Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder på å miste «grepet» fordi jeg er så konstant trøtt. All min energi går til å komme seg helskinnet gjennom arbeidsdagen, men når jeg kommer hjem er det no more! Kroppen takker for seg, og jeg kan egentlig legge meg klokken 18 og sove til neste dag. Kjenner ikke min egen kropp igjen, tanken på å være sosial er helt utenkelig - noe som er veldig ulikt meg. Er nå inne i uke 15, og har liksom ventet på bedring fra uke 12 - men føler jeg selv det har blitt verre etter uke 10 😅 Var overveldende kvalm, med mye oppkast osv frem til uke 10, så kan jo hende dette var med på å maskere hvor sliten og trøtt jeg egentlig var.. Men er det noen er ute med noen trøstende ord? Kanskje noen som har blitt mer opplagt senere enn uke 15. Håper inderlig ikke dette blir livet de neste 5-6 mnd 😅

Anonymkode: c604f...867

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 26 og venter enda på overskuddet 😛 er helt hinsides sliten og trøtt.. Dette er 2. svangerskapet mitt. Er såvidt dagene går rundt egentlig. Men jeg har lavt jernlager og lav blodprosent. Slike ting kan jo sjekkes opp med legen. 

I det første svangerskapet hadde jeg bedring fra omkring uke 20 og utover, og hadde relativt bra med overskudd og lite trøtthet fram mot slutten av graviditeten :) 

Så det er håp! 

Anonymkode: 45591...af1

Skrevet

Uke 29 her, og gjør det samme som deg. Rett ut på sofaen fra jobb til leggetid .. man blir utrolig lei av å miste livet utenom jobb😓

Skrevet

Sånn var jeg også. Fem måneder etter fødsel, og med et barn som er skikkelig dårlig til å sove, så var jeg allikevel sykt mye mer sliten som gravid. Så det går over. Det bare suger mens det står på.. 

Anonymkode: 22035...82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...