Gå til innhold

Jeg har angst for sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg håper noen kloke sjeler her inne har noen gode råd til meg, for jeg sliter rett og slett med angst for sex. 

Jeg har alltid hatt et anstrengt forhold til kroppen min, og har alltid foretrukket å ha sex liggende på ryggen med lyset av. Kroppsbildet ble ikke bedre etter at jeg fødte og ammet sønnen min, og brystene har blitt som tomme, skrukkete poser. 

Jeg ble singel for 1 år siden, og har datet flere personer. Jeg har sagt at jeg bruker litt tid på å bli komfortabel med å ha sex, noe de har respektert. Likevel har jeg avsluttet relasjonen hver gang det begynner å bli mer "seriøst" og naturlig å ha sex. Jeg klarer rett og slett ikke å gjennomføre det. Får helt angst og vondt inni meg bare av tanken på å ha sex med noen. Redd for å ikke være god nok og pen nok. 

Dette ødelegger så utrolig mye og gjør det umulig å finne en kjæreste da jeg skyver alle fra meg. Noen som har opplevd noe lignende?

Jeg er forresten 29 år og normalvektig, hvis det har noen betydning. 

Anonymkode: bbd5d...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok langt ifra noe feil med deg, men du har fått for deg i hodet ditt at det er det og derfor blir det feil. Hva med å ta det stegvis? Ikke ha sex, men bare overnatte og spoone uten noe mer som en start feks?

Anonymkode: 46a43...aa6

Skrevet (endret)

Jeg er en ganske klok sjel, og jeg vet at du ikke vil få tilstrekkelig hjelp på et forum når du sliter med angst. Du ER god nok og pen nok allerede, men hele deg har ikke innsett det. Du er nødt for å få hjelp av en sexolog eller psykolog. Start med å fortelle det til legen din så blir du henvist videre. Det er en god start at du har selvinnsikt slik at du vet hvor problemet ligger, du kan så absolutt bli frisk og glad i deg selv igjen. Når du blir det, forstår du at en mann kan være glad i deg, uavhengig av hvordan du ser ut også. Da får du glede av sex og resten av livet. Masse lykke til! ❤️ 

Endret av McMary
  • Liker 5
Skrevet
På 7.11.2018 den 7.36, AnonymBruker skrev:

Jeg håper noen kloke sjeler her inne har noen gode råd til meg, for jeg sliter rett og slett med angst for sex. 

Jeg har alltid hatt et anstrengt forhold til kroppen min, og har alltid foretrukket å ha sex liggende på ryggen med lyset av. Kroppsbildet ble ikke bedre etter at jeg fødte og ammet sønnen min, og brystene har blitt som tomme, skrukkete poser. 

Jeg ble singel for 1 år siden, og har datet flere personer. Jeg har sagt at jeg bruker litt tid på å bli komfortabel med å ha sex, noe de har respektert. Likevel har jeg avsluttet relasjonen hver gang det begynner å bli mer "seriøst" og naturlig å ha sex. Jeg klarer rett og slett ikke å gjennomføre det. Får helt angst og vondt inni meg bare av tanken på å ha sex med noen. Redd for å ikke være god nok og pen nok. 

Dette ødelegger så utrolig mye og gjør det umulig å finne en kjæreste da jeg skyver alle fra meg. Noen som har opplevd noe lignende?

Jeg er forresten 29 år og normalvektig, hvis det har noen betydning. 

Anonymkode: bbd5d...676

Jeg har sex for å dempe angsten, jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...