Gå til innhold

Jeg leser ikke lange innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg åpner et innlegg pga spennende overskrift så blir jeg så lei når jeg kommer i tråden og hovedinnlegget består av en halv roman! Da ender det med at jeg bare går ut av tråden igjen, gidder rett og slett ikke å lese lange innlegg! Hopper også elegant over lange svar. 

Er det flere som meg? 

Anonymkode: 394c4...0fb

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, men jeg kan gjøre unntak om de bruker mellomrom og det er godt skrevet.

• Liker 9
Skrevet

Samme her. Gidder ikke å lese milelange innlegg. 

• Liker 1
Skrevet

Samme her, om jeg har lyst til å lese en roman, så har jeg bøker i hylla. 

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det gidder ikke jeg heller.

Skrevet

Jeg leser heller ikke lange innlegg.

Anonymkode: d4ca9...008

• Liker 1
Skrevet

Leser dem alltid, liker de lange innleggene best

Anonymkode: 2f1d3...c80

• Liker 6
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg åpner et innlegg pga spennende overskrift så blir jeg så lei når jeg kommer i tråden og hovedinnlegget består av en halv roman! Da ender det med at jeg bare går ut av tråden igjen, gidder rett og slett ikke å lese lange innlegg! Hopper også elegant over lange svar. 

Er det flere som meg? 

Ja, gidder ikke bruke tid på det av en eller annen merkelig grunn😊

Endret av Katy Perry
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kan godt lese lange innlegg, bare det er godt skrevet og inneholder avsnitt.

Må legge til at når noen spør om noe i HI og de får svar som kanskje ikke svarer til forventningen og som TS da kommer med nye tilleggsinfo i flere nye innlegg, da gidder jeg ikke svare noe særlig.

Det får fint å skrive en kortfattet info i HI. Ikke kom senere med info som plutselig er av så kritisk info at det burde vært i HI.

Endret av EvaLena
  • Liker 3
Skrevet

Når man skal stille et spørsmål/har et problem,så er det vel viktig for den som spør,at folk får et innblikk om hva det dreier seg om.Er innlegget interessant,så leser jeg hele.

• Liker 6
Skrevet

Leser gjerne lange innlegg.

Hopper rett over innlegg med dårlig språk, lite innhold eller manglende luft og tegnsetting. 

Anonymkode: 90a62...8f4

• Liker 2
Skrevet

Kanskje, hvis de er godt skrevet og har avsnitt. Hvis ikke - nope!

Anonymkode: ace37...cd1

• Liker 1
Skrevet

Alt dette avhenger av hvor omfattende problemstillingen er, og hvor mye detaljer som er nødvendig. Det beste er klart å være kortfattet og konkret, slik at man faktisk ikke får en halv roman, men iblant er det ikke til å unngå. Og da avgjør skrivemåten om innlegget er verdt å lese eller ikke.

Vi som har vært på nettet og innom mange forum gjennom mange år, har jo lært noen triks. Burde vært et sticky-innlegg helt øverst der det oppfordres til å lage oppsummeringer for de som ikke vil lese hele innlegg. Så kan de som vil kan lese alt i sin helhet.

Denne oppsummeringen kalles "Tl;Dr:" som betyr Too long; Didn't read. Aller helst bør oppsummeringen komme helt øverst, og "romanen" kan puttes i spoiler for å spare plass. Blir så glad og applauderende når folk lager slike innlegg. Er oppsummeringen interessant, øker sjansen for at jeg får lyst å lese hele historien og muligens bidra. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg leser heller ikke lange innlegg

• Liker 1
Skrevet

Jeg leser lange innlegg om de har avsnitt, det er et absolutt krav. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker lange innlegg.

• Liker 4
Skrevet (endret)
På ‎09‎.‎11‎.‎2018 den 0.10, AnonymBruker skrev:

Er det flere som meg? 

Kg er blitt latterlig med årene. Det vet alle som har vært innom siden starten.

Endret av Jytte
Skrevet

Samme her! Blir matt når jeg ser første post er en tettskrevet side...

Skrevet

Jepp.

Skrevet
På 9.11.2018 den 10.59, FrankDrebin skrev:

Samme her, om jeg har lyst til å lese en roman, så har jeg bøker i hylla. 

Men kan jo like så godt lese en roman her på KG, tenker jeg! Så lenge vedkommende klarer å formulere seg bra, skriver godt og husker avsnitt og skriveleifer så spiller det ingen rolle om jeg leser historien fra romanen i hylla eller her inne :fnise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...