jeg leser heller ikke lange innlegg 1
Frida Skrevet 10. november 2018 #15 Skrevet 10. november 2018 Jeg leser lange innlegg om de har avsnitt, det er et absolutt krav. 2
Jytte Skrevet 10. november 2018 #17 Skrevet 10. november 2018 (endret) På 09.11.2018 den 0.10, AnonymBruker skrev: Når jeg åpner et innlegg pga spennende overskrift så blir jeg så lei når jeg kommer i tråden og hovedinnlegget består av en halv roman! Da ender det med at jeg bare går ut av tråden igjen, gidder rett og slett ikke å lese lange innlegg! Hopper også elegant over lange svar. Er det flere som meg? Anonymkode: 394c4...0fb Kg er blitt latterlig med årene. Det vet alle som har vært innom siden starten. Endret 10. november 2018 av Jytte
beyonce_1 Skrevet 11. november 2018 #18 Skrevet 11. november 2018 Samme her! Blir matt når jeg ser første post er en tettskrevet side...
NancyDrew Skrevet 11. november 2018 #20 Skrevet 11. november 2018 På 9.11.2018 den 10.59, FrankDrebin skrev: Samme her, om jeg har lyst til å lese en roman, så har jeg bøker i hylla. Men kan jo like så godt lese en roman her på KG, tenker jeg! Så lenge vedkommende klarer å formulere seg bra, skriver godt og husker avsnitt og skriveleifer så spiller det ingen rolle om jeg leser historien fra romanen i hylla eller her inne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå