Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går i klassen med en som i begynnelsen ikke turde å se på meg. Han så meg ikke i øynene, og virker veldig sjenert. 

Nå sitter vi ved siden av hverandre i klasserom, og vi ender ofte opp på samme plass rundt på skolen av en merkelig grunn. Han kommer masse «borti» meg med foten eller skulder/armen. Første jeg tenkte var at han bare kom ani med uhell et par ganger, men nå gjør han ser så ofte. 

Han etterligner meg litt også på hvordan jeg sitter. Om jeg bøyer meg frem, gjør han det også, samme om jeg lener meg bakover. 

Han ser en del på meg, vi ser masse på hverandre selvom vi er i en samtale med flere, an noen ganger virker det som om jeg er tilstede. Er veldig frem og tilbake. Men i timen kan jeg se fra sidesynet han han ser på meg, men om jeg da snur meg for å se på han så ser han vekk med en gang. 

Når han sitter rett foran meg «sprer han beina» ganske mye og vi får ofte blikkontakt. 

Jeg er veldig ny i dette med når gutter er keen på deg, selvom jeg er 20 år... så hadde vært veldig stor hjelp om dere kunne ha hjulpet meg. Har jo et småchrus på han, og hatt det siden vi begynte i klasse, men jeg er så redd for å bli avviset. 

Takk<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flørting er det ikke. kanskje litt beundring. men hvorfor prter dere ikke med hverandre. altså.. det er eneste måten å få svar på. bli kjent med han som venn. så vil du kanskje se tegn etterhvert. men.. akk nå tror jeg dere unngår hverandre mer enn noe annet. 

Anonymkode: d7848...09c

Skrevet

Han virker interessert 😀

Anonymkode: 49377...0eb

Skrevet

Du er innbilsk, men det er slik det skal være. Hvordan ellers hadde mennesker funnet hverandre om vi ikke tolket signaler etter det vi ønsker skal skje.

En ting skal du tenke på: Hvis du blir avvist, så vil gutten uansett oppleve interessen som smigrende.

Det smarte i din situasjon er å finne noe å gjøre sammen, som ikke er en date, men som hvem som helst kan gjøre, slik at du har et påskudd for å bli kjent med ham. Hvis det er interesse der, vil han gripe sjansen. Selv om han er blyg, så vil han komme deg nærmere. Ta det i små steg.

Skrevet
18 timer siden, April99 skrev:

Jeg går i klassen med en som i begynnelsen ikke turde å se på meg. Han så meg ikke i øynene, og virker veldig sjenert. 

Nå sitter vi ved siden av hverandre i klasserom, og vi ender ofte opp på samme plass rundt på skolen av en merkelig grunn. Han kommer masse «borti» meg med foten eller skulder/armen. Første jeg tenkte var at han bare kom ani med uhell et par ganger, men nå gjør han ser så ofte. 

Han etterligner meg litt også på hvordan jeg sitter. Om jeg bøyer meg frem, gjør han det også, samme om jeg lener meg bakover. 

Han ser en del på meg, vi ser masse på hverandre selvom vi er i en samtale med flere, an noen ganger virker det som om jeg er tilstede. Er veldig frem og tilbake. Men i timen kan jeg se fra sidesynet han han ser på meg, men om jeg da snur meg for å se på han så ser han vekk med en gang. 

Når han sitter rett foran meg «sprer han beina» ganske mye og vi får ofte blikkontakt. 

Jeg er veldig ny i dette med når gutter er keen på deg, selvom jeg er 20 år... så hadde vært veldig stor hjelp om dere kunne ha hjulpet meg. Har jo et småchrus på han, og hatt det siden vi begynte i klasse, men jeg er så redd for å bli avviset. 

Takk<3

Kanskje han har lest om kroppsspråk? Alt dette er tegn på sterk interesse. Ikke vent til han tar kontakt hvis DU er interessert. Ta kontakt selv! 

Anonymkode: 4506c...64d

Skrevet

Flørting er det nok ikke, men det kan virke som han er interessert. 

Anonymkode: 0dd03...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...