Gå til innhold

Hvordan bli mindre kresen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har gitt opp dating for lenge siden men er fristet til å prøve en siste gang eller to. Problemet er at jeg er kanskje litt kresen selv om folk i min liga egentlig ikke har den luksusen. 

Noen eksempler på ting som har vært deal breakers for meg....

Datet en jeg ble forelsket i, men første gang jeg var hjemme hos henne på middag skulle jeg på toalettet og gikk forbi soverommet hennes hvor døren stod på gløtt. Sengen var IKKE redd opp, og det lå noen klesplagg på gulvet. Det ble siste gangen jeg så henne. 

Datet en annen jeg fikk følelser for men det viste seg at hun leste rosablogger og så på reality tv. Sluttet å ta kontakt med henne også. 

Siste jeg datet virket perfekt, men hun var veldig passiv. Hun sa ja til alt men samtidig var veldig reservert. Hadde både følelsen av at hun ikke var interessert og at hun var det. 

Nummer 1 og 3 vet jeg at jeg kunne ha blitt kjæreste med hadde jeg ikke vært så kresen, og jeg burde egentlig ha vært takknemlig for at noen ville ha meg. Men hvordan kan jeg bli mer "inkluderende"? 

Anonymkode: d58e5...ebf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette seriøst? Droppe noen du er forelsket i fordi hun hadde noenlunde rotete rom?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Skilpadden said:

Er dette seriøst? Droppe noen du er forelsket i fordi hun hadde noenlunde rotete rom?

Handler om hygiene. Klær skal i skittentøykurven. 

Skrevet

Alle har sine ting de ikke kan godta hos noen.

Når jeg ser etter en mann har jeg mine turnoffs: Barn (vil at mine første barn skal være «mine»), snus, langt hår, råtne tenner, dårlig hygiene. 

Har truffet på de aller fleste tingene her, men virker som de fleste menn klarer å dusje å ta på deo, heldigsvis :) men har noen på jobben som møter opp uvaska og stinkende av svette 😵 så vet slike menn og eksisterer.

Men selv: rer aldri opp senga, soverommet er overfylt av stesj som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av og som da ligger å flyter, kjøkkenet er opp og ned avhengig av om maskinen nettopp har vært i gang eller ikke. Har kattehår og kattesant strødd utover leiligheten når det er gått noen dager siden jeg støvsugde (for meg holder en gang i uka da jeg ikke bryr meg). Ja er ikke den absolutt beste på alt selv, men om en mann ikke kan godta dette da er han heller ikke mannen jeg ønsker meg :) 

Anonymkode: 84d6d...452

Skrevet (endret)
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Handler om hygiene. Klær skal i skittentøykurven. 

Hvor skittent kan et privathus bli? Jeg har klærne mine på gulvet og jeg er hygienisk. Gulvet blir da ofte vasket og støvsugd hjemme? Man går jo ikke med utesko inne? Jeg synes du overdriver og dette er ikke engang å være kresen. 

Endret av Skilpadden
  • Liker 1
Skrevet

Beste løsningen for deg er å være singel. Knull de og så forlat de

Anonymkode: b0ddc...66e

Skrevet

Sengen var ikke redd opp?  😱 OMG  😂

Beklager, mener ikke å være arrogant egentlig men syns det var ganske morsomt. Jeg har andre ting å drive med om morgenen når jeg er dødstrøtt. Holder ellers huset så rent og ryddig jeg bare klarer for da trives jeg best. Men senga har jeg glemt i det jeg forlater den.

Jeg vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg, men du trenger absolutt hjelp ja. Kanskje du skal skrive en liste over de aller viktigste dealbreakers, se nøye gjennom dem, hva er egentlig viktig etc. Også tenke gjennom dette når du er på date og begynner og se de negative tingene? Du finner aldri en 100% perfekt dame, du må innse det før du møter flere med et åpent sinn. :)

• Liker 3
Skrevet

Unnskyld meg TS, men det er ikke rart du er singel. 

Anonymkode: 814ab...7e7

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gitt opp dating for lenge siden men er fristet til å prøve en siste gang eller to. Problemet er at jeg er kanskje litt kresen selv om folk i min liga egentlig ikke har den luksusen. 

Noen eksempler på ting som har vært deal breakers for meg....

Datet en jeg ble forelsket i, men første gang jeg var hjemme hos henne på middag skulle jeg på toalettet og gikk forbi soverommet hennes hvor døren stod på gløtt. Sengen var IKKE redd opp, og det lå noen klesplagg på gulvet. Det ble siste gangen jeg så henne. 

Datet en annen jeg fikk følelser for men det viste seg at hun leste rosablogger og så på reality tv. Sluttet å ta kontakt med henne også. 

Siste jeg datet virket perfekt, men hun var veldig passiv. Hun sa ja til alt men samtidig var veldig reservert. Hadde både følelsen av at hun ikke var interessert og at hun var det. 

Nummer 1 og 3 vet jeg at jeg kunne ha blitt kjæreste med hadde jeg ikke vært så kresen, og jeg burde egentlig ha vært takknemlig for at noen ville ha meg. Men hvordan kan jeg bli mer "inkluderende"? 

Seriøst? Hvordan bli mer inkluderende? Vel, det første som spratt opp i hodet mitt var faktisk Dr. Phill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...