AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Har datet en fyr noen uker. Vi var sist sammen på fredag. Har ikke fått noen melding siden, han har heller ikke ringt. Anser dere dette som vanlig helt i starten? Hvor ofte forventer du en SMS eller telefon? Jeg kjenner at jeg ikke er så gira på å sende, hører jo alle de historiene om mannfolk som mister interessen om jenta er for på. Mannen liker jakten osv. Syntes dere det er uakseptabelt å ikke ha hørt noe hele lørdag, hele søndag og ikke noe idag? Anonymkode: a6d00...e50
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Ja, hadde ikke tenkt så mye over det, men kommer jo an på. Har dere hatt daglig kontakt før, og så har han blitt stille uten grunn? Anonymkode: a8327...6f3
Nuttery Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Jeg ønsker kontakt hver dag, men kan akseptere en og annen stilledag hvis det er spesiell grunn for det. Hadde det gått flere dager uten kontakt hadde jeg mistet interessen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Jeg hadde ikke holdt ut i dating uten kontakt hver dag. Jeg trenger den bekreftelsen for ikke å øke kommunikasjon og interesse for andre.... Jeg pleier å si det: at jeg trenger at vi har kontakt hver dag. Anonymkode: 3c159...1ec 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Jeg hadde ikke giddet å datet noen jeg ikke hadde daglig kontakt med. Da mister jeg rett og slett interessen Anonymkode: d328b...733 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Konstant kontakt hver eneste dag blir litt intenst for meg, så lenge man svarer og viser interesse kan det gjerne gå en dag eller to mellom hver gang. Fokuserer heller på når vi faktisk er sammen fysisk. Noen er jo også ikke særlig glad i å sende meldinger og kan være veldig kleine, men veldig oppegående og interesserte når man er i samme rom. Foretrekker det på den måten jeg. Har du sendt melding eller ringt ham siden dere var på date da? Om du vil noe må du faktisk gjøre noe med det. Anonymkode: b9936...507 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 Hadde ikke orket heller å date en det ikke var daglig kontakt med. Krever ikke at vi møtes hverdag i begynnelsen eller å ringe hverdag, men iallefall melde hverandre og snappe litt. Seff kan vi alle ha en dårlig dag hvor man trenger å være alene slik har jeg det og. Men flere dager over tid burde man jo skjønne tegninga, og ikke tro på dumme unnskyldninger som «er så mye som skjer for tiden» «er deppa» osv... 🤨 Anonymkode: 1bc07...8d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå