Gå til innhold

Hjemlengsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er voksen, og har ikke bodd hos foreldrene mine på mange år. Nå bor jeg alene et par timers reise fra dem, og synes det går greit. I hverdagen min tenker jeg ofte på familien, men opplever ikke noe konkret savn. Men hver gang jeg har møtt dem, og skal dra hjem til meg selv igjen, skjer det noe. Jeg får en vondt følelse som kan minne om redsel, og kjenner meg så fortapt. Det kjennes feil å dra. Dette varer en stund, men går alltid over, i alle fall når jeg kommer tilbake til den vante hverdagen min der jeg bor nå. Er det flere som har det sånn? Hva gjør dere for å takle det?

Anonymkode: c73d4...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, har det akkurat sånn! 

Er vel ikke så mye å gjøre med det, annet enn å prøve å gjøre det mest mulig hyggelig for seg selv når de følelsene er der. Prøve å finne andre gleder å distrahere seg med. 

Anonymkode: ff631...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn og bor 20 minutter unna mine foreldre :ler: Det føles alltid rart å dra 

Anonymkode: c9ba7...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jepp, har det akkurat sånn! 

Er vel ikke så mye å gjøre med det, annet enn å prøve å gjøre det mest mulig hyggelig for seg selv når de følelsene er der. Prøve å finne andre gleder å distrahere seg med. 

Anonymkode: ff631...b52

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har det sånn og bor 20 minutter unna mine foreldre :ler: Det føles alltid rart å dra 

Anonymkode: c9ba7...5b7

Takk for svar! Godt å vite at en ikke er alene. Føler meg som en raring når jeg sitter på toget og nesten er gråten nær. Lurer på hvorfor det blir sånn?

TS

Anonymkode: c73d4...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn i forhold til stedet jeg er fra, ikke til foreldrene mine. Jeg føler jeg reiser fra mitt "rike". Alt det kjente. Jeg føler meg egentlig ikke hjemme andre steder, men må bo borte pga jobb. 

Anonymkode: b19a7...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...