Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

dater ei kvinne som holder et ganske lav profil, jeg er usikker om hun kan forandre seg over tid. Hva mener dere, hvor lenge holde på med ei som du ikke får så mye ut av? er det å bruke tiden sin feil, eller bør jeg bare si nok er nok å se etter ei anna å date? trenger kjemi å være på plass allerede et eller første og andre date?

Anonymkode: 49c49...96f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må prate med henne om hvordan du føler det. Jeg har vært i samme situasjon. En flott kvinne, som delvis kjente meg fra ungdomsårene, og som SA alle de rette tingene om følelser for meg osv. Men det var noe som skurret i kroppsspråket hennes, noe som holdt henne tilbake. Hennes offisielle versjon var at hun var nervøs og redd for å oppfattes som en "Tinderdame" (jeg har jo hatt noen Tinderdater i løpet av siste året, og svarer ærlig når noen spør..).

Men etter ca seks-syv dater med minimal framgang i forhold til å bli bedre kjent (litt dårlig kommunikasjon), eller å komme lengre i forhold til intimitet enn kyssing og klemming, så måtte jeg ta en litt mer alvorlig prat. Min oppfatning av hennes situasjon var da at hun var blitt veldig stresset i løpet av datingperioden; hun hadde mesteparten av omsorgen for relativt små barn, og en mann oppi det hele gjorde henne stresset. Litt motvillig så sa jeg da at jeg ikke kunne fortsette å date henne da situasjonen også begynte å bli vanskelig for meg fordi jeg begynte å bli glad i henne.

Så oppsummert, det finnes nok ingen regler om hvor mange dater osv, men du må se på helheten. Går det riktig vei eller ikke? Hvis det ikke går riktig vei, snakk med henne og forsøk å finn ut av hvor skoen trykker. Gi henne nok tid til å bli bedre kjent med deg også, hvis skoen trykker der. Men hvis det til slutt ikke funker for deg, så avslutt det på en fin måte og gå videre.

Endret av Kreator
Skrevet

Jeg er ny i gamet, men kan jo dele mine tanker om det. Hvor mange ganger har dere møttes? I min ideelle verden vil jeg at det skal føles en viss kjemi før første date (særlig IRL, men også Tinder). Hvis det hele føles helt kompis-aktig ut, er det ikke noe vits å treffes mer. Hvis hun er lunken, men var mer på i starten og dere har møttes noen ganger, ville jeg gitt henne kanskje en uke. Hvis du er super interessert i henne, gir du henne to. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...