AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Har snakket en stund med mann på nett og fått en fin tone. Merker også at han legger nok veldig mye mer i dette enn jeg. Er litt usikker, men tror ikke det blir oss... skal møtes og er litt redd for å ta avvisning face-to-face. Om han er så forelsket som han virker, så føler jeg meg utrolig slem, siden han bruker tid og penger på besøk, men likevel så hadde det vært gøy og møtes. Ønsker ikke gi han feil forhåpninger heller, men frykter han tar det veldig tungt. Spørsmålet er da: hvor stor sjanse er det at han ønsker å gjøre noe med dette? Hvordan best avvise på en hyggelig og snill måte? Noen som har måtte gjort det samme selv? Jeg ser på dette som et vennskap. Er selvsagt smigret av oppmerksomhet, men føler visse forksjeller er for store for noe mer, samt avstanden. Tror kanskje han er litt skjør også, så vil ikke at han skal bli alt for lei seg. Anonymkode: 27603...cf4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Lurer på akkurat det samme... Anonymkode: 3955c...0c2
Horten Market Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 (endret) Sjansen er nesten ikke til stede for at han møter deg for noe annet enn å finne kjærligheten. Tenk på at han skal møte en ny kvinne senere, så bygg ham opp til å bli en bedre utgave enn han som du møtte, hvis du kan det. Hva synes du er fint med ham? Bygg ham opp med det. Han føler vel også "visse forskjeller" som du gjør, så det kan ikke komme som en overraskelse. Endret 7. november 2018 av Horten Market 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 Jeg ville avvist, og sagt at du ønsker et vennskap før han reiser - ellers så kan han reise til deg med en god tro på at det kommer til å bli mer. Om du ønsker å bare være venner, må du si det. Det er ikke alle som takler å være venn med en man har følelser for - fordi relasjonen kan gjerne oppfattes feil. Jeg synes iallefall det er vanskelig å være venn med noen, som jeg vet har følelser for meg. Anonymkode: 6fa9e...bea 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 Vær ærlig. Det kan føles litt rart med en gang, men alle setter pris på det. Jeg tekster med flere nå, og de som virkelig gir uttrykk for liker meg, er jeg ærlig med, spesielt siden jeg dater en jeg liker veldig godt. Anonymkode: ace9a...e81 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #6 Skrevet 7. november 2018 Han er bare hyggelig med deg for å få deg til å like han. Det er ikke genuint og du er på ingen måte forpliktet til å avvise noen som er så falsk på en skånsom måte. Gi han en lærepenge. Anonymkode: 97fe4...421 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #7 Skrevet 7. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er bare hyggelig med deg for å få deg til å like han. Det er ikke genuint og du er på ingen måte forpliktet til å avvise noen som er så falsk på en skånsom måte. Gi han en lærepenge. Anonymkode: 97fe4...421 Latterlig. Kjenner du vedkommende når du skriver dette? Eller hater du menn fordi de alltid prøver seg på venninnene dine? Anonymkode: fa5a1...b32 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #8 Skrevet 7. november 2018 Oddsen for at han er ute etter vennskap er ca null. Å treffe han, når du allerede har bestemt deg for at han ikke er din kopp te: er dårlig gjort, fordi du selvsagt bare ville nøre ytterligere opp under følelser han tydeligvis har. Si fra til han nå, så slipper han kaste bort tid og penger på dette her. Å drive å tvære det ut, fordi du er redd for å såre, er bare tullete. Du sårer han bare mer, jo lenger du venter med å si at du ikke er interessert. Anonymkode: 1c63e...488 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #9 Skrevet 7. november 2018 Du skal møte han for første gang, men det du tenker på i forkant er hvordan du skal avvise han? Eller misforstår jeg? Beklager barnespråket, men det er rett og slett dårlig gjort. Avvisning blir ikke hyggelig uansett, man må bare hoppe i det og prøve å være så menneskelig man kan. Anonymkode: 646f8...73e 2
Kvinne87Rogaland Skrevet 7. november 2018 #10 Skrevet 7. november 2018 Her må du avbryte med en gang, og avverge at han bruker tid og penger og får forhåpninger. Når du er såpass lunken nå, blir det ikke bedre. Hvorfor i all verden skal du møte ham når du føler dette? Det er bare dårlig gjort. Skriv noe som: "Hei. Jeg må dessverre avlyse møtet vårt, for jeg har ikke de rette følelsene, pluss at avstanden blir for stor for meg. Håper det går bra, og at du finner det du leter etter". 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #11 Skrevet 7. november 2018 Enig med siste som skreiv, er bortkastet tid og penger på å gå halvveis inn i noe når en kjenner at det ikke er riktig. For meg er det veldig bra om en sier rett ut at følelsene ikke er de rette, for da er det ingen tvil. Værre er det med de som avviser deg på en så snill måte at en sitter igjen med følelsen at det kaanskje kan være noe der allikevel. Anonymkode: bb2c1...ed6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå