Gå til innhold

temperaturforskjeller

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

vi titter litt på reiser den 8 juni og en reise 15 juni... klarer ikke helt å bestemme hvilken dato vi skal velge.. prisen er så klart billigere 8 juni..tusen kr å spare på det..

men så tenker jeg littpå temperaturen da. vi reiser jo for åha det varmt og deilig, og varmt i vann osv.. det er kanskje en viss forskjell på disse to datoene da? i og med at det kanskje blir varmere og varmere? håperpå litt hjelp fra kloke folk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er det dere har tenkt til å reise da?

Kan uansett ikke tro at en uke har så veldig mye å si på temperaturen...

Gjest Anonymous
Skrevet

det blir jo varmere og varmere for hver dag som går vel?? da m det være en viss forskjell.. hvis du dra en uke er det jo fra 8 til 15 en uke og fra 15 til 22.... da er det en viss forskjell fra 8 til 22... ville jeg tro...

Skrevet

Kan du ikke si hvor du har planer om å reise da?

Er vel ikke så mange steder i verden der en uke har så veldig mye å si på temperaturen selv om det blir "varmere fra dag til dag"...

Gjest gjest1
Skrevet

Dessuter er det ikke nødvendigvis slik at jo varmere, jo bedre. 30 grader kan være å foretrekke fremfor 40 grader...

Gjest Anonymous
Skrevet

det er sant... men er man sikret 30 graders varme på denne tiden?!

Skrevet

gjennomstemp. for alanya i juni er 30 grader, 12 soltimer hver dag... tror trygt at du kan reise :)

Gjest Madam Felle
Skrevet
gjennomstemp. for alanya i juni er 30 grader' date=' 12 soltimer hver dag... tror trygt at du kan reise :)[/quote']

Så kan man vel plusse på ca 10 grader ekstra, for reiseselskapene skriver ikke den rette temperaturen i Tyrkia på den tiden. Hadde de gjort det ville nok mindre reist dit.

Det er nok nærmere 40 grader i tyrkia i juni, så varmt og godt er det :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

men når gjennomsnitts temp i juni er 30 og i mai 25 og jeg drar første uka i juni kan man vel si at deb er på et sted mellom 25 og 30,..,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...