Gå til innhold

Hobby for en med 10 tommeltotter?


Linkas

Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips til en hobby for en som ikke er særlig god i noe? Å har lite tålmodighet til tider, det henger nok sammen med adhd'n..

Vil kunne noe, ser ut som de fleste har en hobby de trives med. Får til hekling så lenge det ikke er mer komplisert enn ett enkelt teppe, skjerf, veske å sånt.. Ellers er det lite ferdigheter å brife med, så trenger noen gode tips! Er forresten ei frøken på 35 år hvis det hjelper.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er glad i å fargelegge og bygge ting (f.eks lego). Er veldig lik deg når det gjelder å ha lite tålmodighet og ikke føle seg flink i noe. Blir rastløs om jeg ikke får til det jeg vil. Derfor kunne det aldri ha falt meg inn å begynne å strikke, tegne eller spille et instrument f.eks, for jeg føler meg så mislykka i alt. Gir nesten opp før jeg har begynt 😅

K 22

Anonymkode: 0adeb...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelse gjør mester, og jeg tenker at man får til alt om man øver på det.

Hva er du interessert i? Ta utgangspunkt i det, så får du det helt sikkert til!

Anonymkode: 12eb9...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg ikke klarer å bestemme meg for noe. Er flink til å se ting for meg i hodet, men sliter med å få det ut å ferdig laget.. Noen som har en spennende hobby å fortelle litt om? Gjerne noe der man må bruke div verktøy og sånt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med tegning? Alt du trenger for å starte er blyant og papir. Om du ikke er noe god til å tegne nå så kan du jo sjekke progresjonen du får i løpet av f.eks et halvt år. 

Matlaging? Sjekke om du enten kan bli flinkere eller bare prøve ut nye matretter. Eventuelt pynte på kaker. Om man har barn kan vel de ønske være med. 

Jogging? 

 

Anonymkode: 3c664...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Alle de forskjellige telletrådene her på Kvinneguiden... 

 :mynona:   

Anonymkode: da01f...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...