AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 En jeg har snakka med i 3 mnd.. Vi har møttes og det var bare fint. Så ble han veldig treig med å åpne snappene mine. Flere timer tok det. Så svarte han plutselig ikke i det hele tatt. Bare åpnet snappen uten å gi lyd fra seg. Det har ikke skjedd før. Sendte han en SMS og ba han si fra dersom han ikke ville ha kontakt. Fikk aldri svar. Hvorfor gjøre det sånn? Vi har alltid hatt en hyggelig og fitone. Syns det er feigt og dårlig gjort.. Har lyst å fortelle han det egentlig. Men tror jeg bare dropper det. Ikke vits når han uansett ikke vil ha noe med meg å gjøre.. Men føler meg skikkelig dritt. Han er jo en utrolig kjekk og oppegående fyr og. Litt yngre enn meg, og jeg har jo barn. Men vi hadde jo prata om at det ikke skulle bli noe seriøst fra starten av, så.. Uansett dårlig gjort å bare avslutte kontakten på den måten, eller er det sånt som er godtatt i dag? Anonymkode: f279a...d27
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Ikke godtatt, men tydeligvis ganske vanlig. Se alle tråder om det her inne... For noen er det enklere å bare trekke seg unna enn å ta en voksen prat om det. Anonymkode: c4cb4...a37 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 Tenker du skal være glad du er kvitt han uansett. Så lite voksent av han å avslutte ting slikt... Rart han forøvrig ikke har sletta deg, kanskje du skal gjøre det? Klem! Anonymkode: 4fd1b...97f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 Ikke greit og ganske uhøflig, men dessverre vanlig. Glem ham og kom deg videre - klem Anonymkode: c2a63...07a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå