Gå til innhold

Er jeg den eneste?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger lurer jeg på om det bare er meg. Mått en fyr noen uker, god kjemi når vi er sammen, han virker intressert og vi har det bra når vi er sammen. Så hører jeg fra han litt sånn ymse, gjerne 4 dager mellom meldinger og når han ringer. Så blir jeg sittende å analysere. Hvorfor ringer han ikke, han pleier jo å ringe på denne tiden, hvorfor gjør han ikke det nå. Så blir man så sykt usikker på hele greia. Kjenner klump i magen og blir så usikker på meg selv. Var det noe jeg sa, noe jeg gjorde? Er det flere som opplever det?

Anonymkode: 4a747...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringer du han da? 

Anonymkode: f4945...ce1

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ringer du han da? 

Anonymkode: f4945...ce1

Noen ganger. Men han bør jo vise litt mer interesse han å?

Anonymkode: 4a747...9ff

Skrevet

Er normalt å føle sånn. Det er fordi du ikke har kontroll. Men det går seg til og blir bedre, så fort du kjenner til rutinene hans osv.

Anonymkode: a0670...8f4

Skrevet

Ja kjenner meg godt igjen der, ikke noe god følelse. Men i starten er ting så usikkert, og det skal så lite til før man begynner å analysere, og bekymre seg. Jeg gjør det masse. Sier det aldri til han så klart, men herregud mange dager går jeg rundt med klump i magen og tenker at nå liker han meg ikke lenger, hvorfor sa jeg det, hvorfor oppførte jeg meg sånn, osv. Blir stressa av det. Nå har jeg og han kontakt stort sett hver dag, hvor vi begge tar kontakt, så det går ikke bare en vei. Men jeg synes ofte at dating- perioden kan være slitsom. Selv om den er fin og. 

Anonymkode: 9e2ee...e3c

• Liker 2
Skrevet

Har følt på det ofte selv..

Noen viktige ting å huske på er jo hvem som har tatt mest intiativ av dere tidligere. Dersom det er han kan det være at han blir lei og håper på at du skal gjøre det snart. Vi kvinner ødelegger så ofte for oss selv når vi dater. Vi overanalyserer når gutten vi holder på med ikke er så pratsom, også spør vi hva greia er når det gjerne ikke er noe galt! Så blir gutten satt ut og blir litt skremt fordi vi legger for mye i det sant, forventer så mye... 

Personlig har også jeg snakket med gutter der jeg tar mest intiativ, men etterhvert blir man jo lei når den andre ikke gjør det selv. Da legger jeg ballen over til han og forventer at han kan starte snart. Også har jeg sluttet å skrive til dem, også har noen ikke sendt melding. Så har man de som spør hva greia er, så sier jeg rett ut «ble bare litt lei av at det heletiden var jeg som tok intiativet til å prate. Det gjør aldri du, så derfor har jeg ikke sagt noe de her dagene». Enkelt og greit

Anonymkode: 4040b...bb7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...