Gå til innhold

Hvis du kunne valgt, ville du ønsker å gjenfødes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal jeg ikke leve med min familie, hva er vitsen? Og så privilegerte vi er, så orker jeg ikke tanken på å gjenfødes som fattig i krig 

 

nei, gjøre det beste ut av livet nå og evig hvile etterpå. 

Anonymkode: c8025...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vil helst det. Er så nysgjerrig på jordas framtid! Skulle gjerne likt å vite hvordan verden var om fks 100 år 🙂

Rettelse: hvordan verden blir...

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så hadde jeg kanskje fått en annen familie og et bedre liv. Nå sliter jeg psykisk og har traumer  på grunn av barndommen min.

Anonymkode: 2e283...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Tanken på å skulle være borte for alltid er ubehagelig. 

Anonymkode: 0d648...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tanken på å kjempe meg i gjennom x antall skoleår med matte enda en runde til gjør at jeg sender stafettpinnen videre med et smil den dagen min tid er omme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva det vil si å gjenfødes. Vil det si at man gjenfødes på nytt som en ny person? Kanskje et annet sted i verden? Kanskje et sted jeg ikke ville hatt det like bra som nå? Eller vil jeg gjenfødes på nytt som "meg selv", bare i en annen person? Men at jeg har "mine" tanker og "meg" som person slik jeg er nå? Vil gjenfødelse si at jeg blir gjenfødt som en fysisk person eller annet vesen/dyr osv., eller kan jeg bli gjenfødt i en annen "verden" eller bare som en slags eksistens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg kan gjenfødes som en elsket katt eller hund med en awesome familie, så gjerne. Eller kanskje som en tiger eller en kongeørn! Orker ikke å være menneske en gang til 😂

Anonymkode: 455e8...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...