Gå til innhold

Amantheia lagar stien mens ho går


Amantheia

Anbefalte innlegg

På 3.2.2019 den 23.02, Amantheia skrev:

Har fremdeles ikkje fått mensen, og no er det jo gått snart ein mnd sia sist runde var over. Syns det heile er veldig merkeleg. Hadde vore så mykje enklare  ha ein normal syklus, for sånn som det er no, så veit eg jo aldri kortid den dukkar opp. Lurer på om eg skal ta ein test til før eg skal på MR, berre for å vere sikker på at eg ikkje er gravid, men kjenner litt på at eg ikkje vil sitje der med ny negativ test, og med tankje på at eg ikkje har merka noko som helst anna enn uteblitt mens, så trur eg ikkje det er sjanse for at den er positiv.

Var på min første skikkelige PT-time på torsdag. PT fann ut at me skulle sjekke kva eg maksimalt klarte å løfte i benkpress og beinpress. 52,5 kg benkpress og 210 kg beinpress! Blei ganske imponert over meg sjølv der. Ny time på mandag!

Elles så har eg blitt satt opp som ringevikar i ein barnehage her, og skal også på intervju i heimetenesta ein gong i neste veke. Sjølv om eg eigentleg ikkje vil jobbe som det, håpar eg at eg får jobben, både sånn at svigerfar sluttar å kalle meg lat, men også sånn at me får litt meir inntekt til huset. 

Så irriterende, krysser fingrene for at du får en regelmessig syklus ganske snart! (Eller at det klaffer med en spire, selvsagt) 🤞🏼😁

Wow det er virkelig imponerende, jeg er svak som en mus!! Har virkelig ingen muskler, blir alt for mye kondisjonstrening i forhold til stryketrening dessverre 🙄

Håper det ordner seg med fast jobb snart, men ringevikar er bedre enn ingenting! Har vært ringevikar i Bhg selv, trivdes veldig bra! Men jeg fikk vanligvis 30+ timer i uka da, bodde langt utpå landet, og jeg var deres eneste vikar 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Så irriterende, krysser fingrene for at du får en regelmessig syklus ganske snart! (Eller at det klaffer med en spire, selvsagt) 🤞🏼😁

Wow det er virkelig imponerende, jeg er svak som en mus!! Har virkelig ingen muskler, blir alt for mye kondisjonstrening i forhold til stryketrening dessverre 🙄

Håper det ordner seg med fast jobb snart, men ringevikar er bedre enn ingenting! Har vært ringevikar i Bhg selv, trivdes veldig bra! Men jeg fikk vanligvis 30+ timer i uka da, bodde langt utpå landet, og jeg var deres eneste vikar 😅

Tok ny test før eg skulle på MR-undersøkelse, og den var også negativ. Eg får svar på MR-bileta om ei veke ca, så no er det berre å smøre seg med tålmod. Om eg ikkje har pcos, så er det jo uansett noko som ikkje er som det skal vere, for mensen har enno ikkje dukka opp, og no er eg jo godt over ein månad på overtid. Er smått sjalu på dei som har normal syklus, og som veit akkurat kva dag mensen skal komme. Her må eg liksom berre vente og sjå, og håpe eg ikkje går med lys bukse når den endeleg finn det for godt å melde sin ankomst. 

I går var eg på min første gruppetime på treningssenteret. Body Step. Kan ikkje hugse sist eg var like sliten. Ein time med hopp og sprett, knebøy, og diverse andre greier, som eg for det første ikkje hadde tempo til å henge med på, og for det andre ikkje hadde styrke eller motorikk til å utføre skikkelig. Eg var heilt utslitt etter 15 minutt. :fnise: Men det var gøy, og ei veldig god kondisjonsøkt. Tenkjer eg skal prøve litt forskjellig når det gjeld gruppetimar, for dei har som sagt enormt mykje å velje i. Mannen har lyst å kjøre på med spinning, så det blir nok neste gong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå har jeg lest gjennom dagboka di 😊 Blir spennede å høre resultatet av MR! Visste ikke at man tok MR som et ledd i utredning av pcos jeg.. 

Så flink du er som har begynt å trene! Har noen tips til en som har lyst til å begynne på treningssenter, men som har treningssenterskrekk? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2019 den 12.37, Dovendyr1 skrev:

Hei, nå har jeg lest gjennom dagboka di 😊 Blir spennede å høre resultatet av MR! Visste ikke at man tok MR som et ledd i utredning av pcos jeg.. 

Så flink du er som har begynt å trene! Har noen tips til en som har lyst til å begynne på treningssenter, men som har treningssenterskrekk? 🙄

Heia, så koselig at du har orka å lese her. :roser:

Eg visste heller ikkje at man tok MR, hadde trudd eg berre skulle ta innvendig UL eller noko, så eg vart relativt overraska då eg fekk innkallinga i posten. :fnise:

Veit ikkje om eg har så mange tips å komme med når det gjeld trening, men for meg var det viktig å finne eit treningssenter der eg følte eg kom til å trives, med flinke ansatte som har god peiling på det dei driv med, og med utstyr som ikkje er veldig utdatert og slitt. Også trur eg det er viktig å hugse på at dei andre som trener der, ikkje bryr seg noko særleg om deg, for dei er opptatt med si eiga trening. Så det er ingen grunn til å vere flau over at du kanskje ikkje spring så fort, eller løftar så tungt, som andre. Det er i alle fall det eg veljer å tru. 
Også kan det vere lurt om du får hjelp av ein av dei som jobber der, til å sette opp eit program til deg, som er enkelt å følje, der dei kan vise deg øvelsene og vere sikker på at du gjer dei rett. Å trene på senter kan vere veldig gøy så lenge du kjem deg godt i gang. Det er i alle fall veldig gøy å sjå framgang. :dany:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 13.19, Amantheia skrev:

 

Nå har jeg tulla det til med siteringa :fnise: uansett, takk for tips om treningssenter! Må bare prøve å komme igang! Styrketrening er jo kjempebra, litt begrenset hva man får til hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dovendyr1 skrev:

Nå har jeg tulla det til med siteringa :fnise: uansett, takk for tips om treningssenter! Må bare prøve å komme igang! Styrketrening er jo kjempebra, litt begrenset hva man får til hjemme. 

Det er absolutt betre utval på eit treningssenter. ^_^ 

I dag har eg vore på jobbintervju. Har ikkje den beste følelsen i verda, men får i det minste svar om ca ei veke. Og i morgon er det ny time med PT. Er veldig klar for ny økt no, faktisk. Skal bli godt å bli sliten igjen. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fekk telefon i dag om at eg får ikkje fast stilling i heimetenesta, men eg får bli tilkallingsvikar. Så eg skal på opplæring i neste veke. Håpar det vert bra! 

Eg har enno ikkje hørt noko om MR-bileta, så lurar på om eg kan ringe til min tidlegare fastlege, og høyre om han har fått dei? Er det lov, sjølv om han ikkje lenger er min fastlege? Bileta vart sendt til han som henviste meg, men etter det har eg jo flytta, og derfor bytta fastlege, og eg har ikkje møtt den nye fastlegen min, så han veit jo ingenting om kvifor eg har vore på MR. 

Mensen er enno ikkje dukka opp, og eg kjenner at eg byrjar å bli lei av å vente, irritert over at kroppen min ikkje berre kan fungere som den skal... Uff, veit ikkje om eg skal rope og kjefte, eller gråte. Er berre lei meg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
31 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Hvordan går det? 😊

Oi, gløymt å oppdatere her i det siste. Har enno ikkje vore hos legen, men skal bestille time i morgon. Eg fekk mensen igjen 28. februar, og varte i ei veke. Kan nesten sjå ut som eg har hoppa over ein syklus.

Har vore veldig opptatt med jobb og trening, og har kutta ut veldig mykje sukker frå livet mitt. Gjekk 2 veker utan noko som helst, og har gått frå å spise godteri kvar einaste dag, til å nesten ikkje spise det i det heile tatt. Håpar det gjer utslag på vekta/kroppen snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2019 den 23.40, Amantheia skrev:

Oi, gløymt å oppdatere her i det siste. Har enno ikkje vore hos legen, men skal bestille time i morgon. Eg fekk mensen igjen 28. februar, og varte i ei veke. Kan nesten sjå ut som eg har hoppa over ein syklus.

Har vore veldig opptatt med jobb og trening, og har kutta ut veldig mykje sukker frå livet mitt. Gjekk 2 veker utan noko som helst, og har gått frå å spise godteri kvar einaste dag, til å nesten ikkje spise det i det heile tatt. Håpar det gjer utslag på vekta/kroppen snart. 

Åhh Gud så flink og disiplinert du er 😳 jeg kan gjerne få ett dryss av akkurat det fra deg, bra jobba👏🏼

Blir spennende å se om det bli baby innen året er over da! 🥰 Forehåpentlig vis for oss begge 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Åhh Gud så flink og disiplinert du er 😳 jeg kan gjerne få ett dryss av akkurat det fra deg, bra jobba👏🏼

Blir spennende å se om det bli baby innen året er over da! 🥰 Forehåpentlig vis for oss begge 😅

Åh, håpar det! No skal eg til legen på torsdag. Blir interessant å høyre kva han har å seie. 

Eg har forresten klart å bli stokk forkjøla, og det er sjølvsagt mannen som har smitta meg. Så no har me vore sjuk i snart 2 veker, og ingen av oss har følt for å ha sex. Så håpar verkeleg eg snart blir frisk. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen her om dagen, for å høyre om han kunne sjå noko på MR-bileta, og om det eventuelt var ein annan grunn til at eg tilsynelatande har hoppa over ein syklus. Du snakkar meg om bortkasta pengar. Betalte 155 kr, var der i ganske nøyaktig 3 minutt, og fekk vite at dei ikkje har fått bileta eingong. 

Den nye fastlegen meinte og det var veldig rart at eg var blitt sendt til MR istaden for UL, då UL ville gitt betre bileter, og mindre stråling. Menmen. No er det gjort uansett, og han skulle ringe meg så fort han hadde fått bileta. Og på måndag skal eg ringe det gamle fastlegekontoret og be dei sende over journalen min, for det har eg visst gløymt å gjere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

No er det den tida der eg eigentleg skulle hatt mensen igjen, men også denne gongen ser det ut til at den lar vente på seg. Eg vert meir og meir overbevist om at eg hoppar over annankvar mens, men eg har jo eigentleg ikkje svar enno. 

Eg har derimot endeleg fått høyre frå fastlegen, og skal inn og diskutere MR-resultata neste veke. Føler endeleg at noko skjer! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Amantheia skrev:

No er det den tida der eg eigentleg skulle hatt mensen igjen, men også denne gongen ser det ut til at den lar vente på seg. Eg vert meir og meir overbevist om at eg hoppar over annankvar mens, men eg har jo eigentleg ikkje svar enno. 

Eg har derimot endeleg fått høyre frå fastlegen, og skal inn og diskutere MR-resultata neste veke. Føler endeleg at noko skjer! :nori:

Så bra at noe skjer!! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp vore hos legen no, og han sa det ikkje var noko som kunne tyde på PCOS på MR-bileta, og heller ikkje på blodprøvane. Det er jo forsåvidt veldig bra, men det betyr også at det ikkje er nokon grunn til at eg ikkje har mensen kvar måned, anna enn at eg framleis er påverka av p-staven. Det betyr også at alt eg kan gjere er å vente og sjå om det endrar seg i løpet av det neste halve året, samt fortsette å prøve å bli gravid, og berre håpe på det beste. 

Eg er på ein måte veldig letta, men på den andre sida er det litt keisamt at det ikkje er ein konkret grunn til alle plagane mine. Menmen, er vel ikkje så mykje å gjere med det. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Hei, hvordan går det nå? 😊

Det går eigentleg ikkje så veldig mykje betre. Mensen er framleis veldig uregelmessig, og eg har den framleis berre annankvar mnd. Har jo eit håp om at det skal klaffe likevel, men det er fryktelig kjipt å aldri vite kortid mensen dukker opp, og kortid det er størst sjanse for å bli gravid. 

Eg fekk i alle fall beskjed frå legen om at dersom mensen framleis ikkje var tilbake til normalen i november, så skulle eg ta kontakt igjen. Men eg kryssar jo fingrene for at eg skal sleppe det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Amantheia skrev:

Det går eigentleg ikkje så veldig mykje betre. Mensen er framleis veldig uregelmessig, og eg har den framleis berre annankvar mnd. Har jo eit håp om at det skal klaffe likevel, men det er fryktelig kjipt å aldri vite kortid mensen dukker opp, og kortid det er størst sjanse for å bli gravid. 

Eg fekk i alle fall beskjed frå legen om at dersom mensen framleis ikkje var tilbake til normalen i november, så skulle eg ta kontakt igjen. Men eg kryssar jo fingrene for at eg skal sleppe det. :) 

Huff så irriterende da! Som du sier, det kan jo fortsatt klaffe. Men forstår det er veldig frustrerende likevel. Krysser fingrene for baby eller en mere regelmessig mens 🤞🤞😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Huff så irriterende da! Som du sier, det kan jo fortsatt klaffe. Men forstår det er veldig frustrerende likevel. Krysser fingrene for baby eller en mere regelmessig mens 🤞🤞😅

Hihi, takk! Håpar jo mest på baby, men regelmessig mens hadde vore ein fin trøstepremie 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...