AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Jeg har en kjæreste som ikke bryr seg om at jeg har mensen og fortsatt vil ha sex. Synes det er litt ekkelt. Hva tenker dere om slikt? Anonymkode: 031d7...b7e
Dr. A. Kula Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Søl blir det uansett - sæd og/eller blod. Kjør på. Jeg bryr meg heller ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Jeg syntes alltid det ble for mye søl, så jeg likte det ikke, og de fleste menn jeg har vært med har heller ikke hatt så sansen for det. Men hver sin lyst som det heter. Anonymkode: a2897...9cc
TinyBean Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 Hadde mensen første gangen min. Vi brukte kondom, var greit. Ga ekstra smøring 😂 Så for min del er det ikke så ille, kommer egentlig an på fyren. Vil han ikke ha sex mens jeg har mensen skal jeg ikke tvinge ham til det. Hiv på en kondom eller vent til du er ferdig. Det er uansett din kropp så han kan ikke akkurat tvinge seg på deg.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 Takk for svar. Han ville aldri tvunget seg på meg, altså, men bare lurer på om det ville være ekkelt å prøve. Altså, urenslig. Mensblod er jo skittent? Anonymkode: 031d7...b7e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Han ville aldri tvunget seg på meg, altså, men bare lurer på om det ville være ekkelt å prøve. Altså, urenslig. Mensblod er jo skittent? Anonymkode: 031d7...b7e Bruk kondom og ta en dusj sammen etterpå. Anonymkode: b85de...671 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 Mensblod er ikke skittent, det er helt naturlig. Hender at vi har sex, og plutselig oppdager jeg at jeg har begynt å blø (jeg går på p-piller kontinuerlig pga medisinske årsaker, så vanskelig å vite når det kommer noe). Legger et håndkle under, og fortsetter. Kjæresten bryr seg ikke, og det gjør ikke jeg heller med mindre jeg har menssmerter Opp til paret tenker jeg, eksen likte det ikke, så da hadde vi bare naturlig pause. Anonymkode: deba1...e00
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #8 Skrevet 3. november 2018 Mensblod er ikke skittent. Personlig liker jeg det ikke. Først og fremst fordi det blir så klinete, ser jo ikke ut etterpå. Ikke har jeg særlig lyst på sex når jeg har mensen heller og jeg har mye smerter. Mannen min ønsker heller ikke sex under uka. Anonymkode: 8d4b4...62c 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 3. november 2018 #9 Skrevet 3. november 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kjæreste som ikke bryr seg om at jeg har mensen og fortsatt vil ha sex. Synes det er litt ekkelt. Hva tenker dere om slikt? Anonymkode: 031d7...b7e Menstruasion ?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #10 Skrevet 3. november 2018 Mensblod er ikke skitnere enn gliden du produserer under sex ellers. Anonymkode: 3a5b2...5eb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #11 Skrevet 3. november 2018 Jeg var med en som ikke hadde noe i mot å kjøre brannbil. Men jeg stoppet det da jeg føler meg veldig lite sexy akkurat i den perioden. Kunne kanskje sagt ja de siste dagene, men ikke de første. Blodbad! Jeg kan fint stikke en hånd ned og gi meg selv en liten omgang, men ikke med noen. Føler meg veldig lite attraktiv, og nei det å få komplimenter hjelper ikke, heller kanskje det motsatte 😅 Nei «røde» dager blir foruten sex. Er singel akkurat nå da så ingen sex noen dager på meg. Men med tanke på at jeg har knekt koden for multiple orgasmer så klager jeg ikke får nå minimum 4 stk hver gang. Flere om ikke hånda streiker. Anonymkode: bdca5...eaa
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #12 Skrevet 3. november 2018 Det blir da forurenset når det kommer ut? Jeg føler meg i alle fall skitten i bløderuka... Anonymkode: 031d7...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå