AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Jeg har flyttet til ett nytt og mye mere sosialt sted. Tatt av en del kilo, fått på muskler og ligger på ideell BMI. Alt går rett bra, både i jobb og fritid. Fått oppgradert livet. Så kom det en kvinne. Mer som en jente-kvinne. Rask, lystig og med noen fantastiks frekke øyne. Hun tok kontakt på flere måter, både i ny og ne. Men som mann skjønte jeg ingenting før etter noen måneder. Hadde skrudd av alt som handlet om kvinner og følelser i flere år. Da jeg kjente etter så smalt det skikkelig i følesene til en stor kar som ikke driver med slikt😍. Ble da så klart alt for kontaktsøkende😏, needy som det heter på godt norsk. Fikk avslag på tredje date, noe som var en stor lettelse. Kjennes mye bedre ut enn om hun hadde vært med å eskalere følelsene. Det er rett og slett en god dag😅. Er det ikke flere som har det slikt? At det også kjennes godt å ikke minste seg selv i noen andre? Anonymkode: 23dd0...37e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Moroklumpen Anonymkode: f29ba...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Det skjønner jeg godt. En ren avvisning er mye bedre enn å dra ut noe som ikke ville fungert. Tydelige mennesker er min favoritt for tiden. Heller grusom ærlighet, slik at en kan komme seg videre i livet uten å måtte invistere masse tid og følelser på mennesker som ikke ønsker å være en del av det. Anonymkode: 7bf22...155 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Du høres ut som ei jente. Anonymkode: a29ca...a9d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Ble du eller hun avvist? Anonymkode: 9a9e2...c98 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Jævla tull.. Anonymkode: 86a1b...967
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 En "jente-kvinne" Anonymkode: 6b994...df4 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #8 Skrevet 6. november 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flyttet til ett nytt og mye mere sosialt sted. Tatt av en del kilo, fått på muskler og ligger på ideell BMI. Alt går rett bra, både i jobb og fritid. Fått oppgradert livet. Så kom det en kvinne. Mer som en jente-kvinne. Rask, lystig og med noen fantastiks frekke øyne. Hun tok kontakt på flere måter, både i ny og ne. Men som mann skjønte jeg ingenting før etter noen måneder. Hadde skrudd av alt som handlet om kvinner og følelser i flere år. Da jeg kjente etter så smalt det skikkelig i følesene til en stor kar som ikke driver med slikt😍. Ble da så klart alt for kontaktsøkende😏, needy som det heter på godt norsk. Fikk avslag på tredje date, noe som var en stor lettelse. Kjennes mye bedre ut enn om hun hadde vært med å eskalere følelsene. Det er rett og slett en god dag😅. Er det ikke flere som har det slikt? At det også kjennes godt å ikke minste seg selv i noen andre? Anonymkode: 23dd0...37e Jeg er enig med deg! Er nettopp ute av et over 15 års langt forhold og falt pladask for en fyr som sjekket meg opp intenst. Men da jeg endelig falt så ble jeg for intens for han, tror jeg, så han mistet interessen. Det var kjipt først, særlig siden vi hadde en kort og utrolig het affære. Men nå er jeg bare så lettet! Det var det siste jeg ønsket meg å falle for noen når jeg nettopp hadde blitt singel etter så mange år. Jeg er kjempeglad for at han avviste meg, for jeg var så forelska at jeg var sjangseløs til å stoppe det hvis det stod på meg! Nå som jeg er over verste skuffelsen, så er jeg utrolig lettet! Jeg kommer til å styre unna menn jeg har veldig god kjemi med en stund. Jeg MÅ være alene litt, og jeg blir så innmari forelska når jeg først blir det. Anonymkode: fff6f...b84 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #9 Skrevet 6. november 2018 Hehe, vet ikke om dette er en spøk eller ei MEN jeg har selv opplevd stor lettelse etter et brudd jeg trodde kom til å bli hjerteskjærende. Tror en del av meg likte følelsen av at snart er livet i vater igjen, jeg slipper å måtte tenke og kverulere og analysere noe mer. Det er bare meg liksom. Oops...har jeg vært singel FOR lenge? Anonymkode: e6611...da6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå