AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #6741 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg har begynt å slanke meg igjen, eller endre livsstil, som høres litt bedre ut. Før fulgte jeg spis deg fri, men jeg klarer ikke å holde den livsstilen i lengden. Men jeg er inspirert av den, og implementerer en del av den i mitt nye matregime. Så jeg spiser enten to knekkebrød eller en grov skive, proteinrikt pålegg, kokt egg, grønnsaker, frukt og yoghurt naturell el Yoplait til frokost/lunsj/kvelds. Til middag kan jeg enten spise en ren spis deg fri- rett, eller bare spise kjøtt/fisk med masse grønnsaker til. Det fungerer veldig fint så langt. Først hadde jeg som mål at jeg skulle ned til 72 kg, men ser at det blir et for vanskelig mål for meg i denne omgang. Så har endret på målet til å være 75 kg, da er jeg innenfor normal bmi. Veier nå 76,4 (begynte på 77,4 for noen dager siden). Så det blir spennende å se når jeg kommer til 75 kg 😊 Anonymkode: c79b3...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 28. februar 2023 #6742 Del Skrevet 28. februar 2023 Flytter klaginga mi fra veietråden inn hit i tilfelle noen av dere har noen kommentarer Tror egentlig ikke jeg burde spise så mye karbohydrater, i hvert fall ikke brød. Har alltid vondt i magen, mye luft, oppblåst og sånt hver gang jeg spiser gjærbakst (som jeg elsker), også husker jeg at søstra mi, som var akkurat like høy, og om noe, mindre aktiv, alltid var slank som ungdom og kunne spise både tre og fire skiver til alle brødmåltider, mens jeg merket det på klærne om jeg spiste mer enn en skive 😑 Har vært ekstremt frustrert og sur i det siste, har loggført absolutt alt, og har vært i solid underskudd (uten å gå ned det jeg synes jeg burde), i tillegg til at jeg allerede gjør det «ekspertene» mener skal være nok (spiser «ren» mat, masse grønnsaker, bær og litt frukt, ren hvit fisk, belgvekster, kjøtt i moderasjon (og bare typ gressfora/vilt), lang nattfaste og gode pauser mellom måltidene, ingen snacks og ingen søt drikke (drikker bare kaffe og vann annet enn på julaften og fest en gang annethvert år) Bah Men uansett, i helga bestemte jeg meg for å teste lavkarbo i stedet, eller, i hvert fall redusere karbo ala Fedon. Fant en dagbok fra sist jeg måtte gå ned litt, da hadde jeg også gitt opp kaloritelling etter noen uker 😂 Så i dag er jeg på 66,9! Yey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #6743 Del Skrevet 28. februar 2023 solsolsol skrev (10 minutter siden): Flytter klaginga mi fra veietråden inn hit i tilfelle noen av dere har noen kommentarer Tror egentlig ikke jeg burde spise så mye karbohydrater, i hvert fall ikke brød. Har alltid vondt i magen, mye luft, oppblåst og sånt hver gang jeg spiser gjærbakst (som jeg elsker), også husker jeg at søstra mi, som var akkurat like høy, og om noe, mindre aktiv, alltid var slank som ungdom og kunne spise både tre og fire skiver til alle brødmåltider, mens jeg merket det på klærne om jeg spiste mer enn en skive 😑 Har vært ekstremt frustrert og sur i det siste, har loggført absolutt alt, og har vært i solid underskudd (uten å gå ned det jeg synes jeg burde), i tillegg til at jeg allerede gjør det «ekspertene» mener skal være nok (spiser «ren» mat, masse grønnsaker, bær og litt frukt, ren hvit fisk, belgvekster, kjøtt i moderasjon (og bare typ gressfora/vilt), lang nattfaste og gode pauser mellom måltidene, ingen snacks og ingen søt drikke (drikker bare kaffe og vann annet enn på julaften og fest en gang annethvert år) Bah Men uansett, i helga bestemte jeg meg for å teste lavkarbo i stedet, eller, i hvert fall redusere karbo ala Fedon. Fant en dagbok fra sist jeg måtte gå ned litt, da hadde jeg også gitt opp kaloritelling etter noen uker 😂 Så i dag er jeg på 66,9! Yey! Interessant, for jeg sliter svært mye med vektnedgang etter jeg begynte med fasting. Det er som kroppen tviholder på alt. Det fungerer veldig godt på magen, og roer den ned, men utover dette har jeg levd med stort kaloriunderskudd uten at det har bidratt til vesentlig vektnedgang. Har aldri opplevd lignende før. Nå er ikke lavkarbo noe for meg da jeg har barn og det ikke er aktuelt å spise annerledes mat, men jeg tror også jeg må prøve og gjøre noe annerledes da det ikke virker som fasting er veien å gå for meg. Merkelig nok, siden det funker sååå bra for alle andre. Anonymkode: 38934...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 28. februar 2023 #6744 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Interessant, for jeg sliter svært mye med vektnedgang etter jeg begynte med fasting. Det er som kroppen tviholder på alt. Det fungerer veldig godt på magen, og roer den ned, men utover dette har jeg levd med stort kaloriunderskudd uten at det har bidratt til vesentlig vektnedgang. Har aldri opplevd lignende før. Nå er ikke lavkarbo noe for meg da jeg har barn og det ikke er aktuelt å spise annerledes mat, men jeg tror også jeg må prøve og gjøre noe annerledes da det ikke virker som fasting er veien å gå for meg. Merkelig nok, siden det funker sååå bra for alle andre. Anonymkode: 38934...537 Jeg har også barn, men alt brødet spiser jeg som regel når de er på skolen. Ellers tenker jeg å bare ta litt (mye) mindre feks pizza og mer salat og sånt. Så tror det skal gå greit, så lenge jeg ikke prøver å ligge superlavt, bare på rundt 50-100 om dagen. Men ja, at 16:8 faste skal funke så bra på vektreduksjon tror jeg ikke noe på. Jeg har nesten alltid spist sånn, med unntak av i perioder der jeg har spist noe usunt på kvelden. Jaja, nå prøver jeg lavkarbo en måneds tid, hvis det heller ikke funker må jeg nesten se på måltidsrytmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #6745 Del Skrevet 28. februar 2023 solsolsol skrev (6 timer siden): Flytter klaginga mi fra veietråden inn hit i tilfelle noen av dere har noen kommentarer Tror egentlig ikke jeg burde spise så mye karbohydrater, i hvert fall ikke brød. Har alltid vondt i magen, mye luft, oppblåst og sånt hver gang jeg spiser gjærbakst (som jeg elsker), også husker jeg at søstra mi, som var akkurat like høy, og om noe, mindre aktiv, alltid var slank som ungdom og kunne spise både tre og fire skiver til alle brødmåltider, mens jeg merket det på klærne om jeg spiste mer enn en skive 😑 Har vært ekstremt frustrert og sur i det siste, har loggført absolutt alt, og har vært i solid underskudd (uten å gå ned det jeg synes jeg burde), i tillegg til at jeg allerede gjør det «ekspertene» mener skal være nok (spiser «ren» mat, masse grønnsaker, bær og litt frukt, ren hvit fisk, belgvekster, kjøtt i moderasjon (og bare typ gressfora/vilt), lang nattfaste og gode pauser mellom måltidene, ingen snacks og ingen søt drikke (drikker bare kaffe og vann annet enn på julaften og fest en gang annethvert år) Bah Men uansett, i helga bestemte jeg meg for å teste lavkarbo i stedet, eller, i hvert fall redusere karbo ala Fedon. Fant en dagbok fra sist jeg måtte gå ned litt, da hadde jeg også gitt opp kaloritelling etter noen uker 😂 Så i dag er jeg på 66,9! Yey! Det er så frustrerende når man liksom gjør alt man skal og likevel ikke skjer noe! Men basert på erfaring; hvordan er livet ditt forøvrig? Er ting greit eller er det mye vanskelige ting som skjer, stress, turnus osv? For stresshormoner gjør merkelige ting med kroppen ass. Anonymkode: 7c6b5...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #6746 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg har hatt en bedre dag på jobb i dag:) Trent har jeg også gjort, uten å bli så slapp og vissen! Mannen min disket også opp med en veldig god, og veldig kalorifattig, middag. Grønne linser, bulgur, løk og en lett tomatsaus med kylling på siden:) Lovte jeg også skulle skryte av at han hadde renset sluket i dusjen for hår Jeg har spist litt lite i dag mtp. at jeg har trent. Dagene jeg ikke trener går 1300 helt greit siden jeg kjører til jobb og har kontorjobb hvor jeg sitter på rumpa hele dagen. Dagene jeg trener + lørdag har jeg 1600, og men i dag er jeg bare på knapt 1300. Men ikke er jeg sulten og ikke har jeg lyst å fylle på med snacks heller. Men jeg må innrømme jeg har spist en mini-snickers, de som er 18g:) Anonymkode: 7c6b5...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 28. februar 2023 #6747 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det er så frustrerende når man liksom gjør alt man skal og likevel ikke skjer noe! Men basert på erfaring; hvordan er livet ditt forøvrig? Er ting greit eller er det mye vanskelige ting som skjer, stress, turnus osv? For stresshormoner gjør merkelige ting med kroppen ass. Anonymkode: 7c6b5...f81 Ja, det er det da, har det egentlig veldig fint! Ikke noe stress, godt med fysisk aktivitet, elsker jobben (deltid, veldig rolig og behagelig), skjønner bare ikke 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. mars 2023 #6748 Del Skrevet 1. mars 2023 solsolsol skrev (17 timer siden): Flytter klaginga mi fra veietråden inn hit i tilfelle noen av dere har noen kommentarer Tror egentlig ikke jeg burde spise så mye karbohydrater, i hvert fall ikke brød. Har alltid vondt i magen, mye luft, oppblåst og sånt hver gang jeg spiser gjærbakst (som jeg elsker), også husker jeg at søstra mi, som var akkurat like høy, og om noe, mindre aktiv, alltid var slank som ungdom og kunne spise både tre og fire skiver til alle brødmåltider, mens jeg merket det på klærne om jeg spiste mer enn en skive 😑 Har vært ekstremt frustrert og sur i det siste, har loggført absolutt alt, og har vært i solid underskudd (uten å gå ned det jeg synes jeg burde), i tillegg til at jeg allerede gjør det «ekspertene» mener skal være nok (spiser «ren» mat, masse grønnsaker, bær og litt frukt, ren hvit fisk, belgvekster, kjøtt i moderasjon (og bare typ gressfora/vilt), lang nattfaste og gode pauser mellom måltidene, ingen snacks og ingen søt drikke (drikker bare kaffe og vann annet enn på julaften og fest en gang annethvert år) Bah Men uansett, i helga bestemte jeg meg for å teste lavkarbo i stedet, eller, i hvert fall redusere karbo ala Fedon. Fant en dagbok fra sist jeg måtte gå ned litt, da hadde jeg også gitt opp kaloritelling etter noen uker 😂 Så i dag er jeg på 66,9! Yey! Skjønner godt at du blir frustrert! Kjenner meg veldig igjen i det. Jeg er også en sånn person der hjertet mitt eeeelsker brødmat, mens kroppen for øvrig hater det Lite som smaker bedre syns jeg, men jeg blir så daff. Er ikke allergisk mot noe, men samtidig "tåler ikke kroppen min det". Jeg føler meg oppblåst, tung og spiser jeg mye karbs så kan jeg rett og slett få mageknip. Så det er ingen tvil om at jeg har best av å kutte ned. Jeg har prøvd mye i årenes løp innenfor lavkarbo. Alt fra Fedon, Atkins, ketolyse/LCHF osv. Sistnevnte er veldig strengt, effektivt - men ikke bærekraftig. Fedon var ganske greit. På den filosofien tillates man å spise mellom 50-100 gr karbs pr. dag. Som i høyeste grad kan kalles lavkarbo, fordi i et vanlig norsk kosthold ligger man på rundt 300. Det som er fint med Fedon er at det tillates både frukt, yoghurt, ris og knekkebrød. Da blir det plutselig mulig å kalle et normalt kosthold. Det er ikke sikkert det er så mange grep som må til for deg for at du kommer deg av platået ditt og at kroppen skjønner den skal mer ned i vekt. Som en start er det lurt å droppe de raske karbohydratene som fint brød og sukker. Og ved ris og pasta velg fullkorn. Spis mye mer grønnsaker til heller. Velg grove alternativer til frokost, egg, salater. Kan tipse om dette knekkebrødet her som er det eneste jeg har funnet som faktisk smaker godt. Selges på Coop, bl.a Obs og Extra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6749 Del Skrevet 1. mars 2023 solsolsol skrev (15 timer siden): Jeg har også barn, men alt brødet spiser jeg som regel når de er på skolen. Ellers tenker jeg å bare ta litt (mye) mindre feks pizza og mer salat og sånt. Så tror det skal gå greit, så lenge jeg ikke prøver å ligge superlavt, bare på rundt 50-100 om dagen. Men ja, at 16:8 faste skal funke så bra på vektreduksjon tror jeg ikke noe på. Jeg har nesten alltid spist sånn, med unntak av i perioder der jeg har spist noe usunt på kvelden. Jaja, nå prøver jeg lavkarbo en måneds tid, hvis det heller ikke funker må jeg nesten se på måltidsrytmen. Holdt oss oppdatert, spent på om det funker bedre for deg. Jeg tror også måltidsrytmen kan ha noe å si for meg kanskje, og at jeg tidligere gikk veldig mye ned i vekt (unormalt mye på kort tid for to år siden). Kan være jeg tuklet litt med forbrenningen min da siden jeg må ha mistet en del muskelmasse. Så jeg har tenkt at jeg må få inn mer styrketrening, og ikke bare kardio, for å bygge muskelmasse igjen. Anonymkode: 38934...537 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 1. mars 2023 #6750 Del Skrevet 1. mars 2023 Amatariel skrev (3 minutter siden): ... Det er ikke sikkert det er så mange grep som må til for deg for at du kommer deg av platået ditt og at kroppen skjønner den skal mer ned i vekt. Som en start er det lurt å droppe de raske karbohydratene som fint brød og sukker. Og ved ris og pasta velg fullkorn. Spis mye mer grønnsaker til heller. Velg grove alternativer til frokost, egg, salater. Kan tipse om dette knekkebrødet her som er det eneste jeg har funnet som faktisk smaker godt. Selges på Coop, bl.a Obs og Extra. Du får også de knekkebrødene i en variant med litt mer karbo (5,2 gr pr 100), men med havsalt og gresskarkjerner, de er enda bedre. Blå pakke, samme merke, kun tilgjengelig hos coop. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 1. mars 2023 #6751 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg skulle så ønske at jeg ikke var så glad i godteri😵💫 Kostholdet mitt forøvrig er kjempesunt, magert og sjekket i Lifesum at jeg ligger på ca 115g karbohydrater helt uten å tenke over å begrense det (så noen skrev 300 var vanlig hos nordmenn). De dagene jeg klarer å droppe smågodt ser jeg det på vekten morgen etter liksom. Jeg er ingen matmoms overhodet, så jeg irriterer meg over hvor stor glede jeg har av godis. Det er ikke snakk om så veldig store mengder godteri uansett, men kostholdet mitt hadde vært perfekt uten, og da hadde jeg mistet disse 4-5kg som jeg føler er overflødige utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. mars 2023 #6752 Del Skrevet 1. mars 2023 Warum skrev (32 minutter siden): Jeg skulle så ønske at jeg ikke var så glad i godteri😵💫 Kostholdet mitt forøvrig er kjempesunt, magert og sjekket i Lifesum at jeg ligger på ca 115g karbohydrater helt uten å tenke over å begrense det (så noen skrev 300 var vanlig hos nordmenn). De dagene jeg klarer å droppe smågodt ser jeg det på vekten morgen etter liksom. Jeg er ingen matmoms overhodet, så jeg irriterer meg over hvor stor glede jeg har av godis. Det er ikke snakk om så veldig store mengder godteri uansett, men kostholdet mitt hadde vært perfekt uten, og da hadde jeg mistet disse 4-5kg som jeg føler er overflødige utseendemessig. Kan du bytte litt ut hvilket godteri du spiser? Velge noen sunnere alternativer? Og kanskje velge noen dager som du kan spise godteri på, og andre ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 1. mars 2023 #6753 Del Skrevet 1. mars 2023 Amatariel skrev (56 minutter siden): Skjønner godt at du blir frustrert! Kjenner meg veldig igjen i det. Jeg er også en sånn person der hjertet mitt eeeelsker brødmat, mens kroppen for øvrig hater det Lite som smaker bedre syns jeg, men jeg blir så daff. Er ikke allergisk mot noe, men samtidig "tåler ikke kroppen min det". Jeg føler meg oppblåst, tung og spiser jeg mye karbs så kan jeg rett og slett få mageknip. Så det er ingen tvil om at jeg har best av å kutte ned. Jeg har prøvd mye i årenes løp innenfor lavkarbo. Alt fra Fedon, Atkins, ketolyse/LCHF osv. Sistnevnte er veldig strengt, effektivt - men ikke bærekraftig. Fedon var ganske greit. På den filosofien tillates man å spise mellom 50-100 gr karbs pr. dag. Som i høyeste grad kan kalles lavkarbo, fordi i et vanlig norsk kosthold ligger man på rundt 300. Det som er fint med Fedon er at det tillates både frukt, yoghurt, ris og knekkebrød. Da blir det plutselig mulig å kalle et normalt kosthold. Det er ikke sikkert det er så mange grep som må til for deg for at du kommer deg av platået ditt og at kroppen skjønner den skal mer ned i vekt. Som en start er det lurt å droppe de raske karbohydratene som fint brød og sukker. Og ved ris og pasta velg fullkorn. Spis mye mer grønnsaker til heller. Velg grove alternativer til frokost, egg, salater. Kan tipse om dette knekkebrødet her som er det eneste jeg har funnet som faktisk smaker godt. Selges på Coop, bl.a Obs og Extra. Ja, jeg håper også det skal bli lettere om jeg kan spise vanlig mat, bare mindre av det med mest karbohydrater. Men har jo prøvd før og vet at jeg ramlet av og begynte med smågodt igjen 🙈 Vi spiser sjelden ris og pasta, pasta liker jeg ikke en gang 😅 Men nybakt gjærbakst 😬😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 1. mars 2023 #6754 Del Skrevet 1. mars 2023 Amatariel skrev (15 minutter siden): Kan du bytte litt ut hvilket godteri du spiser? Velge noen sunnere alternativer? Og kanskje velge noen dager som du kan spise godteri på, og andre ikke? Jeg prøver hvertfall å unngå sjokolade. Jeg har prøvd nå å bare spise i helgen, men det kjedelige er at jeg syns det påvirker livskvaliteten så negativt. Jeg er nøye og spiser masse proteiner og grønnsaker og frukt. Men uansett om jeg er stappmett har jeg lyst på smågodt etterpå. Vet jo at det bare er å droppe det, og ofte gjør jeg jo det. Skulle bare ønske metthet var det jeg trengte. Kunne glatt droppet mat og metthet og heller småspise smågodt jevnt gjennom dagen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. mars 2023 #6755 Del Skrevet 1. mars 2023 Warum skrev (1 time siden): Jeg har prøvd nå å bare spise i helgen, men det kjedelige er at jeg syns det påvirker livskvaliteten så negativt. Hva om du kjøper noen sukkerfri drops du kan suge på etter middag? Eller ta en tyggis? Det kan også hjelpe på søtsuget å pusse tennene rett etter middag. Kan være verdt å prøve dette for å se om vekten reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 1. mars 2023 #6756 Del Skrevet 1. mars 2023 Amatariel skrev (1 time siden): Hva om du kjøper noen sukkerfri drops du kan suge på etter middag? Eller ta en tyggis? Det kan også hjelpe på søtsuget å pusse tennene rett etter middag. Kan være verdt å prøve dette for å se om vekten reagerer. Gode tips! Takk👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 1. mars 2023 #6757 Del Skrevet 1. mars 2023 (endret) Jeg har nå slanket meg i 6 uker. Hvor sunt og riktig min måte er vet jeg ikke, men den funker for meg. Vekta viste 88,7 da jeg startet. I dag viste den 80,2 - noe jeg er veldig fornøyd med. Jeg har ingen faste matplaner, men varierer mellom gresk yoghurt med bær, kesam, knekkebrød med egg eller kjøttpålegg, wok med kylling eller bare grønnsaker, skyr o.l Jeg spiser 3-4 måltider pr dag. Drikker mye brus eller saft uten kalorier. Spiser noe tyggis og pastiller. Jeg bruker natreen som søtstoff til bærene. Jeg er veldig glad i søte ting og dette gjør at søtsuget blir dekket. Hver lørdag spiser jeg akkurat hva jeg vil. Kaker og en skikkelig god middag. Jeg føler ikke at dette er vanskelig i det hele tatt og skal prøve å holde på til jeg blir 70 kg. I allefall 75. Endret 1. mars 2023 av Khloe P.T Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6758 Del Skrevet 1. mars 2023 solsolsol skrev (19 timer siden): Ja, det er det da, har det egentlig veldig fint! Ikke noe stress, godt med fysisk aktivitet, elsker jobben (deltid, veldig rolig og behagelig), skjønner bare ikke 😅 Nei da blir det fort mer mystisk. Forhåpentligvis mest vannvekt, kroppen er rar sånn. Jeg trente i går, og har pådratt meg gangsperre, og erfaringsmessig vet jeg at jeg av en eller annen grunn eksploderer opp i vannvekt da, så turte ikke veie meg i morres Anonymkode: 7c6b5...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 1. mars 2023 #6759 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei da blir det fort mer mystisk. Forhåpentligvis mest vannvekt, kroppen er rar sånn. Jeg trente i går, og har pådratt meg gangsperre, og erfaringsmessig vet jeg at jeg av en eller annen grunn eksploderer opp i vannvekt da, så turte ikke veie meg i morres Anonymkode: 7c6b5...f81 Haha, da er det greit å la være! Vurderer å begynne å trene jeg også, men det får bli en annen gang 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #6760 Del Skrevet 2. mars 2023 Khloe P.T skrev (21 timer siden): Jeg har nå slanket meg i 6 uker. Hvor sunt og riktig min måte er vet jeg ikke, men den funker for meg. Vekta viste 88,7 da jeg startet. I dag viste den 80,2 - noe jeg er veldig fornøyd med. Jeg har ingen faste matplaner, men varierer mellom gresk yoghurt med bær, kesam, knekkebrød med egg eller kjøttpålegg, wok med kylling eller bare grønnsaker, skyr o.l Jeg spiser 3-4 måltider pr dag. Drikker mye brus eller saft uten kalorier. Spiser noe tyggis og pastiller. Jeg bruker natreen som søtstoff til bærene. Jeg er veldig glad i søte ting og dette gjør at søtsuget blir dekket. Hver lørdag spiser jeg akkurat hva jeg vil. Kaker og en skikkelig god middag. Jeg føler ikke at dette er vanskelig i det hele tatt og skal prøve å holde på til jeg blir 70 kg. I allefall 75. Sånn var det for meg før, men nå som jeg snart er førti har alt endret seg. Det er tungt og vanskelig å gå ned i vekt. Til tross for store kaloriunderskudd så rikker nesten ikke vekta seg. Så pris deg lykkelig Anonymkode: 38934...537 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå