Gå til innhold

Sy egen treningstights

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg sliter med å finne treningstightser som er høye nok i livet til meg. Derfor tenker jeg å sy min egen. Kan lage eget mønster, men det jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i stoff i metervare av dette stoffet? Det er vel polyester, men vet ikke hvor jeg skal søke. Gjerne på nett da jeg bor i en liten by uten store myligheter å komme meg til storby med større stoffbutikker. 

Anonymkode: aed25...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig vanskelig å sy elastisk stoff men hvis du har sykunnskaper er det vel ikke noe problem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Peonjenta skrev:

Det er veldig vanskelig å sy elastisk stoff men hvis du har sykunnskaper er det vel ikke noe problem.

Man burde faktisk lage treningstøy i bomull, elastiske stoffer har problemet at det fort starter å stinke.
Bomull puster godt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Drakan skrev:

Men i og med at ts har lyst å sy egne treningsTIGHTS så må hun nesten sy i et elastisk stoff. Det er ikke alle treningsformer som egner seg for bukser i stumme stoffer.

Anonymkode: 1e0fb...dff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men i og med at ts har lyst å sy egne treningsTIGHTS så må hun nesten sy i et elastisk stoff. Det er ikke alle treningsformer som egner seg for bukser i stumme stoffer.

Er det viktigere med tøy som ser sexy ut, fremfor tøy som er ment for trening? Skal man bare ha en bukse som ikke er ment for trening? I så fall, ignorer min informasjon, kjøp noe som vil forurense miljøet mer og i tillegg stinke som fy etter et par runder... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem å finne elastisk stoff i bommul, bare sånn til info. 

Stoff og stil selger metervare med "treningsstoff". 

Anonymkode: 70b81...bfa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Drakan skrev:

Er det viktigere med tøy som ser sexy ut, fremfor tøy som er ment for trening? Skal man bare ha en bukse som ikke er ment for trening? I så fall, ignorer min informasjon, kjøp noe som vil forurense miljøet mer og i tillegg stinke som fy etter et par runder... 

Treningstights er ment for trening. Jeg bruker ikke tights for å se sexy ut, men fordi det rett og slett er mest praktisk. Kan bevege meg mye bedre en elastisk tights enn i en bukse som ikke er elastisk.

Vet ikke hvordan du vasker treningstøyet ditt, men jeg har hittil aldri hatt problemer med lukt i mitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til de av dere som svarte på spørsmålet mitt!

Jeg foretrekker å trene i tights fordi de er mer praktiske og lettere å bevege seg i. De er ikke i veien når jeg jogger eller løfter vekter. For meg er ikke treningstights sexy, særlig ikke på meg som overvektig. 

Jeg har hatt flere treningstightser gjennom tidene og de stinker ikke selv å ha brukt de i mange år i knallharde økter ;)

Anonymkode: aed25...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sy selv om du er god på det 😊 

Ellers kan jeg tipse seg om Cubus sine Shape treningstights. Jeg har lagt min elsk på de 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...