Felis Skrevet 31. januar 2023 #2901 Del Skrevet 31. januar 2023 Klink skrev (8 minutter siden): Men om man vil så hadde man funnet det ut om hvem som helst sitt barn. Med mindre man har blokkert seg fra 1881, gulesider og så videre. Men så kommer det litt an på motivasjonen for å finne barna, da. De færreste gidder vel å oppsøke dine barn, selv om det skorter litt på nettvettet ditt? Men når du jevnlig blander barn og seksuelt innhold, slik som Iselin, så er man dømt til å tiltrekke seg kryp fra de mørke sidene av nettet. En ting er om pedofile "runker seg gule og blå", for å bruke Iselins elegante vending, til videoer av ungene hennes. Men slike mennesker blir noen ganger betatt, eller forelsket, i barn på nettet. Da er det jævlig dumt å ha delt en haug med informasjon Det ser ut til at Iselin tror det verste som kan skje er at noen runker seg gul og blå. Eller i verste fall kontakter ungene på nett. Men det har faktisk skjedd, mer enn en gang, at pedofile forgriper seg fysisk på barn. Mellom en og to prosent av befolkningen er pedofile. Dette er ikke bare stusselige fyrer som sitter nedi kjelleren sin. Det kan like gjerne være lærere, barnehageansatte, trenere, taxisjåfører eller han hyggelige i kassa på Rema. Folk som allerede har et tillitsforhold til barna til Iselin og dermed ikke umiddelbart får alarmklokkene til å kime. Tenker hun ikke over at disse menneskene fint kan trigges av en video hvor ungene diskuterer vulva og vagina? 23 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 31. januar 2023 #2902 Del Skrevet 31. januar 2023 Felis skrev (2 minutter siden): Men så kommer det litt an på motivasjonen for å finne barna, da. De færreste gidder vel å oppsøke dine barn, selv om det skorter litt på nettvettet ditt? Men når du jevnlig blander barn og seksuelt innhold, slik som Iselin, så er man dømt til å tiltrekke seg kryp fra de mørke sidene av nettet. En ting er om pedofile "runker seg gule og blå", for å bruke Iselins elegante vending, til videoer av ungene hennes. Men slike mennesker blir noen ganger betatt, eller forelsket, i barn på nettet. Da er det jævlig dumt å ha delt en haug med informasjon Det ser ut til at Iselin tror det verste som kan skje er at noen runker seg gul og blå. Eller i verste fall kontakter ungene på nett. Men det har faktisk skjedd, mer enn en gang, at pedofile forgriper seg fysisk på barn. Mellom en og to prosent av befolkningen er pedofile. Dette er ikke bare stusselige fyrer som sitter nedi kjelleren sin. Det kan like gjerne være lærere, barnehageansatte, trenere, taxisjåfører eller han hyggelige i kassa på Rema. Folk som allerede har et tillitsforhold til barna til Iselin og dermed ikke umiddelbart får alarmklokkene til å kime. Tenker hun ikke over at disse menneskene fint kan trigges av en video hvor ungene diskuterer vulva og vagina? Mørketallene er store, antagelig er det flere pedofile, og det øker. De verste av dem vil søke seg til nettopp profiler som I. Guttormsen AS har, de elsker at barn blandes med seksuelt innhold, og her gis det i tillegg masse sensitiv informasjon om barna, der de vises i sårbare situasjoner. Det trigger dem ytterligere. At de "runker seg gule og blå" er den minste bekymringen. Men selv hadde jeg slitt ganske mye med et slikt bilde på netthinnen da jeg var 10-12 år. Men jeg var ikke så "robust og rå" kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 31. januar 2023 #2903 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg så forøvrig på de siste storyene til Iselin, og der uttrykker hun selv overraskelse over hvor mye hun legger ut i løpet av et døgn. Det er mye forskjellig, sier hun. Jeg må si meg enig, det er en merkelig miks av reklame, trening. sengene til barna og sexleketøy. Iselin ser ut til å glemme hva hun har postet idet hun har trykket på "post". Og så tror hun resten av verden glemmer det også, når 24 timer har gått og storyene forsvinner fra Instagram. Da virker det sikkert ikke så farlig med et bilde her, en film der og bittelittegranne informasjon på toppen. Men det er ikke alle som har like sviktende hukommelse som Iselin, og som Mads Hansen nå har lært henne: Selv storyer kan lagres. Det samme gjelder jo uttalelsene hennes. Hun tenker sikkert ikke over at folk faktisk husker hva hun formidler, for hun ser ikke ut til å huske det selv. Men for oss som gjør det, og legger sammen de ulike uttalelsene, så fremstår hun som mindre begavet. Akkurat nå virker hun manisk opptatt av å bevise påstanden om at "mange spør henne om hvordan man skal snakke med barn om sex". Hun nevner det i annenhver story. Det virker som om gjestene hun velger ut til podcasten sin om dagen også er valgt ut spesifikt for å støtte dette narrativet. Og i iveren etter å bevise at slike mennesker faktisk finnes, så reposter hun den posten om Dark Web, fordi vedkommende nevner akkurat dette. Hun ser ikke at hun driter seg ut, for hun makter ikke å se det hele bildet. Det ser ut til at Iselin tror at hun på en eller annen måte skal gå seirende ut av denne kampen, og så skal Mads Hansen stå igjen som han idioten som forsøkte å hindre henne i å redde overgrepsutsatte barn. Og på veien mot den seieren, så ofrer hun gladelig sine egne barn. Enten fordi hun tror at pedofile ikke finnes, eller fordi hun tror at pedofile ikke finnes i hennes nettverk. Hun kan i grunnen veldig lite om pedofili til å kalle seg sexolog... Og en liten del av meg har lyst til at hun skal kjøre på, for underholdningens del. Men jeg håper hun tar til vettet før dette får alvorlige konsekvenser for barna hennes. Ikke bare av pedofile, men at de kanskje en dag føler dette ugreit, at de gjerne skulle hatt privatlivet inntakt. Eller at de kan bli ertet eller mobbet. 31 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namaste1 Skrevet 31. januar 2023 #2904 Del Skrevet 31. januar 2023 Selvom Iselin kanskje ikke er veldig bekymret for at barna skal misbrukes av pedofile, så er det jo en tanke at jentene på ett eller annet tidspunkt blir eldre… de blir tenåringer, og de skal skape sin egen identitet. Jeg vet blant annet at når mine barn har begynt på ungdomsskole/videregående er det ett element i «bli-kjent»-prosessen å google hverandre. Jeg tenker at det at det ligger videoer på nett av private samtaler, mor som snakker om hvor hun runker, osv, osv vil by på endel kommentarer og morsomheter etterhvert og det er jo ikke gitt at jentene tåler det i alle faser av livet. Det er litt korttenkt å si at barna mine er sterke, beintøffe små damer som tåler alt dette godt, for de er foreløpig så små at de ikke har måtte ta konsekvensene av eksponeringen de utsettes for. 27 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 31. januar 2023 #2905 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) Namaste1 skrev (3 minutter siden): Selvom Iselin kanskje ikke er veldig bekymret for at barna skal misbrukes av pedofile, så er det jo en tanke at jentene på ett eller annet tidspunkt blir eldre… de blir tenåringer, og de skal skape sin egen identitet. Jeg vet blant annet at når mine barn har begynt på ungdomsskole/videregående er det ett element i «bli-kjent»-prosessen å google hverandre. Jeg tenker at det at det ligger videoer på nett av private samtaler, mor som snakker om hvor hun runker, osv, osv vil by på endel kommentarer og morsomheter etterhvert og det er jo ikke gitt at jentene tåler det i alle faser av livet. Det er litt korttenkt å si at barna mine er sterke, beintøffe små damer som tåler alt dette godt, for de er foreløpig så små at de ikke har måtte ta konsekvensene av eksponeringen de utsettes for. Bare det å uttale, høyt, at bedriften/hun ikke ser det som et problem at pedofile kanskje "runker seg gule og blå" til hennes barn... Jeg får helt vondt. Det er ikke til å tro. Har noen hørt om noe lignende? Endret 31. januar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidstrøyte Skrevet 31. januar 2023 #2906 Del Skrevet 31. januar 2023 Malum skrev (3 timer siden): Når man lever av å være synlig på internett burde man være godt kjent med risikoer som deepfake, dark web, osv, og ta sine forholdsregler - i det minste for sine mindreårige barn. Jeg fatter ikke hva disse influenserne som eksponerer barna sine villt tenker på. Felis skrev (42 minutter siden): Jeg så forøvrig på de siste storyene til Iselin, og der uttrykker hun selv overraskelse over hvor mye hun legger ut i løpet av et døgn. Det er mye forskjellig, sier hun. Jeg må si meg enig, det er en merkelig miks av reklame, trening. sengene til barna og sexleketøy. Iselin ser ut til å glemme hva hun har postet idet hun har trykket på "post". Og så tror hun resten av verden glemmer det også, når 24 timer har gått og storyene forsvinner fra Instagram. Da virker det sikkert ikke så farlig med et bilde her, en film der og bittelittegranne informasjon på toppen. Men det er ikke alle som har like sviktende hukommelse som Iselin, og som Mads Hansen nå har lært henne: Selv storyer kan lagres. Det samme gjelder jo uttalelsene hennes. Hun tenker sikkert ikke over at folk faktisk husker hva hun formidler, for hun ser ikke ut til å huske det selv. Men for oss som gjør det, og legger sammen de ulike uttalelsene, så fremstår hun som mindre begavet. Akkurat nå virker hun manisk opptatt av å bevise påstanden om at "mange spør henne om hvordan man skal snakke med barn om sex". Hun nevner det i annenhver story. Det virker som om gjestene hun velger ut til podcasten sin om dagen også er valgt ut spesifikt for å støtte dette narrativet. Og i iveren etter å bevise at slike mennesker faktisk finnes, så reposter hun den posten om Dark Web, fordi vedkommende nevner akkurat dette. Hun ser ikke at hun driter seg ut, for hun makter ikke å se det hele bildet. Det ser ut til at Iselin tror at hun på en eller annen måte skal gå seirende ut av denne kampen, og så skal Mads Hansen stå igjen som han idioten som forsøkte å hindre henne i å redde overgrepsutsatte barn. Og på veien mot den seieren, så ofrer hun gladelig sine egne barn. Enten fordi hun tror at pedofile ikke finnes, eller fordi hun tror at pedofile ikke finnes i hennes nettverk. Hun kan i grunnen veldig lite om pedofili til å kalle seg sexolog... Og en liten del av meg har lyst til at hun skal kjøre på, for underholdningens del. Men jeg håper hun tar til vettet før dette får alvorlige konsekvenser for barna hennes. Ikke bare av pedofile, men at de kanskje en dag føler dette ugreit, at de gjerne skulle hatt privatlivet inntakt. Eller at de kan bli ertet eller mobbet. Namaste1 skrev (2 minutter siden): Selvom Iselin kanskje ikke er veldig bekymret for at barna skal misbrukes av pedofile, så er det jo en tanke at jentene på ett eller annet tidspunkt blir eldre… de blir tenåringer, og de skal skape sin egen identitet. Jeg vet blant annet at når mine barn har begynt på ungdomsskole/videregående er det ett element i «bli-kjent»-prosessen å google hverandre. Jeg tenker at det at det ligger videoer på nett av private samtaler, mor som snakker om hvor hun runker, osv, osv vil by på endel kommentarer og morsomheter etterhvert og det er jo ikke gitt at jentene tåler det i alle faser av livet. Det er litt korttenkt å si at barna mine er sterke, beintøffe små damer som tåler alt dette godt, for de er foreløpig så små at de ikke har måtte ta konsekvensene av eksponeringen de utsettes for. Alt dette, dark web, pedofile og barns digitale identitet er viktig å være oppmerksom på. Og nettopp for å beskytte barn har vi lovverk som alle bedrifter må følge. Jeg regner med at IG følger regnskapsloven, lov om skatt og avgitt ol. Hvorfor i alle dager er det så vanskelig for IG og andre influencere å følge grunnloven om rett til privatliv, personopplysningsloven om hva som regulerer eventuell posting av bilder/info om barn og voksne, barnekonvensjonen osv. Jeg fatter det ikke! 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 31. januar 2023 #2907 Del Skrevet 31. januar 2023 Jobbermedbarn skrev (På 25.1.2023 den 17.23): Jeg lurer på om Iselin forstår at flere av oss leser den historien om kjøp av sjokoladen på en helt annen måte enn det jeg regner med er hensikten. Med hele bildet i hodet (og nå også et kommentarfelt fra 5 år tilbake) er ikke bekymringen mindre for å si det forsiktig… Barna har åpenbart skjønt at de har mye ansvar for familiens økonomi og for mors mentale helse og lykke. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 31. januar 2023 #2908 Del Skrevet 31. januar 2023 Tidstrøyte skrev (4 minutter siden): Alt dette, dark web, pedofile og barns digitale identitet er viktig å være oppmerksom på. Og nettopp for å beskytte barn har vi lovverk som alle bedrifter må følge. Jeg regner med at IG følger regnskapsloven, lov om skatt og avgitt ol. Hvorfor i alle dager er det så vanskelig for IG og andre influencere å følge grunnloven om rett til privatliv, personopplysningsloven om hva som regulerer eventuell posting av bilder/info om barn og voksne, barnekonvensjonen osv. Jeg fatter det ikke! Hvor mye hadde I.Guttormsen AS og Eccentric People AS tapt på å skjerme barna? Kunne bedriften ha kjørt kun podcast, der de snakket om voksne og deres problemer, uten å utlevere familie og barn, og fortsatt hatt samme inntjening? Jeg tenker da at instagram kun blir bilder av kvinnen og sexfluenceren Iselin Guttormsen, eventuelt bilder av sexhjelpemidler og den slags, reklame, bilder av gjester hun intervjuer osv. Helt uten familieliv. Ville det solgt like bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. januar 2023 #2909 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) Klink skrev (2 timer siden): Man kan fint finne ut det om mine barn også. Søk opp navnet mitt og man får opp adressa mi og hvem som bor i huset. Tada så finner du alt du vil. Ja, og du deler også masse om dine barn og egne onani- og sexvaner med 200 000 på daglig basis? I så fall er det sammenliknbart. Hvis ikke du deler slik med 200 000, kan det ikke sammenliknes med dine barns situasjon i det hele tatt. Endret 31. januar 2023 av pøbelsara 30 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 31. januar 2023 #2910 Del Skrevet 31. januar 2023 Felis skrev (1 time siden): Men så kommer det litt an på motivasjonen for å finne barna, da. De færreste gidder vel å oppsøke dine barn, selv om det skorter litt på nettvettet ditt? Men når du jevnlig blander barn og seksuelt innhold, slik som Iselin, så er man dømt til å tiltrekke seg kryp fra de mørke sidene av nettet. En ting er om pedofile "runker seg gule og blå", for å bruke Iselins elegante vending, til videoer av ungene hennes. Men slike mennesker blir noen ganger betatt, eller forelsket, i barn på nettet. Da er det jævlig dumt å ha delt en haug med informasjon Det ser ut til at Iselin tror det verste som kan skje er at noen runker seg gul og blå. Eller i verste fall kontakter ungene på nett. Men det har faktisk skjedd, mer enn en gang, at pedofile forgriper seg fysisk på barn. Mellom en og to prosent av befolkningen er pedofile. Dette er ikke bare stusselige fyrer som sitter nedi kjelleren sin. Det kan like gjerne være lærere, barnehageansatte, trenere, taxisjåfører eller han hyggelige i kassa på Rema. Folk som allerede har et tillitsforhold til barna til Iselin og dermed ikke umiddelbart får alarmklokkene til å kime. Tenker hun ikke over at disse menneskene fint kan trigges av en video hvor ungene diskuterer vulva og vagina? Skorter det på nettvettet mitt? og dersom det allerede er folk som er i kontakt med mindreårige så ærlig talt da kan det skje uavhengig av hva som er delt på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 31. januar 2023 #2911 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) Klink skrev (2 timer siden): Man kan fint finne ut det om mine barn også. Søk opp navnet mitt og man får opp adressa mi og hvem som bor i huset. Tada så finner du alt du vil. Og du har utlevert ungene dine for et publikum på 200 000 vilt fremmede mennesker på åpent internett siden de ble unnfanget? Soverommene deres, måltidene og lekene deres, bursdagene og filmet dem når de holdt på med å utøve fritidsinteressene sine? Slik at vilt fremmede folk sier hei til dem på gata, og slik at hvem som helst uten problemer kan lokke dem med seg inn i en varebil? "Hei Petra! Så fin kjole du har på deg, den fikk du jo i bursdaen din på lørdag! Vet du, mamma Tove og pappa Lasse ville at jeg skulle kjøre deg hjem, du skal jo på dansing i kveld men vi rekker å gå tur med hunden din Bozo først! Kom så rekker vi å svinge innom og hente lillebror Georg i barnehagen også!" Endret 31. januar 2023 av Rastebenk 28 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. januar 2023 #2912 Del Skrevet 31. januar 2023 Nana skrev (1 time siden): En liten digresjon - Vixen har alltid blitt sett ned på og omtalt som både kunstig og staget for at influenserbransjen skal få hylle seg selv. Kan for så vidt forstå at det går til hodet på mennesker som IG som craver oppmerksomhet 24/7, men syns det var skuffende at Vixen på en måte ble legitimert/litt mer stuerent da både Wasim Zahid og Kave Rashidi - begge leger - aksepterte prisene fra Vixen. Har alltid hatt sansen for Kave - spesielt pga podcasten God Bedring som gikk på NRK, og han var i det minste hjemme, men ser at han har listet prisen i bioen på insta. Når såpass seriøse (de vil i hvert fall fremstå som det) lar seg blande inn i samme sausen som IG og co, så lager det et bilde av at Vixen er mer betydningsfullt enn det er. De er indirekte med på å legitimere den råtne bransjen som blant annet deler uhemmet av egne barn. Dårlig dømmekraft av begge. Vixen har jobbet beinhardt for å bli «stueren», man ser det på gjestelisten. Flere seriøse aktører som vant i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. januar 2023 #2913 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) Klink skrev (2 timer siden): Men om man vil så hadde man funnet det ut om hvem som helst sitt barn. Med mindre man har blokkert seg fra 1881, gulesider og så videre. Det er mange foreldre som reserverer seg fra at barns tlfnr skal være på 1881 osv..I tillegg er det stor forskjell på å oppsøke og servere informasjon på et gullfat. Endret 31. januar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 31. januar 2023 #2914 Del Skrevet 31. januar 2023 Rastebenk skrev (3 minutter siden): Og du har utlevert ungene dine for et publikum på 200 000 vilt fremmede mennesker på åpent internett siden de ble unnfanget? Soverommene deres, måltidene og lekene deres, bursdagene og filmet dem når de holdt på med å utøve fritidsinteressene sine? Slik at vilt fremmede folk sier hei til dem på gata, og slik at hvem som helst uten problemer kan lokke dem med seg inn i en varebil? "Hei Petra! Så fin kjole du har på deg, den fikk du jo i bursdaen din på lørdag! Vet du, mamma Tove og pappa Lasse ville at jeg skulle kjøre deg hjem, du skal jo på dansing i kveld men vi rekker å gå tur med hunden din Bozo først! Kom så rekker vi å svinge innom og hente lillebror Georg i barnehagen også!" Det krever mer jobb, men ja jeg mener at mye av den infoen kan man finne ut om man ønsker uansett. enig i at ig og andre serverer infoen på sølvfat, men syns at årsaken pedofile kan oppsøke dem er litt tynn. Det kan de dessverre gjøre uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 31. januar 2023 #2915 Del Skrevet 31. januar 2023 Lill skrev (1 minutt siden): Det er mange foreldre som reserverer seg fra at barns tlfnr skal være på 1881 osv.. Alle jeg kjenner gjør det. Og de færreste deler private bilder, deler de er det landskapsbilder eller lignende. Mye hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 31. januar 2023 #2916 Del Skrevet 31. januar 2023 Klink skrev (3 minutter siden): Det krever mer jobb, men ja jeg mener at mye av den infoen kan man finne ut om man ønsker uansett. enig i at ig og andre serverer infoen på sølvfat, men syns at årsaken pedofile kan oppsøke dem er litt tynn. Det kan de dessverre gjøre uansett. Men som nevnt over her får man et helt annet forhold til «offentlige» barn enn et tilfeldig et. Stalkere finnes nok i Norge også, det er ikke bare et amerikansk filmfenomen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. januar 2023 #2917 Del Skrevet 31. januar 2023 Namaste1 skrev (34 minutter siden): Jeg vet blant annet at når mine barn har begynt på ungdomsskole/videregående er det ett element i «bli-kjent»-prosessen å google hverandre. Her gjør de dette i 5.klasse,for å lære om nettvett. Google eget navn og foreldrenes navn. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 31. januar 2023 #2918 Del Skrevet 31. januar 2023 Klink skrev (5 minutter siden): Det krever mer jobb, men ja jeg mener at mye av den infoen kan man finne ut om man ønsker uansett. enig i at ig og andre serverer infoen på sølvfat, men syns at årsaken pedofile kan oppsøke dem er litt tynn. Det kan de dessverre gjøre uansett. Skjønner du ikke at faren øker betraktelig ved den type eksponering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 31. januar 2023 #2919 Del Skrevet 31. januar 2023 Klink skrev (3 minutter siden): Det krever mer jobb, men ja jeg mener at mye av den infoen kan man finne ut om man ønsker uansett. enig i at ig og andre serverer infoen på sølvfat, men syns at årsaken pedofile kan oppsøke dem er litt tynn. Det kan de dessverre gjøre uansett. Foreløpig behøver ingen oppsøke barna ettersom alt serveres på sølvfat over instagram. Hvem som helst med hvilke som helst tilbøyeligheter får full innsikt i hvordan Kari Nordmann på 10 år lever daglig. For alt skal nevnes. Alt hva barnet gjør, aller helst innblandet med en masse runking og sexleketøy. Men noen av oss minnes om hvordan et annet influencerpar syntes det var ganske spesielt at villt fremmed folk møtte på DØRA til dem og krevde å se den nyfødte babyen, fordi bildene på insta ikke var bra nok. Dette var ikke mennesker med unaturlige seksuelle tilbøyeligheter, dette var følgere på insta som var med på innbildningen om at det var et venninneforhold på gang og at det var dermed HELT NORMALT å møte opp for å hilse på gullungen. Når grensa er så himla lav.... 30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 31. januar 2023 #2920 Del Skrevet 31. januar 2023 Emmelise skrev (1 minutt siden): Foreløpig behøver ingen oppsøke barna ettersom alt serveres på sølvfat over instagram. Hvem som helst med hvilke som helst tilbøyeligheter får full innsikt i hvordan Kari Nordmann på 10 år lever daglig. For alt skal nevnes. Alt hva barnet gjør, aller helst innblandet med en masse runking og sexleketøy. Men noen av oss minnes om hvordan et annet influencerpar syntes det var ganske spesielt at villt fremmed folk møtte på DØRA til dem og krevde å se den nyfødte babyen, fordi bildene på insta ikke var bra nok. Dette var ikke mennesker med unaturlige seksuelle tilbøyeligheter, dette var følgere på insta som var med på innbildningen om at det var et venninneforhold på gang og at det var dermed HELT NORMALT å møte opp for å hilse på gullungen. Når grensa er så himla lav.... Her påpeker du noe veldig viktig. Hele influenser-industrien går jo ut på dette, å skape en personlig relasjon til sine følgere. Genialt. Og potensielt veldig farlig. Spesielt for barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå