Gå til innhold

Kollegaer på samme buss/bane


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger er jeg så sliten etter jobb at jeg ikke vil prate med noen, men så dukker det opp en kollega eller flere som skal på samme bane. Hva gjør man da?

Er det lov å 

a) si rett ut at jeg helst vil sitte alene?

b) late som jeg ikke ser dem?

c) si "hei" og sette meg et annet sted?

d) late som jeg er i telefonen?

e) annet

... eller må jeg bare prate?

 

 

Anonymkode: 2b78b...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid ørepropper tilgjengelig, og dersom det kommer noen og jeg ikke vil skravle så sier jeg at jeg setter meg alene for jeg har gledet meg i hele dag til lydboka mi. 

Hadde selv en sånn kollega, som i tillegg tok banen fra samme stopp om morgenen. Hun tok aldri et hint og jeg endte med å ta en bane tidligere og senere 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sagt hei og satt meg et annet sted. Du kan også si rett ut: "nå er jeg for sliten til å klare å holde en samtale, slitsom dag på jobben, er du ikke enig?"eller lignende hvis en kollega setter seg ved siden av deg. 

Anonymkode: 78501...57f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørh jeg hater slikt selv 😂 Jeg bare sperrer hele verden ute. Har på ørepropper og trynet ned i mobilen. Eller aller best; snakker i telefonen. Med kjæresten, mamma, venninne, søster... Ja, hvem som helst. Har funket fett hittil. 

Orker ikke prate med folk, etter en lang dag med å ha latet som at jeg liker folk 🙄 

Anonymkode: 57a8b...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pleid å gå for alternativ c.

Har en kollega som virkelig ikke tar et hint, så har begynt å ta en bane tidligere eller senere. Irriterende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg setter meg ofte på setet ved siden av en person jeg ikke kjenner. Da får jeg sitte i fred

Anonymkode: 43050...0b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...