Gå til innhold

Boys and Girls!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå må dere høre. Veldig simpelt, damen sa at hun ville ligge selv med en dame for å gjøre meg kåtere fordi hun tenner på det. Men, det er bare en tanke hun har fått, mener nå jeg, Som de fleste andre griser så sier jeg ikke nei takk til to fluer i en smekk, men dette over veier ikke etter effekten personen kan ha. Altså, anger, angst, depresjon (?) osv. Har jeg rett eller tenker jeg helt feil? Gi meg veldig konkrete svar.

Btw, dersom det skulle hende, hvor i all verden skjer dette? At man finner en jente for slikt? 

Anonymkode: 2358f...1d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel mye å si hvordan dette skal foregå. Skal du være intim med denne andre damen? Det jeg tenker er at om DU skal gjøre noe med en annen jente fremfor henne, må dere snakke ordentlig sammen om det. Sette tydelige grenser og følge de. Det er mange forhold som er ødelagte etter en trekant pga en av de ikke fulgte grensene som var satt, feks at mannen ikke får kysse den andre damen også viser det seg at han gjør det likevel og da sitter kjæresten igjen og føler seg sveket. I værstefall ville hun da sett på det som utroskap! Mitt råd er at dere snakker ordentlig sammen og finner ut av hva dere ønsker fra denne andre damen, og hvilke grenser dere skal ha knyttet til det.

Anonymkode: 79052...513

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...