Gå til innhold

Vil ha en indisk mann!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med indere? 

Anonymkode: 32d90...ed2

Huff ja. Bare la det være. Er mitt rpd. Skal du absolutt ha en så finn en norsk inder som er adoptert og har norske foreldre. Om ikke risikerer du tidenes kulturkræsj.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARTIG NOK, så har jeg faktisk en indisk kompis boende i London som er singel. Født og oppvokst i England. Snakker ikke gujarati engang, egentlig litt erkebritisk hvis du ser bortifra han er brun.
Lyst til å prøve deg litt? Jeg har prøvd å få han gifta bort i evigheter 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Huff ja. Bare la det være. Er mitt rpd. Skal du absolutt ha en så finn en norsk inder som er adoptert og har norske foreldre. Om ikke risikerer du tidenes kulturkræsj.

hva skjedde? måtte du finne deg i vold? 

Anonymkode: 32d90...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke vold. Han var jo forsåvidt en grei kar men de har jo et annet kvinnesyn f.eks. og han var veldig sjalu. Om jeg skulle på en fest med noen andre, f.eks jobbjulebord, så sendte han masse sure meldinger og gjorde at jeg fikn dårlug samvittighet og ikke klarte å kose meg. Han var sykelug lojal mot sine foreldre. Alt hans foreldre sa og gjorde var rett uansett. Om jeg ikke var enig så gikk han rett i forsvar ovenfor de. Og mat. Det gikk ikke an å lage mat til han. Han skulle bare spise indisk mat og nektet å smake på norsk mat.. ja sånne irriterende ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Maleficenta skrev:

Nei ikke vold. Han var jo forsåvidt en grei kar men de har jo et annet kvinnesyn f.eks. og han var veldig sjalu. Om jeg skulle på en fest med noen andre, f.eks jobbjulebord, så sendte han masse sure meldinger og gjorde at jeg fikn dårlug samvittighet og ikke klarte å kose meg. Han var sykelug lojal mot sine foreldre. Alt hans foreldre sa og gjorde var rett uansett. Om jeg ikke var enig så gikk han rett i forsvar ovenfor de. Og mat. Det gikk ikke an å lage mat til han. Han skulle bare spise indisk mat og nektet å smake på norsk mat.. ja sånne irriterende ting.

Uff :( 

Anonymkode: 61ced...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Maleficenta said:

Nei ikke vold. Han var jo forsåvidt en grei kar men de har jo et annet kvinnesyn f.eks. og han var veldig sjalu. Om jeg skulle på en fest med noen andre, f.eks jobbjulebord, så sendte han masse sure meldinger og gjorde at jeg fikn dårlug samvittighet og ikke klarte å kose meg. Han var sykelug lojal mot sine foreldre. Alt hans foreldre sa og gjorde var rett uansett. Om jeg ikke var enig så gikk han rett i forsvar ovenfor de. Og mat. Det gikk ikke an å lage mat til han. Han skulle bare spise indisk mat og nektet å smake på norsk mat.. ja sånne irriterende ting.

Rart han valgte å være sammen med en norsk jente da.. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2018 den 0.52, Markk16 skrev:

Rart han valgte å være sammen med en norsk jente da.. :)

Det verste han sa var: Det er ikke spnn mamma lager det. Jeg bare hallo. Er du fem år?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg «har» en inder, men det eneste indiske med ham er utseende, så da er det vel ikke så interessant hva slags erfaring jeg har. :ler:

Anonymkode: 5e22a...396

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/9/2018 at 12:13 AM, Emmelise said:

ARTIG NOK, så har jeg faktisk en indisk kompis boende i London som er singel. Født og oppvokst i England. Snakker ikke gujarati engang, egentlig litt erkebritisk hvis du ser bortifra han er brun.
Lyst til å prøve deg litt? Jeg har prøvd å få han gifta bort i evigheter 😄

Nei, nei, nei! :bond:

Anonymkode: 65ff3...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 9.11.2018 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med indere? 

Anonymkode: 32d90...ed2

Har du funnet noen indiske menn? evt. hvordan gikk det?

Anonymkode: 127e1...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nødvendig å dra opp alle gamle tråder som omhandler indiske menn? Lag din egen tråd hvis det er noe du lurer på!

(Synd at ikke KG låser gamle tråder som andre forum gjør...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har erfaring med et par indere ja. Han første var sikh og ikke så vanvittig spennende når jeg ble kjent med han. Han var snill, men samtidig ikke spesielt hyggelig og litt selvsentrert. Han andre var fra sørindia (vokst opp der) og kanskje den snilleste personen jeg har møtt ever! Han var katolsk kristen, om det har noe å si.. 

India er stort så det er ganske lættis at dere prøver å definere den indiske mannen som om det er èn type. 

Anonymkode: 4a787...ab0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...