AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Jeg har sterk grad av cp, og sitter i rullestol. Har assistenter hele dagen utenom natten. Talen min er også utydelig. Men jeg er ganske søt av utseende og har mange spennende interessefelt og en god personlighet. Kunne dere datet meg? Jeg er redd for å kaste meg ut på datingmarkedet og bare bli avvist og slaktet. Kan dere se bort ifra funksjonshemningen og sett for dere et forhold med en med sterk grad av cp? Jeg er helt oppegående i hodet. Anonymkode: 564ba...ab7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 Ikke noe problem. Skaff deg en profil på en datingside og fortell om dine positive sider. Vær helt ærlig på sykdommen din og hva dette innebærer👍 En kvinnelig bekjent er blind og har dårlig hørsel, men fant seg fort en trivelig mann på en datingside. Lykke til 😊 Anonymkode: 44ea8...7dd
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 En av mine nærmeste venninner på ungdomsskolen hadde sterk grad cp, var avhengig av rullestol og hadde problemer med tale. Men talen var bedre når det var folk hun slappet av med, og vi tekstet mye. Funksjonshemming on være litt avskrekkende og skape litt avstand når man først skal bli kjent, så det kan føre til vanskeligere førsteinntrykk, men når folk blir kjent med deg tror jeg det går lettere å se DEG. Anonymkode: b95ba...32d 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 Selvsagt. Menn flest er ikke så opptatt av a4-kroppen som de gjerne blir beskyldt for. Anonymkode: 4a063...dd4
NancyDrew Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 (endret) Jeg hadde en sønn med alvorlig grad av CP. Jeg kan sette meg inn i hverdagen du beskriver her. Jeg kan også skjønne hva som bekymrer deg, da jeg har hørt de samme tankene fra der hvor jeg jobbet før. Du havner ikke utenfor datingmarkedet grunnet at du har cerebral parese - men, det kan kanskje bli litt mer vanskeligere å finne noen, da mange kan bli bekymret i starten. (Men nå, det sliter vi jo alle med av ulike grunner. Vi alle har vårt å stri med!) God selvtillit og humor er nøkkel, for oss alle. Uansett hvilke hinder vi har i hverdagen. Gjør de «utfordringene» (ja, jeg setter det i hermetegn, for jeg vet så veldig godt at du er vant med det - og det er en helt ordinær normal!) du har, til en vanlig greie. Samme som jeg gjorde. Sønnen min ble sondeernært, det falt like naturlig for meg - som de mødrene som ammet. Det var ikke noe annerledes for meg, eller oss, ikke sant. Bare en annen hverdag. Jeg har ingen tvil i mitt sinn på at du vil finne en for deg. Bare strål, smil - og vær deg selv. Hundre prosent! Du kan jo forsøke nettdating, foreksempel? Vær åpen og ærlig i profilen, og inkluder humor og (!) godt humør! Stor klem til deg, og lykke til! Endret 8. november 2018 av NancyDrew 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå