Gå til innhold

Billig undertøy på nett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, dere!

Jeg har en undertøysavhengighet, og liker å hamstre. Undertøysskuffene består av undertøy fra både Change og eBay/Wish, så her er det varierende kvalitet. Alt er aktuelt, så lenge det er pent og passer. Dessverre opplever jeg at trusene fra eBay og Wish aldri passer, og at det er varierende kvalitet på overdelene.

Nå er jeg gira på å hamstre litt mer av den superbillige sorten, men helst fra norske sider, sånn at garantien for kvalitet og størrelse er litt bedre. Jeg trenger spesielt å fylle på med (blonde)truser : )

Jeg liker best bralette, balconette og triangle, helst gjennomsiktig - men alt av interesse, så lenge det er pent! 

Som dere kanskje skjønner, så har jeg små bryster, så spiler og avanserte størrelser er ikke så viktig. Type S, M L går helt fint.

Har dere noen forslag eller gode erfaringer? 😃

PS: Jeg har allerede vært i salgskategoerien til Nelly.com!

Anonymkode: b5d7b...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 4.11.2018 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Hei, dere!

J...Undertøysskuffene består av undertøy fra både Change og eBay/Wish, så her er det varierende kvalitet. Alt er aktuelt, så lenge det er pent og passer. Dessverre opplever jeg at trusene fra eBay og Wish aldri passer, og at det er varierende kvalitet på overdelene.
😃

Husk at du må opp noen størrelser når man bestiller på ebay, husk at en kinesisk M ikke er en europeisk M... Jeg er M i "norsk" standard, og jeg må ofte opp minst en, ofte to størrelser for å få ting som passer. Dette gjelder undertøy jeg har kjøpt. Og nei, det gjør ikke godt for selvtilliten å bestille plass i XL når man er M :)

Anonymkode: 7aa93...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husk at du må opp noen størrelser når man bestiller på ebay, husk at en kinesisk M ikke er en europeisk M... Jeg er M i "norsk" standard, og jeg må ofte opp minst en, ofte to størrelser for å få ting som passer. Dette gjelder undertøy jeg har kjøpt. Og nei, det gjør ikke godt for selvtilliten å bestille plass i XL når man er M :)

Anonymkode: 7aa93...df7

Kjøper alltid XL i truser fra jallaselgere, men de tilsvarer som regel en vestlig størrelse S :P Må liksom i "super size"-kategorien, tror jeg. Det vil jeg ikke - for selvsikkerhetens skyld 😅

Anonymkode: b5d7b...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...