Gå til innhold
AnonymBruker

Vil ha en indisk mann!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring med indere? 

Anonymkode: 32d90...ed2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med indere? 

Huff ja. Bare la det være. Er mitt rpd. Skal du absolutt ha en så finn en norsk inder som er adoptert og har norske foreldre. Om ikke risikerer du tidenes kulturkræsj.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Emmelise

ARTIG NOK, så har jeg faktisk en indisk kompis boende i London som er singel. Født og oppvokst i England. Snakker ikke gujarati engang, egentlig litt erkebritisk hvis du ser bortifra han er brun.
Lyst til å prøve deg litt? Jeg har prøvd å få han gifta bort i evigheter 😄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Huff ja. Bare la det være. Er mitt rpd. Skal du absolutt ha en så finn en norsk inder som er adoptert og har norske foreldre. Om ikke risikerer du tidenes kulturkræsj.

hva skjedde? måtte du finne deg i vold? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maleficenta

Nei ikke vold. Han var jo forsåvidt en grei kar men de har jo et annet kvinnesyn f.eks. og han var veldig sjalu. Om jeg skulle på en fest med noen andre, f.eks jobbjulebord, så sendte han masse sure meldinger og gjorde at jeg fikn dårlug samvittighet og ikke klarte å kose meg. Han var sykelug lojal mot sine foreldre. Alt hans foreldre sa og gjorde var rett uansett. Om jeg ikke var enig så gikk han rett i forsvar ovenfor de. Og mat. Det gikk ikke an å lage mat til han. Han skulle bare spise indisk mat og nektet å smake på norsk mat.. ja sånne irriterende ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
16 minutter siden, Maleficenta skrev:

Nei ikke vold. Han var jo forsåvidt en grei kar men de har jo et annet kvinnesyn f.eks. og han var veldig sjalu. Om jeg skulle på en fest med noen andre, f.eks jobbjulebord, så sendte han masse sure meldinger og gjorde at jeg fikn dårlug samvittighet og ikke klarte å kose meg. Han var sykelug lojal mot sine foreldre. Alt hans foreldre sa og gjorde var rett uansett. Om jeg ikke var enig så gikk han rett i forsvar ovenfor de. Og mat. Det gikk ikke an å lage mat til han. Han skulle bare spise indisk mat og nektet å smake på norsk mat.. ja sånne irriterende ting.

Uff :( 

Anonymkode: 61ced...375

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Markk16
34 minutter siden, Maleficenta said:

Rart han valgte å være sammen med en norsk jente da.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maleficenta
På 9.11.2018 den 0.52, Markk16 skrev:

Rart han valgte å være sammen med en norsk jente da.. :)

Det verste han sa var: Det er ikke spnn mamma lager det. Jeg bare hallo. Er du fem år?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hehe. Jeg «har» en inder, men det eneste indiske med ham er utseende, så da er det vel ikke så interessant hva slags erfaring jeg har. :ler:

Anonymkode: 5e22a...396

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
On 11/9/2018 at 12:13 AM, Emmelise said:

ARTIG NOK, så har jeg faktisk en indisk kompis boende i London som er singel. Født og oppvokst i England. Snakker ikke gujarati engang, egentlig litt erkebritisk hvis du ser bortifra han er brun.
Lyst til å prøve deg litt? Jeg har prøvd å få han gifta bort i evigheter 😄

Nei, nei, nei! :bond:

Anonymkode: 65ff3...1dc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her