Gå til innhold

Har du opplevd noe kleint på date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke opplevd noe som jeg kommer på nå, men har du? 

Dette kan bli morsomt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En jeg var på en Date med... husker det så godt. Han spurte på forhånd om jeg hadde noe imot snus, noe jeg ikke har da jeg selv har både snust og røyket. Når vi satt å tok en kaffe etter middagen så merket jeg etter en stund at han plutselig ikke hadde snus under leppa lenger, han hadde heller ikke vært på do eller noe. Så jeg spurte han hvor snusen ble av. Hvor han svarer; «jeg svelger den bare», dette er i tilleg snakk om løssnus. Aldri blitt så kvalm av noens vane i mitt liv tror jeg. Det ble med den ene daten 🤢

Anonymkode: 29604...de5

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En jeg var på en Date med... husker det så godt. Han spurte på forhånd om jeg hadde noe imot snus, noe jeg ikke har da jeg selv har både snust og røyket. Når vi satt å tok en kaffe etter middagen så merket jeg etter en stund at han plutselig ikke hadde snus under leppa lenger, han hadde heller ikke vært på do eller noe. Så jeg spurte han hvor snusen ble av. Hvor han svarer; «jeg svelger den bare», dette er i tilleg snakk om løssnus. Aldri blitt så kvalm av noens vane i mitt liv tror jeg. Det ble med den ene daten 🤢

Omggg æssj😨

Anonymkode: 4b8d8...2f2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Omggg æssj😨

Anonymkode: 4b8d8...2f2

Juuuup 🤢 både hadekyss og flere møter var ganske utelukket etter det....

Skrevet

Å kalle det en date er vel å ta i, men hadde vært på kino med en dame i 2005, vi hadde en god tone og alt det der, men da jeg hadde fulgt henne til trikkeholdeplassen gjorde hun det helt klart at jeg ikke trengte å vente sammen med henne til trikken kom. Ouch. Jeg ventet allikevel, men jeg skulle ønske jeg heller fulgte oppfordringen, for stemningen ble fort klein. :P 

Skrevet

Var på date med en som måtte si gjentatte ganger hvor pinlig stillheten var.. DET var kleint! Enda det egentlig ikke var pinlig stillhet bare naturlig stillhet eller litt tenktetid. 

Skrevet

Så film med en fyr, fikk mensen gjennom buksa.

Jeg er 28 år gammel og det er første gang jeg har hatt et sånt uhell foran andre folk. Som regel har det bare sølt om natta gjennom pysjamas og /eller på laken.

Jeg syns det var flaut men var også selvironisk om det og lo. Han tok det fint, men jeg bekymret meg litt på veien hjem for om vi kom til å møtes igjen. Vet jo aldri om han er en sånn umoden dritt som ikke takler mensenprat. 

Han foreslo nytt møte samme kveld, men det har ikke passet og nå er det flere uker siden vi pratet sammen... Oh well!

Anonymkode: 22229...f3c

• Liker 1
Skrevet

Vel! Jeg møtte en fyr på tinder for 5-6 år siden. Venninnen min hadde en bad feeling på han, så tok med en bestikkniv i veska (?!). Da jeg gikk bortover veien begynte fyren å blinke på meg med fjernlysene på bilen. Jeg ble litt satt ut og synes det var superkleint. Jeg tenkte at jeg skulle gi han en sjanse, men bilturen hjem til han var ganske så klein for å være ærlig. Vi kom hjem til han, og med en gang sa han at han måtte vise meg noe ovenpå. Jeg ble med og der var soverommet hans. Han kledde av seg til boxeren, hoppet i sengen og rullet rundt der som en strandet hval. Jeg bare: 😳. Så begynte han å dunke ved siden av han og sa at jeg måtte spoone med han😳. Da var jeg så mett på hele fyren at jeg ba han pent om å kjøre meg hjem. Da jeg kom hjem fikk jeg masse meldinger om at han beklagde seg, og ville bare kose litt fordi jeg var så søt. Creeeeeep! Jeg blokkerte han overalt. Etter noen mnd hadde jeg fått en ny deltidsjobb på kiwi i studietiden og hadde mine første minutter i kassen. Og hvem kommer der!!? Creepen.... heldigvis så jeg ikke han igjen, og bor på andre siden av landet godt gift😅

• Liker 1
Skrevet

Ikke en date men en som dukket opp på fest. Festen var noen mil borte fra mitt hjem så jeg hadde avtalt å overnatte. Utpå kvelden kom en litt røff type som sang og spilte gitar. Jeg falt pladask. Vi rotet og endte opp med å sove i samme seng. Ingen sex, bare kos. Så sovner han og jeg kjenner at jeg MÅ på do. Og den doen ble full, virkelig full av dritt. Jeg trodde aldri det skulle gå tomt og så den lukta :spy: jeg tørket meg og dro i snora og hva skjer....doen er potte tett. Jeg forsøker igjen og igjen men vannet står helt opptil ringen og alt flyter. Hva gjør jeg nå, hadde helt panikk. Så jeg lette etter en slik sugekopp til dass eller en dobørste, det fant jeg ikke. Kikket under badekaret i håp men fant bare en pinne. Den fikk duge. Det gikk ikke så veldig bra. Tror jeg holdt på i en time før det løsnet og da var pinnen brun, veldig brun. Jeg var desperat, åpnet vinduet og kastet pinnen ut. Etter det ville jeg bare hjem...

Anonymkode: 47e50...c01

• Liker 1
Skrevet

Herregud, skulle ønske dette var tull. Jeg hadde en tinderdate en gang, med en fyr som kom langveis fra og som jeg hadde utrolig god kjemi med på telefon og Facetime.

Jeg møtte fyren på café. Han hadde absolutt INGENTING å prate om bortsett fra veggen på caféen (tapet med grønnsaker) :klo: Så ble han med meg hjem, og det eneste jeg husker er at han kommenterte på at det var støvete i vinduskarmen min og at han tvangsholdt katten min (som blir livredd av sånt, noe han ga faen i), før han sa "nei, tror jeg stikker, jeg".

En time senere ringte han meg og sa at han hadde så dårlig samvittighet for at han bare dro, og han inviterte meg ut på pizza. Han kom og hentet meg, men igjen hadde vi absolutt ingenting å prate om. Det var blitt ganske sent når vi var ferdige der, så han kjørte meg hjem og sa at han skulle sove i bilen på parkeringsplassen min før han kjørte hjem 😂 Jeg fikk jo overtalt han til å sove på sofaen min (skjønner ikke at jeg gadd), og på morgenen småpratet vi litt før han sa "ja, nei, hadet" og dro.

Tok aldri kontakt med han igjen (og omvendt), for å si det sånn.

Anonymkode: c3704...e1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...