Frøkenhåpefull Skrevet 16. mai 2019 #41 Del Skrevet 16. mai 2019 1 minutt siden, Amantheia skrev: Hihi, takk! Håpar jo mest på baby, men regelmessig mens hadde vore ein fin trøstepremie 😂 Ja det forstår jeg godt 😅👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 8. august 2019 #42 Del Skrevet 8. august 2019 Hvordan går det? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 8. august 2019 Forfatter #43 Del Skrevet 8. august 2019 5 timer siden, Frøkenhåpefull skrev: Hvordan går det? 😊 I bunn og grunn går det ikkje i det heile tatt 😂 Har ikkje hatt mensen sida starten av mai, og har ingen idé om eg har hatt eggløysning eller kva som skjer. Fått beskjed av legen min at det ikkje er vits i å ta kontakt før i november, så enn så lenge står me liksom stille. Er så ufattelig frustrerande, for eg har ingen peiling på kortid eg får mensen, så med mi flaks får eg det vel mens eg er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 9. august 2019 #44 Del Skrevet 9. august 2019 13 timer siden, Amantheia skrev: I bunn og grunn går det ikkje i det heile tatt 😂 Har ikkje hatt mensen sida starten av mai, og har ingen idé om eg har hatt eggløysning eller kva som skjer. Fått beskjed av legen min at det ikkje er vits i å ta kontakt før i november, så enn så lenge står me liksom stille. Er så ufattelig frustrerande, for eg har ingen peiling på kortid eg får mensen, så med mi flaks får eg det vel mens eg er på jobb. Nei så kjipt! Det er jo alt for lenge å vente på legetime, det er merkelig å må vente så lenge på mens. 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 9. august 2019 Forfatter #45 Del Skrevet 9. august 2019 25 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev: Nei så kjipt! Det er jo alt for lenge å vente på legetime, det er merkelig å må vente så lenge på mens. 🤷🏼♀️ Trur grunnen til at eg må vente heilt til november, er at då er det eitt år sidan eg tok ut p-staven. I følge legen kan det visst ta så lang tid før hormoner stabiliserer seg, og dersom eg ikkje har normal syklus då, så er det muligens noko gale. Men er sjukt irriterande å berre skulle gå rundt å vente, utan nokon form for oversikt og kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 9. august 2019 #46 Del Skrevet 9. august 2019 Har ikke legen tatt blodprøver engang? Har du vurdert å prøve vitex forresten? Du har iallefall ikke noe å tape på å prøve det ut hvis du uansett ikke har noen syklus nå.. Og hvis man ikke får hjelp fra legene må man innimellom prøve ut diverse selv 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 9. august 2019 Forfatter #47 Del Skrevet 9. august 2019 36 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Har ikke legen tatt blodprøver engang? Har du vurdert å prøve vitex forresten? Du har iallefall ikke noe å tape på å prøve det ut hvis du uansett ikke har noen syklus nå.. Og hvis man ikke får hjelp fra legene må man innimellom prøve ut diverse selv 😅 Har ikkje tatt nokre blodprøvar, nei. Har tatt MR og blodprøvar for å utelukke PCOS, men det er mange månader sidan. Type rett etter eg tok ut p-staven (blodprøvane trur eg var samme dagen, MR var i februar). Vitex har eg ikkje høyrt om før, så har ikkje vurdert det, nei. 😅 Måtte google det no. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 19. oktober 2019 #48 Del Skrevet 19. oktober 2019 Hvordan går det? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 19. oktober 2019 Forfatter #49 Del Skrevet 19. oktober 2019 7 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev: Hvordan går det? 😊 Her går det kjempesakte. Mensen er litt sånn at den kjem når den vil sjølv, og eg har ingen kontroll på kortid den dukkar opp. Prøver å registrere den i ein app, men den er så uregelmessig at det nesten ikkje er vits. Så enn så lenge er prøvinga lagt litt på hylla. I mellomtida har me fått oss ein hund som tar opp mykje tid, så det er ikkje sånn at eg har det store savnet lenger, i det minste. Er heilt forelska i den lille pelsdotten, og sia ingen av oss har hatt ansvar for ein hund før, er det veldig mykje jobb. Trur ikkje eg vil ha baby før hunden er litt større og litt meir trent, i alle fall. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå