AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Hei dere. Jeg sendte en snap til en fyr jeg på en måte holder på med kan en si. For 20 minutter siden. Han har enda ikke åpnet deb og scoren har økt sånn 30 i antall nå. Jeg har også logget ut noen ganger og inn igjen for å sjekke. Hva tenker dere? Jeg synes det er dårlig gjort av han å bare med vilje ignorere meg slik. Og når han da svarer skal jeg ta det opp med han at jeg har sett aktivitet fra snappen hans mens han ikke har åpnet min snap? Hilsen frustrert ung jente Anonymkode: e8703...806
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Nei. Legg vekk telefonen og vent heller på svar, det kan være flere grunner til at han venter med å åpne snappen din. Og slutt å følg med på scoren hans, du plager bare deg selv enda mer. Skjønner at dette er en veldig usikker periode, men prøv å hold hodet kaldt. Anonymkode: 00c03...a54 30
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Klarer ikke dessverre. Scoren hans øker enda og jeg har ringt han to ganger nå uten å få svar. Synes det er veldig råttent av han isåfall Ts Anonymkode: e8703...806
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 kommuniser på tlf eller sms istedet, drit i den snappen. Er så glad jeg ikke har snap, gud for et drama! Anonymkode: 02463...6bf 10
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Ikke la han vite at du følger med på snapscoren hans... opplevde dette i helgen, og fikk til slutt hyggelig svar. Anonymkode: ceb4a...805 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: kommuniser på tlf eller sms istedet, drit i den snappen. Er så glad jeg ikke har snap, gud for et drama! Anonymkode: 02463...6bf Ja, alt det sosiale tullballet altså. Kan bli brukt bra men blir jammen meg mye dritt ut av det og! Anonymkode: 3ff3e...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 Hvordan ser man score? Anonymkode: be7e6...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #8 Skrevet 5. november 2018 Jeg griner nå:/ Mulig jeg overeagerer men han har tidligere lyvet til meg om at han ikke snakker med andre jenter og sagt jeg var hans eneste. Så fant jeg ut at han løy og jeg kuttet kontakt i ca 1 dag. Vi begynte p snakke igjen og jeg trodde vi hadde ordna opp igår. Idag har vi ikke snakka i det heletatt. Jeg visste at han ikke er en fyr til å stole på, man har visst alltid rett når man stoler på magefølelsen Ts... Anonymkode: e8703...806 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #9 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg griner nå:/ Mulig jeg overeagerer men han har tidligere lyvet til meg om at han ikke snakker med andre jenter og sagt jeg var hans eneste. Så fant jeg ut at han løy og jeg kuttet kontakt i ca 1 dag. Vi begynte p snakke igjen og jeg trodde vi hadde ordna opp igår. Idag har vi ikke snakka i det heletatt. Jeg visste at han ikke er en fyr til å stole på, man har visst alltid rett når man stoler på magefølelsen Ts... Anonymkode: e8703...806 Så derfor begynner jeg å tenke det værste.... TS Anonymkode: e8703...806
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #11 Skrevet 5. november 2018 Herregud jeg angrer sånn på at jeg har sendt melding i chatten og spurt hva greia er nå egt, og fortsatt ignorerer han meg. Nå mister han kanskje interessen og fordi jeg kanskje virker for desperat mulig jeg har ødelagt for meg selv. Hvorfor gjør jeg slike ting og ikke venter til jeg er blitt rolig? Anonymkode: e8703...806
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #12 Skrevet 5. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 16 år? Anonymkode: 134fb...7ba Jeg er 19 og han er 24... Mulig han er minst voksen som lyver til meg og kan bruke meg som han selv vil Anonymkode: e8703...806
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #13 Skrevet 5. november 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Legg vekk telefonen og vent heller på svar, det kan være flere grunner til at han venter med å åpne snappen din. Og slutt å følg med på scoren hans, du plager bare deg selv enda mer. Skjønner at dette er en veldig usikker periode, men prøv å hold hodet kaldt. Anonymkode: 00c03...a54 Ja jeg skal prøve. Men saken er at hadde dette vært for 2 dager siden hadde han ikke ignorert ihvertfall Noe må det jo garantert være.... Anonymkode: e8703...806
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #14 Skrevet 5. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 19 og han er 24... Mulig han er minst voksen som lyver til meg og kan bruke meg som han selv vil Anonymkode: e8703...806 Ok. God bedring Anonymkode: 134fb...7ba 13
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #15 Skrevet 5. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. God bedring Anonymkode: 134fb...7ba Unødvendig å være spydig Anonymkode: e8703...806 8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #16 Skrevet 5. november 2018 Er så glad jeg er voksen og har en skikkelig mann! Alt det man leser om folk her inne.. Har ingen råd til deg utenom å finn deg en som verdsetter deg på alle plan! IKKE jag etter slike gutter som det der. Anonymkode: 3ff3e...e3e 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #17 Skrevet 6. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud jeg angrer sånn på at jeg har sendt melding i chatten og spurt hva greia er nå egt, og fortsatt ignorerer han meg. Nå mister han kanskje interessen og fordi jeg kanskje virker for desperat mulig jeg har ødelagt for meg selv. Hvorfor gjør jeg slike ting og ikke venter til jeg er blitt rolig? Anonymkode: e8703...806 Du har sendt en snap han ikke har åpnet, han har sendt mange/mottatt mange etter det, du har ringt og sendt melding i chatten?? Ja, du er temmelig masete. Det er nok ikke måten å få en mann til å bli interessert, det må du lære først som sist nå som du snart er over tenårene... Nå venter du og sender ikke flere meldinger, selv om det går flere dager. Slå av telefonen, sett på flymodus eller annet som gjør at du ikke sitter og sjekker hele tiden. Når det har gått 2-3 dager, så sender du en hyggelig melding der du skriver noe ala Hei, håper du har en fin dag! Klem! Hvis han svarer på den, så fortsetter du å kommunisere uten å kreve svar og være masete (det kommer langt ut i et forhold ikke i starten!). Svarer han ikke da, så kommer han ikke til å svare. Da er det bare å kutte han ut. Sånn er datingen for dere helt unge, og for dem i min alder (som er mye eldre enn deg). Anonymkode: eb219...94b 20
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #18 Skrevet 6. november 2018 Kutt ham ut. He’s just not that into you. Anonymkode: b1ff9...1fa 7
McMary Skrevet 6. november 2018 #19 Skrevet 6. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud jeg angrer sånn på at jeg har sendt melding i chatten og spurt hva greia er nå egt, og fortsatt ignorerer han meg. Nå mister han kanskje interessen og fordi jeg kanskje virker for desperat mulig jeg har ødelagt for meg selv. Hvorfor gjør jeg slike ting og ikke venter til jeg er blitt rolig? Anonymkode: e8703...806 Hvis du mistenker at han ikke er til å stole på, som du skriver i et annet innlegg, er det jo bare topp at du er kvitt han! Snapscore øker både når han sender og mottar snaps, og legger ut og ser på storys. Han har altså ikke sendt så mange snaps som scoren tilsier. Noen ganger åpner jeg ikke en snap eller i hvert fall lar være å svare, fordi jeg er sammen andre eller ikke har tid til å svare ordentlig slik jeg vil når visse personer tar kontakt. Det kan altså være et slags kompliment i beste fall. På den annen side, om dere pleier å ha en rask kommunikasjon, er han kanskje mindre interessert. Sånt skjer dessverre. 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #20 Skrevet 6. november 2018 Ts her. Jeg endte opp med å blokkere han. Tenkte gjennom alt han har gjort tidligere så er han ikke en fyr å samle på. Han dret seg ganske ut her for noen dager siden med å ha lyvd til meg, så fant jeg det ut når jeg så hvor aktiv han alltid var på den datingsiden vi fikk kontakt. Han hadde sagt jeg var eneste han pratet med og at han ikke letet videre. Vi har snakket hverdag på tlf i noen timer hver gang på kveldene.... Vi kom også så langt at vi begynte å snakke om å møtes. Vi bor langt unna hverandre så det hadde blitt med fly isåfall... Kjenner jeg er ganske lei meg. Dum som jeg var ga jeg han ny sjanse og vi snakket ut om det på søndag kveld og ringte hverandre. Trodde alt var bra, men nå er det noe igjen sikkert. Jeg vet ikke men tror dette er det beste for meg akkurat nå å droppe han helt. Er han interessert nok tar han sikkert kontakt på den datingsiden, mulig han ikke gjør det fordi jeg har blokka han på snap og tenker jeg ikke er interessert lenger. Skulle ønske jeg ikke ble så lett betatt, må slutte å snakke så mye med gutter på den måten før man har møttes. Man ender jo bare opp med å bli såret, lyvd til osv Skal prøve å komme meg over han, selv om det vil bli vanskelig... Anonymkode: e8703...806
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå