AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Lang historie kort. Var utvekslingsstudent for noen år tilbake og ble kjent med en fyr. Den gangen var vi var venner, og hadde det supergøy. Da jeg flyttet hjem igjen skjønte jeg at jeg likte ham mer enn bare som en venn, men gjorde ikke noe mer med det. Nylig var jeg på besøk igjen, og traff samme fyren. Vi var ute og hadde det kjempegøy sammen. Etter en kveld ute med en del å drikke viste det seg at han hadde likt meg også. Så lenge. Og han lurte på hvorfor jeg ikke hadde sagt noe før nå osv osv. Vi endte opp med å ha sex den kvelden. Han sa at han synes det var veldig rart men at det føltes så riktig. Jeg synes selv det var rart å skulle innstille seg på at en venn plutselig ble fysisk mer enn det. Jeg traff ham to ganger til i løpet av oppholdet - den ene i fellesskap med andre venner og den andre aleine han og jeg på date. Vi hadde ikke sex, men han kysset meg da vi dro hver for oss, etter daten. Vi begge merket at vi klikket veldig bra. Jeg fikk ikke truffet ham og sagt adjø før jeg reiste hjem ettersom han ikke rakk det. Men jeg fikk en melding hvor han ønsket meg god tur og kunne ikke vente til å se meg neste gang, og "❤️". Da jeg kom hjem kunne jeg ikke la være og sendte en melding hvor jeg sa at det som skjedde var veldig overveldende, og at jeg følte noe for ham. Han sa selv at han hadde hatt det så gøy at vi klikket på et intellektuelt plan. Samtalen døde ut ved at han ikke svarte, selv om han kalte med "love", "lovely" og "babe" osv. Siden den samtalen har han sett på alt jeg har lagt ut på story i sosiale medier (noe han ikke har gjort tidligere), og han kan finne på å svare med "❤️" eller kommentere, men liker ingen av bildene jeg legger ut lengre. Og vi har ikke hatt noen dialog etter den forrige. Er livredd for å starte en ettersom jeg ikke aner hvor jeg har han eller om han i det hele tatt vil svare. Jeg vil ikke være hun sære og vanskelige. Jeg vet at han har mange jenter å velge i - noe jeg også ser feks på Instagram. Likevel synes jeg det er så håpløst å ha sagt hva jeg føler til en som følte det samme før vi gikk hele veien, men så få en så "flaky" respons. Er det noe jeg ikke har catchet eller overanalyserer jeg? Burde jeg bare slette ham eller burde jeg si noe? Anonymkode: a7bb9...42f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Gi det tid. Fokuser på andre ting. Vil han ha deg, så kommer han. Anonymkode: d67d0...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 jeg har det akkurat likt. Men nå var ikke jeg akkurat på utveksling, men var i utlandet og møtte en fyr da. Vi har hatt noe kontakt. Jeg lot være å møte ham fordi jeg var alt for full av katastrofetanker. Han ville at vi skulle treffes og bli bedre kjent. Han ser alltid min story, og er ofte den første eller en av de første som ser. Han tok merkelig nok kontakt for 3 uker siden, og det var så rart! det var ingen flørt i meldingene, men jeg fikk vite hva som var planene hans fremover og han spurte om meg. Jeg var aldri noe åpen om mine føleser. Og det frustrerer meg at det kanskje blir litt opp til meg om jeg skal finne ut av det. Anonymkode: b8a20...7b9
Horten Market Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Han har nok av damer å velge i, det ser du på insta. Du har allerede gitt ham det han i utgangspunktet var ute etter. Nå er det opp til deg om du vil være et ligg av mange, eller noe mer. Han forventer at du tar kontakt om du ønsker noe mer. Ellers går du i glemmeboken. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Altså.. Flaky? Hva i alle dager er det? Anonymkode: 831fa...1e5 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Jeg har jo allerede sagt at jeg har følelser for ham. Så skjønner jeg ikke hvorfor han lot den samtalen bare dø ut, men likevel sender han meg sånne «nudges». Hvordan i alle dager skal jeg da ta kontakt? TS Anonymkode: a7bb9...42f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså.. Flaky? Hva i alle dager er det? Anonymkode: 831fa...1e5 Vinglete. Inkonsistent. Sier noe det ene øyeblikket, gjør noe annet i neste. Anonymkode: a7bb9...42f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #8 Skrevet 5. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vinglete. Inkonsistent. Sier noe det ene øyeblikket, gjør noe annet i neste. Anonymkode: a7bb9...42f Røde flagg. Løp. Anonymkode: d1a7b...c31 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå