AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Hei! For ca 2 1/2 År siden utførte jeg en neseoperasjon. Jeg vil ikke si jeg er direkte misfornøyd for resultatet er bedre enn før operasjonen. MEN for det første, så syns jeg fremdeles nesen står ganske mye ut i profil. I tillegg er det ene neseboret en del større enn det andre, og det andre er ganske flatt. Det syns av og til ganske godt på bilder og føler at jeg ser helt skjev ut i ansiktet på grunn av det. Men så er jeg redd for å klage og ikke sikkert det kan gjøres noe med dette uansett. Men samtidig så koster jo dette mye penger, så man vil jo være relativt fornøyd etterpå, selv om ingenting er perfekt. Hva ville dere gjort? Noen som har erfaringer?😊 Anonymkode: aad45...5be
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 Aner kkkje. Du kan høyre? Men elles er vel naseoperasjon den operasjonen eg alltid synes blir styggast;p Anonymkode: 88f65...6f8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 Har aldri tatt noe kosmetisk operasjon, men av nysgjerrighet ønsker jeg å spørre deg, hva mener du med at nesen din «står ut» i profil? Mener du da ryggen av nesa, altså selve benet (noen vil kalle dette arabernese), eller er det kun tuppen der det er mykt, som står ut? Anonymkode: ed209...2d3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 Egentlig begge deler, men egentlig mest tuppen. Føler den står litt ut og at egentlig hele nesen er for stor til mitt lille ansikt. Men usikker på om det er noe jeg "ser" selv, eller om det faktisk er tilfelle😂 vanskelig å se seg selv av og til! He he, tja ikke helt enig i det altså😀 har sett mange bli veldig fine etter en neseoperasjon når det harmoniserer mer med ansiktet. 😊 Anonymkode: aad45...5be
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Egentlig begge deler, men egentlig mest tuppen. Føler den står litt ut og at egentlig hele nesen er for stor til mitt lille ansikt. Men usikker på om det er noe jeg "ser" selv, eller om det faktisk er tilfelle😂 vanskelig å se seg selv av og til! He he, tja ikke helt enig i det altså😀 har sett mange bli veldig fine etter en neseoperasjon når det harmoniserer mer med ansiktet. 😊 Anonymkode: aad45...5be Okey, så du ønsker altså at nesen din skal bli flatere, ikke tynnere? Neser som står ut er et typisk europeisk trekk og det er vakkert. Du må innse at det er sånn du er, og du er nydelig uansett! Anonymkode: ed209...2d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå