Gå til innhold

Sex med en ny mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Truffet en mann noen uker nå. Vi har veldig bra sex! Når han skal komme vil han alltid ha meg i en stilling hvor han ser ansiktet mitt. Han sier han vil se meg. Han kikker meg i øynene eller på ansiktet mitt i det han er nær ved å komme. Betyr det at han syntes jeg er pen/fin? Jeg har tidligere hatt lav selvfølelse (vært borti endel dårlig menn) Det kan vel tolkes positivt at han vil se på meg? Kan noen menn bekrefte at det er positivt? Hadde han syntes jeg var veldig avtennende og stygg ville han vell ikke ha sett på meg? 

Anonymkode: c3469...f9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at han først og fremst er trygg på seg selv. Han føler seg vel med å elske med deg. 😀 Han liker deg👍

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, Bubo skrev:

Jeg tenker at han først og fremst er trygg på seg selv. Han føler seg vel med å elske med deg. 😀 Han liker deg👍

Er det positivt at han vil komme på ansiktet mitt også? Han har gjort det noen ganger. Personlig tenner jeg veldig på det! 

Skrevet

Det er jo veldig intimt å se hverandre i øynene når man kommer. Tommel opp for denne fyren. Virker som en som er trygg på selv selv og deg. 

Anonymkode: 16988...c88

• Liker 6
Skrevet

Han liker å så på "bytte" sitt mens han pumper det full av sin domians.

Anonymkode: ec0cf...510

• Liker 4
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det positivt at han vil komme på ansiktet mitt også? Han har gjort det noen ganger. Personlig tenner jeg veldig på det! 

Ja det vil jeg tro, han liker det han ser og blir kåt sv deg. Du er nok heldig som har han. 

Også masse kudos til deg som lar han komme i ansiktet ditt, et ønske jeg har opplevd at mange menn har. Det liker ikke jeg, tar det heller i munn og svelger. 

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet
På 3.11.2018 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Han liker å så på "bytte" sitt mens han pumper det full av sin domians.

Anonymkode: ec0cf...510

Jeez🙄 For oss menn, så er det utrolig intimt, sensuelt og vakkert å se ansiktet på en kvinne når hun kommer.. å se bryst, hals og ansikt endre farge når orgasmen farer gjennom en kvinnes kropp, er vakkert...

• Liker 3
Skrevet
På 3.11.2018 den 18.13, AnonymBruker skrev:

Truffet en mann noen uker nå. Vi har veldig bra sex! Når han skal komme vil han alltid ha meg i en stilling hvor han ser ansiktet mitt. Han sier han vil se meg. Han kikker meg i øynene eller på ansiktet mitt i det han er nær ved å komme. Betyr det at han syntes jeg er pen/fin? Jeg har tidligere hatt lav selvfølelse (vært borti endel dårlig menn) Det kan vel tolkes positivt at han vil se på meg? Kan noen menn bekrefte at det er positivt? Hadde han syntes jeg var veldig avtennende og stygg ville han vell ikke ha sett på meg? 

Det er utrolig opphissende å se en kvinne få spruten  da gjerne med en deilig reaksjon eller en gedigen orgasme

Å se en kvinne komme .... er noe av det mest sexy jeg vet...NYTER DET....

Skrevet

Hadde han syntes dette hadde han overhodet ikke villet ha sex med deg!

Svaret er ja, selvsagt synes han du er herlig å se på! Du trenger bedre selvbilde, og det hjelper kanskje denne fyren deg med! Bare forstå han han synes du er sexy og nyt det! :)

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Hadde han syntes dette hadde han overhodet ikke villet ha sex med deg!

Svaret er ja, selvsagt synes han du er herlig å se på! Du trenger bedre selvbilde, og det hjelper kanskje denne fyren deg med! Bare forstå han han synes du er sexy og nyt det! :)

Enig   NYT DET

• Liker 1
Skrevet

Nyt det sier jeg og. Ikke tenk og gruble, bare elsk og kos deg.

Anonymkode: 1ad7f...903

Skrevet

Han er vel litt forelska da, siden han vil se på deg. Sånn er det med meg. 

• Liker 1
Skrevet

Det er positivt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...