AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Jeg skulle til å logge meg inn på en gammel PC. Men jeg husker verken den gamle mailen som jeg logger meg inn på eller passordet på pcen. Hva kan jeg gjøre for å slette den brukeren/opprette en ny en?🧐 Anonymkode: 08b5a...eac
*Mocca* Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Kjøre den tilbake til opprinnelig tilstand, gjorde det selv på en PC som en tosk hadde laget eget privat passord på, men som skulle brukes av flere..... Søkte på nett og fant ut hvordan.... Husker dessverre ikke nøyaktig hvordan jeg gjorde det.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 44 minutter siden, *Mocca* skrev: Kjøre den tilbake til opprinnelig tilstand, gjorde det selv på en PC som en tosk hadde laget eget privat passord på, men som skulle brukes av flere..... Søkte på nett og fant ut hvordan.... Husker dessverre ikke nøyaktig hvordan jeg gjorde det. Jeg fant ut passordet. Bare skrev inn noe rart og tenkte at «jaja. Det funker vel ikke nå heller. Jeg for opp» så plutselig kom jeg meg inn. Fikk pcen av eksen min for flere år siden og ser at han hadde brukt sin Mail på min bruker -,- men driver heldigvis å gjenoppretter hele maskinen nå🙈 Anonymkode: 08b5a...eac 1
*Mocca* Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant ut passordet. Bare skrev inn noe rart og tenkte at «jaja. Det funker vel ikke nå heller. Jeg for opp» så plutselig kom jeg meg inn. Fikk pcen av eksen min for flere år siden og ser at han hadde brukt sin Mail på min bruker -,- men driver heldigvis å gjenoppretter hele maskinen nå🙈 Anonymkode: 08b5a...eac Bra det ordnet seg, lykke til med gjenoppretting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå