AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Skal jeg ikke leve med min familie, hva er vitsen? Og så privilegerte vi er, så orker jeg ikke tanken på å gjenfødes som fattig i krig nei, gjøre det beste ut av livet nå og evig hvile etterpå. Anonymkode: c8025...545
SoWhat? Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 (endret) Ja, jeg vil helst det. Er så nysgjerrig på jordas framtid! Skulle gjerne likt å vite hvordan verden var om fks 100 år 🙂 Rettelse: hvordan verden blir... Endret 6. november 2018 av SoWhat?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 Ja, så hadde jeg kanskje fått en annen familie og et bedre liv. Nå sliter jeg psykisk og har traumer på grunn av barndommen min. Anonymkode: 2e283...3ca
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 Ja. Tanken på å skulle være borte for alltid er ubehagelig. Anonymkode: 0d648...968
NancyDrew Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 Nei. Tanken på å kjempe meg i gjennom x antall skoleår med matte enda en runde til gjør at jeg sender stafettpinnen videre med et smil den dagen min tid er omme.
sølvdryss Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 Det kommer an på hva det vil si å gjenfødes. Vil det si at man gjenfødes på nytt som en ny person? Kanskje et annet sted i verden? Kanskje et sted jeg ikke ville hatt det like bra som nå? Eller vil jeg gjenfødes på nytt som "meg selv", bare i en annen person? Men at jeg har "mine" tanker og "meg" som person slik jeg er nå? Vil gjenfødelse si at jeg blir gjenfødt som en fysisk person eller annet vesen/dyr osv., eller kan jeg bli gjenfødt i en annen "verden" eller bare som en slags eksistens?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 Hvis jeg kan gjenfødes som en elsket katt eller hund med en awesome familie, så gjerne. Eller kanskje som en tiger eller en kongeørn! Orker ikke å være menneske en gang til 😂 Anonymkode: 455e8...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå