Gå til innhold

Sterke menssmerter uten mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke mensen lenger og venter på time hos gynekolog. Jeg mistet den for noen år siden og ble avfeid hos legene og tilslutt tenkte jeg ikke lenger over det for det ble hverdagen min å ikke ha mensen. De siste månedene har jeg hatt menssmerter nesten konstant, men det har blitt verre de siste ukene så jeg dro da til legen igjen forrige uke. De to siste dagene har jeg hatt så vondt! Jeg har måtte ta smertestillende på jobb, og kommer jeg borti magen litt hardt eller den blir presset innover gjør det veldig vondt :(

Vet ikke hva jeg ville med innlegget, måtte vel bare få sutre litt mens jeg venter på timen som skal gi meg dommen om hva som er galt oppi ruskesara

Anonymkode: 065b4...cd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres skikkelig ille ut at du vare er blitt avfeid av legene, å miste menstruasjonen over lang tid kan jo tyde på at noe er alvorlig galt. Når du har tatt en gynekologisk undersøkelse og hvis den ikke viser noe så må du forlange gastroskopi og koloskopi. Graverende at du har måttet gå så lenge... Håper at det er en bagatell og ikke noe alvorlig nå.

Anonymkode: 2bba6...af0

Skrevet

Ja, jeg synes det er veldig dumt jeg ble avfeid. På den tiden jeg begynte å snakke med leger om det slet jeg med depresjon så de tenkte sikkert det bare var psykisk, men det var det ikke. Tror jeg må ringe legen igjen idag og få fremskyndet timen for siden igår kveld har det følt som om livmoren skrapes ut med ostehøvel og jeg føler meg hoven innvendig :(

Anonymkode: 065b4...cd7

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres skikkelig ille ut at du vare er blitt avfeid av legene, å miste menstruasjonen over lang tid kan jo tyde på at noe er alvorlig galt. Når du har tatt en gynekologisk undersøkelse og hvis den ikke viser noe så må du forlange gastroskopi og koloskopi. Graverende at du har måttet gå så lenge... Håper at det er en bagatell og ikke noe alvorlig nå.

Anonymkode: 2bba6...af0

Koloskopi? Har ikke det med tarmen å gjøre? Hva er sammenhengen med menstruasjon der...?

Anonymkode: c88b3...dc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...