Gå til innhold

Barneklokke med skritt teller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gutt 11 år ønsker seg en klokke med skritteller. Noen som har tips til noen gode ? Må ikke være for avanserte.

Anonymkode: d62e1...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ga fitbit alta hr til vår 9-10åring i fjor.

Klokke+puls+skritt+ litt til

Vanskeligste er å huske på å lade den ukentlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i h**** skal et barn med det? De skal leke og ha det gøy. Ikke tenke på skritt, lengde, puls, kg etc. Skaper bare psykiske problemer

Anonymkode: b0134...0f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett denne på nett, men den er kanskje beregnet på yngre barn og barnslig for en på 11:

https://buy.garmin.com/nb-NO/NO/p/544984/pn/010-01634-21#overview

Jeg lurer selv på å kjøpe aktivitetsklokke til mine barn på 10 og 13, så håper du får mange gode tips :) 

Anonymkode: 4dd14...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva i h**** skal et barn med det? De skal leke og ha det gøy. Ikke tenke på skritt, lengde, puls, kg etc. Skaper bare psykiske problemer

Anonymkode: b0134...0f8

Fordi han er en aktiv sportsgutt . Har ingenting med kg / slanking å gjøre.  Kan du ikke svare ordentlig på spørsmålet så la være  å svar da vel.

Anonymkode: d62e1...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva i h**** skal et barn med det? De skal leke og ha det gøy. Ikke tenke på skritt, lengde, puls, kg etc. Skaper bare psykiske problemer

Anonymkode: b0134...0f8

Det tror jeg ikke på, men regnet med noen ville komme med slike kommentarer.

Mine barn liker tekniske duppeditter og jeg tror de vil like godt en slik klokke. De trenger begge ny klokke nå, så da tenker jeg at jeg går for en som er litt mer enn bare en klokke denne gangen. De har hatt vanlige klokker med urskive til nå og mobil utenom, men de har ikke altid mobilen med seg, så da er en klokke nyttig.

Anonymkode: 4dd14...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt det du spør om, men jeg bruker Google Fit (Android) på mobilen. Den teller skritt og km uten at appen er åpen, - er bare nok å ha med tlf. Man ser også hvor man har gått.

Anonymkode: 6dcaa...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva i h**** skal et barn med det? De skal leke og ha det gøy. Ikke tenke på skritt, lengde, puls, kg etc. Skaper bare psykiske problemer

Anonymkode: b0134...0f8

Hahahaha enda en person som tror at unger er porselensfigurer som må pakkes inn i bobleplast og skånes for inntrykkene i omverdenen 😂

 

TS, vi vurderer fitbiten som er tilpasset barn til jul 😊 husker ikke helt hva den heter, men det er bare å google fitbit kids. Både jeg og stefaren har dette, og han synes det er kjempegøy å følge med på søvn, puls og aktivitet på våre klokker. Han driver også med idrett og er veldig interessert i å kunne tracke framgangen sin når han og stefaren er ute og jogger feks 😊

Anonymkode: 39c55...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt xplora klokke til 9 åringen.Den kan han ringe med og sende sms,dette kommer inn som varsling på xplora appen som foreldrene har på tlf.Foreldrene styrer klokken via appen og vi skrur den av når han er på skolen og bestemmer hvilke nummer klokken har lov å ringe opp.Har også gps og skritt teller. Barnet trenger ikke være tilkoblet wifi. Han tar buss alene til skolen,og klokken er fantastisk å ha.

Anonymkode: 991b1...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...