Gå til innhold

De tristeste/grusomste filmene du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Fant den nå, ser ut til å være en fæl film.

Den er helt jævlig. Og enda verre fordi den er sann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 timer siden, Parasoll skrev:

Så aurore i går 

Altså... Jeg har ikke ord. 

Den er så grusom, satt med en vond følelse inni meg lenge etterpå. Samme med lilja forever! Tror ingen filmer har satt så mye støkk i meg som disse to filmene der, helt grusomt og trist😢

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri sittet igjen med en verre følelse i kroppen enn etter jeg hadde sett "A serbian film". Ble fysisk og psykisk uvel.

Anonymkode: c96b6...ad8

Jeg lastet den ned og så bare en liten scene fra midten av filmen, vet ikke hvorfor jeg ikke begynte på starten....men den scenen med det nyfødte barnet gjorde at jeg ikke klarte å se hele.  Var forstyrret lenge etterpå...selv om man tydelig så at det var en dukke...herregud!!

Skrevet
2 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jeg lastet den ned og så bare en liten scene fra midten av filmen, vet ikke hvorfor jeg ikke begynte på starten....men den scenen med det nyfødte barnet gjorde at jeg ikke klarte å se hele.  Var forstyrret lenge etterpå...selv om man tydelig så at det var en dukke...herregud!!

Reagerte kraftig på den scenen jeg også....Den filmen er definitivt den mest grusomme filmen jeg har sett. Tok noen dager før jeg klarte å få den ut av tankene.

Skrevet
Akkurat nå, Skribent09 skrev:

Reagerte kraftig på den scenen jeg også....Den filmen er definitivt den mest grusomme filmen jeg har sett. Tok noen dager før jeg klarte å få den ut av tankene.

Ja den og den franske filmen Irreversible.....den voldtektscenen i den undergrunnen er den verste jeg har sett skildret på film.    Ble helt satt ut!

Skrevet

Mange av de som allerede er nevnt.

A Beautiful  Mind. Jeg liker ikke å se at folk blir lobotomert. Det er vemmelig. 

Hachiko, The Bridges of Madison County og The incredible journey, er litt triste. Selv om den sistnevnte har "happy ending". 

Skrevet

Noen av disse som ligger på Netflix eller HBO? 

Anonymkode: 6924d...3fc

• Liker 2
Gjest sad_shadow
Skrevet

Gladioator. Har aldri grått av en film, ikke denne heller, men det er en film som sitter i, og er ingen typisk kjærlighetsfilm heller.

Skrevet

Sophie’s Choise og Purpurfargen

Skrevet

Boys don’t cry.

Skrevet
3 hours ago, Peonjenta said:

Ja den og den franske filmen Irreversible.....den voldtektscenen i den undergrunnen er den verste jeg har sett skildret på film.    Ble helt satt ut!

Jeg ble også satt ut av den filmen, også den grafiske scenen med han som ble slått ihjel med en hammer eller noe. Var uvel og tom på innsiden resten av dagen. 

Ellers er a Serbian film den jævligste jeg har sett, hvor jeg følte sjelen min ble voldtatt av scenen hvor sønnen ble voldtatt av faren. Skrudde av da, og hadde ALDRI sett den om jeg visste om den scenen. Den scenen med babyen tok jeg ikke seriøst da for det føltes så falskt og skuespill ut, men den hadde satt meg ut om jeg så det nå som jeg er eldre. Æsj, kjenner jeg skulle ønske den filmen aldri var lagd, den er bare barbarisk og grotesk, med ingen nytteverdi.

Anonymkode: 569b7...a47

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)

Passion of the Christ

Den var så hjerteskjærende 

Endret av Jegskulleønskeat
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble også satt ut av den filmen, også den grafiske scenen med han som ble slått ihjel med en hammer eller noe. Var uvel og tom på innsiden resten av dagen. 

Ellers er a Serbian film den jævligste jeg har sett, hvor jeg følte sjelen min ble voldtatt av scenen hvor sønnen ble voldtatt av faren. Skrudde av da, og hadde ALDRI sett den om jeg visste om den scenen. Den scenen med babyen tok jeg ikke seriøst da for det føltes så falskt og skuespill ut, men den hadde satt meg ut om jeg så det nå som jeg er eldre. Æsj, kjenner jeg skulle ønske den filmen aldri var lagd, den er bare barbarisk og grotesk, med ingen nytteverdi.

Anonymkode: 569b7...a47

Han som spilte hovedrollen i den filmen tok livet av seg etterpå. Ryktene sier han taklet ikke grusomhetene.

Anonymkode: 03de5...5ce

Skrevet

The green mile.

Jeg begynner å gråte bare jeg hører introen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var utrøstelig etter å jeg så Ghost - skal aldri se den igjen. 

Anonymkode: 39c92...fc4

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han som spilte hovedrollen i den filmen tok livet av seg etterpå. Ryktene sier han taklet ikke grusomhetene.

Anonymkode: 03de5...5ce

Hvem var det?

Anonymkode: e6e86...3e0

Skrevet

The Road, lilja-4-ever, og Boys don't cry 😢 

Gjest bienvilleparish
Skrevet
På 7.11.2018 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Hachiko a dogs story. Basert på en sann historie om en hund som venter hver dag på togstasjonen i mange år på eieren (som døde på jobb). Jeg gråter svært sjeldent av filmer, men her strigråt jeg, med lyd 😭😭

The green mile er en veldig bra film, men trist. Gråt en skvett på slutten når han (husker ikke navnet) store svarte snille mannen ble henretta. 

Anonymkode: a43b5...2b8

Ja den hachiko filmen er helt syk. Jeg satt ikke bare å gråt, jeg hulket faktisk. Typen min også. 

Skrevet

Hvor finner man disse filmene? Tenker da på Aurore, the remains of the day og so-won. Har søkt på både Netflix og HBO.😫 

Nå begynner jeg å lure på hva jeg egentlig betaler for..🙄

Anonymkode: aee3d...089

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...