AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 hvordan vite om man kan flørte med ei lokal kvinne uten at hun har fem forskjellige nett dating sider som hun betaler på og prioriterer. Finnes det mye skjult i andre kvinner? har dere erfaringer? Anonymkode: f7a34...35f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Det kan du ikke vite så du må nesten bare prøve. Vet ikke om jeg skjønner hva du mener med "Finnes det mye skjult i andre kvinner?" Anonymkode: 51094...eeb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 man flørter jo ikke på ei kvinne som er fem forskjellige nett dating løsninger som sin prioritering. Da blir man fysisk overflødig for å komme i nærkontakt med henne. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan du ikke vite så du må nesten bare prøve. Vet ikke om jeg skjønner hva du mener med "Finnes det mye skjult i andre kvinner?" Anonymkode: 51094...eeb Anonymkode: f7a34...35f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Ja, men hvordan tror du at du skal klare å finne det ut da? Nei,nettopp. Du vet det ikke. Altså så må du bare prøve. Det finnes ingen garantier for at den man prøver seg på ikke er interessert i noen andre, men man kan ikke la tanken om det hindre en. Dessuten, hvis jeg er aktiv på nettdating så betyr ikke det at jeg ikke er åpen for å treffe en mann utenom på de sidene. Anonymkode: 51094...eeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå