Gjest Chrizzy Skrevet 25. mars 2005 #41 Skrevet 25. mars 2005 Dere glemmer jo å krangle med gjestene nå da... vi er her jo mest for dèt, og blir faktisk veldig lei oss når dere tror at lange og tilsynelatende intelligente innlegg fra oss blir tatt for god fisk og ikke Dumskapens Kilde eller noe. Jeg har ikke tid til tull, også er jo gjestene litt skumle da, for neste gang jeg skriver noe fornuftig så kommer dere og All over the place...
Gjest Chrizzy Skrevet 25. mars 2005 #42 Skrevet 25. mars 2005 Døh - ikke ødelegg nå - kall deg gjest 2 eller no (noen kunne tro det var jeg som plutselig hadde blitt så glup). Ingen fare, kjenner igjen måten DU skriver på, komisk spør du meg
Gjest Pet Skrevet 25. mars 2005 #43 Skrevet 25. mars 2005 Jeg har ikke tid til tull, også er jo gjestene litt skumle da, for neste gang jeg skriver noe fornuftig så kommer dere og All over the place... Skikkelig ufornuftig, altså.
Gjest Pet Skrevet 25. mars 2005 #44 Skrevet 25. mars 2005 Langtevekkistan ligger i Utopia Og der er det kommunistisk styresett?
Gjest Chrizzy Skrevet 25. mars 2005 #45 Skrevet 25. mars 2005 Skikkelig ufornuftig, altså. DU brukte et mer enn meg, snakk om å være ufornuftig, sløsende og stormannsgal.
Gjest Chrizzy Skrevet 25. mars 2005 #46 Skrevet 25. mars 2005 Og der er det kommunistisk styresett? Jeg styrer og denne uken er vi kommunister
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #47 Skrevet 25. mars 2005 Døh - ikke ødelegg nå - kall deg gjest 2 eller no (noen kunne tro det var jeg som plutselig hadde blitt så glup). Mye morsommere og mer provoserende å bidra til forvirring, da. Derfor ingen gjest 2 eller 3 her, nei.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #48 Skrevet 25. mars 2005 Mye morsommere og mer provoserende å bidra til forvirring, da. Derfor ingen gjest 2 eller 3 her, nei. Ok greit, men da har du å oppføre deg ordentlig, og ikke komme med noe som kan anses for å være intelligent. :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #49 Skrevet 25. mars 2005 Du kan jo gå hit og krangle med den kranglevorne gjesten Du har litt tungt for det du også+ det er krangel som andre har startet i så tilfelle. je bare skrev om mine observasjoner...det er vel lov? selv om det er påske?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå