Gå til innhold
AnonymBruker

Erfaring med Volvo XC 40?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vurderer å kjøpe meg denne bilen, noen med erfaring? Hvordan er bagasjeplassen? Eller kan dere anbefale en annen mellomstor bil? Har to større barn. Eller kan dere anbefale en annen kompaktsuv?

Anonymkode: a0982...964

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Må føye til at jeg skal ha dieselbil.

Anonymkode: a0982...964

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swift

Ta en titt på Mazda CX-5, Kia Sportage og Hyundai Tucson. Ble ikke så imponert over XC40en, lite plass i baksetet og korte sitteputer med lite støtte. Du må også en del opp i pris for å få den godt utstyrt. Bagasjeplassen er grei, helt gjennomsnittlig i dette segmentet, vil jeg si. Ellers er Mercedes GLA verdt en kikk. Solide biler, spesielt med 2,1-literen.

Ellers, litt off-topic, men jeg syns kompakt-SUVer er et ganske så meningsløst konsept, og ville selv heller gått for en stasjonsvogn a la C-Klasse, i30 og Cee'd. Større plass til en, i de fleste tilfeller, hyggeligere pris. Om firehjulstrekk er et krav kommer C-Klassen med det også. Merk at den nyeste i30en ikke leveres med diesel i Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
10 timer siden, Swift skrev:
Ellers, litt off-topic, men jeg syns kompakt-SUVer er et ganske så meningsløst konsept, og ville selv heller gått for en stasjonsvogn a la C-Klasse, i30 og Cee'd. Større plass til en, i de fleste tilfeller, hyggeligere pris. Om firehjulstrekk er et krav kommer C-Klassen med det også. Merk at den nyeste i30en ikke leveres med diesel i Norge.

Har du prøvd små kompakt-SUVer?

I sommer kjørte vi en bitteliten, men høy SUV til flyplassen, med maks last av folk i bilen, kofferter og barnevogn. Det var en bil på 4,2 m lengde. Deretter tok vi ut en stor sedan leiebil når vi ankom feriebyen. Det var bedre plass til alt i den "lille" suv-en enn den store sedanen😀

Anonymkode: cfa02...ce1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er enig med @Swift her...en minivan eller middelklassekombi kan alt bedre enn en liten SUV. Kia og Mazda leder vel ellers det segmentet for "fornuftkjøp", men moderne Volvo har en interiørkvalitet som ingen andre fabrikanter kan mætsje - ikke en gang Mercedes eller Range Rover. Så dette blir en avgjørelse om hva som er viktigst for deg, OP. Kan kanskje være en idé å fortelle litt om hvorfor nettopp XC40 vekket din interesse?

Anonymkode: 8d8c2...a24

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kigre Duken

Subaru Outback. God plass, bra bakkeklaring, driftsikker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her