Gå til innhold

Hvordan klarer du det?!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vil heller ha sex med noen som betyr noe for meg og som jeg har sterke følelser for, enn å bare ligge med noen. Synes at sex skal være noe fint og bety noe.

Anonymkode: 44f55...65d

Ja, jeg syntes jo det er det aller beste, det er ikke bare orgasmen i seg selv som er det som er fint med det, men det å være så nær et menneske man esker over alt på jord og de sterke følelsene som kommer frem ved å være intime med dem. Første gang jeg hadde sex var jeg 15 og jeg er veldig glad for at det var min første store kjærlighet jeg hadde sex med den første gangen, var hans første gang også! Det er noe jeg aldri glemmer! har også hatt 2 kjærester etter dette og den sexen jeg hadde med dem kan ikke beskrives med ord. Den sexen jeg har med fremmede kan jeg egentlig bare beskrive som trash. 

Anonymkode: 6a345...700

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drakan, TS ER IKKE ASEKSUELL.

Hun beskriver regelmessig onani og kåthet osv.

Anonymkode: 91c54...658

Tror ikke du vet hva asexuell betyr. :) 
Det betyr ikke at man ikke driver sex i det store å hele. Folk onanerer selv om de er asexuel. Det er varierende grad av asexuel. 

Skrevet
10 minutter siden, Drakan skrev:

Det betyr ikke at man ikke driver sex i det store å hele. Folk onanerer selv om de er asexuel. Det er varierende grad av asexuel. 

Eller kanskje jeg bare er gammeldags? 

Skrevet

På tide å avklare hva aseksualitet betyr da, skjønner jeg:

Aseksualitet i dens bredere betydning, er mangelen på seksuell tiltrekning og, i noen tilfeller, mangelen på interesse for samleie.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Horten Market skrev:

På tide å avklare hva aseksualitet betyr da, skjønner jeg:

Aseksualitet i dens bredere betydning, er mangelen på seksuell tiltrekning og, i noen tilfeller, mangelen på interesse for samleie.

Så det vil si at jeg er asexuel da vel å merke? Er det noe man kan gjøre for å "bli kvitt" det? 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Så det vil si at jeg er asexuel da vel å merke? Er det noe man kan gjøre for å "bli kvitt" det? 

Etter definisjonen som du siterte, har du normal seksualitet. Det er normalt å diskriminere på hvem man har sex med. Promiskuitet er det unormale. Nymfomani er en psykisk lidelse. Slik du beskriver deg, er du normal.

Endret av Horten Market
  • Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Horten Market skrev:

Etter definisjonen som sitert, har du normal seksualitet. Det er normalt å diskriminere på hvem man har sex med. Promiskuitet er det unormale. Nymfoman er en psykisk lidelse. Slik du beskriver deg, er du normal.

Okei, takk for svar :) 

Skrevet

Da skulle de fått hilse på meg, som ikke har hatt sex på to år. Singel alenemor som sjelden har en kveld for meg selv. Og de kveldene gidder jeg virkelig ikke bruke på å jakte etter ons. Sex er godt, for all del, men jeg har langt viktigere/morsommere/mer interessante ting å bruke tiden min på. 

Anonymkode: 5d69d...0ab

• Liker 1
Skrevet

Du er helt normal, TS! Normen er ikke at alle single har hyppig sex, til tross for at mange nok fremstiller det slik.

På 4.11.2018 den 3.43, Drakan skrev:

Drakan - ut fra dine beskrivelser er jo omtrent alle aseksuelle. Småbarnsforeldre som prioriterer barn og søvn foran sex i noen år, er de aseksuelle? 

Jeg er i et avstandsforhold hvor vi treffes 1 gang hver 6-8. uke. Når vi treffes har vi sex 4-5 ganger til dagen, og da er jeg så kåt at jeg holder på å sprekke. Synes sexen er himmelsk. Men når vi er fra hverandre er jeg omtrent aldri kåt og onanerer aldri. Er jeg også aseksuell? 

Kjære drakan, dette blir for dumt. Kan du ikke heller få opp øynene for at normalspekteret ved sex er svært, svært stort? 

Anonymkode: 3003d...75b

Skrevet

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat
* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...