AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Noen som har erfaring med å kjøpe demovare på Elkjøp. Trenger en PC, og ser jo man sparer en del på å kjøpe demovaren. Men hvor brukt er de, og har man da like bra garanti på varen? Anonymkode: 9c0ac...16d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Du har 50 dagers åpent kjøp og samme reklamasjonsrettigheter som ved kjøp av nytt produkt* https://www.elkjop.no/INTERSHOP/web/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewSellerPage-Start?SellerURLName=Outlet&scid=google_local_campaign7584261704&utm_source=google_local&utm_medium=google_local_campaign&utm_campaign=b2c-loc-google-local-campaign-november-2018&utm_content=all&scid=EXT_SEM_GOOGLE_BRAND_MN&gclid=Cj0KCQiAlIXfBRCpARIsAKvManyTN0PFlVQ_mgisk58g2sGmy8l_Fs58OkE4cgyULEzqM-1hrAw64vgaAvaYEALw_wcB Så det er jo bare å kjøpe og om du er misfornøyd så leverer du den tilbake innen 50 dager. De skriver vel også hvor pent brukt produktene er. Mange av PCene er sikkert ikke demovarer, men varer kunden har levert tilbake innen 50 dager. Da vil produktet være som nytt for det er jo kravet for å levere produktet tilbake. Jeg leverte min PC tilbake til Elkjøp nylig og syntes det var veldig greit. Siden de har fysiske butikker overalt så slipper man å bruke penger på porto ved retur. Jeg leverte min PC tilbake pga coil whine. Lyden er for lav til at man kan få reklamasjon så da brukte jeg returretten min i stedet. Er nok mange som gjør slikt . Så om du får coil whine og er misfornøyd så husk at du har 50 dagers åpent kjøp. Anonymkode: aa134...d45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå