ajarRun Skrevet 3. november 2018 #1 Del Skrevet 3. november 2018 Og hvilken fisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. november 2018 #2 Del Skrevet 3. november 2018 Han er en slimete ål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 3. november 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 3. november 2018 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Han er en slimete ål. Størene er en familie av fisk. Flere av artene er av interesse for fiskeri. Størene har en ganske lang og tynn kropp, og en hale der ryggraden når ut til spissen i den øvre finnedelen, slik vi også finner hos haier. Lang og tynn stemmer jo, men ryggraden mangler jo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. november 2018 #4 Del Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev: Størene er en familie av fisk. Flere av artene er av interesse for fiskeri. Størene har en ganske lang og tynn kropp, og en hale der ryggraden når ut til spissen i den øvre finnedelen, slik vi også finner hos haier. Lang og tynn stemmer jo, men ryggraden mangler jo? Vet det, bare en dårlig spøk fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #5 Del Skrevet 4. november 2018 Støre betyr tåke. Som i tåke-fyrste. Anonymkode: 1787f...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystic woman Skrevet 5. november 2018 #6 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Jeg skal ta deg på alvor. Her kan du lese om stør: stør – Store norske leksikon Endret 5. november 2018 av Mystic woman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaizerin Skrevet 17. november 2018 #7 Del Skrevet 17. november 2018 Lol, ja typisk for kaviarsosialisten monsieur Stœr å dele navn med kaviarfisken par excellence ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 17. november 2018 #8 Del Skrevet 17. november 2018 2 minutter siden, Kaizerin said: Lol, ja typisk for kaviarsosialisten monsieur Stœr å dele navn med kaviarfisken par excellence ! Jeg har tenkt det samme. Men hvis Støre betyr tåke, hva betyr Erna da? Kake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaizerin Skrevet 17. november 2018 #9 Del Skrevet 17. november 2018 1 minutt siden, T-Rex skrev: Jeg har tenkt det samme. Men hvis Støre betyr tåke, hva betyr Erna da? Kake? Her er en herlig satire av Erna: https://www.document.no/2018/11/16/nei-erna-nei-kom-her-ikke/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå