AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Først var det Riks-tv som var borte. Fikk beskjed på skjermen om å sjekke tilkoblinger. Det har jeg gjort, men ingen Riks.tv er tilbake. Så ble Netflix borte, akkurat mens jeg brukte den.Og likedan Viaplay og alle de andre jeg betaler for. Det er fordi tv ikke er tilkoblet nett lenger sånn plutselig mens jeg sitter og ser på den. Må skrive inn passord, og skriver inn det rette passordet flere ganger. Men passord er feil, står det gjentatte ganger. Har skiftet passord på Telenor, men funker fortsatt ikke på tv, selv om det funker på pc og mobil. Samtidig har jeg nett på pc og mobil, heldigvis og rart. Men tv kan altså plutselig ikke kommunisere med ruter. Tv er mindre enn et år gammel. Og tar heller ikke inn Riks-tv, noe som skjedde for et par dager siden. Hater sånne ting, og er nok mer avhengig av tv enn jeg liker. Men jeg hater når noe ikke funker etter oppskrift!!! Hva gjør jeg nå? Og er det noen som har hatt samme problem? Anonymkode: 2310e...631
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Du kontakter kundeservice Anonymkode: 01bb9...ca5 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Nå klarte jeg å få tv på nett igjen, så Netflix funker. Men ikke Riks-tv. Anonymkode: 2310e...631
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå