AvaAdore Skrevet 24. mars 2005 #1 Skrevet 24. mars 2005 Den kommer, den kommer, den kommer!!! Jeg har bestillt kjole fra.. BestBridalPrices... og leveringstiden skulle etter min mening vaere juli? men jeg fikk mail i dag...; Important Delivery Information Message from www.BestBridalPrices.com: Hi Linda, Your order has shipped. Thanks Barb Scheduled Delivery: 29-March-2005 ..................................... DET GIKK FORT!! jeg bestillte 10 mars! Naa er jeg lettere sjokkskadet, full av sommerfugler, og litt usikker, for jeg er ikke hjemme den dagen... jeg haaper de kommer med leveransen etter kl 5... det er TYPISK da.. det er den foerste dagen siden jul at jeg egentlig har noe njeg MAA gjoere, og da skal kjolen komme
AvaAdore Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2005 Hvilken kjole skal du ha? Maggie Sottero - Mariella http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?165
Martha Stewart Skrevet 24. mars 2005 #5 Skrevet 24. mars 2005 Så bra at den kommer så raskt! :-) Hva betaler du, inkl. frakt og avgifter?
AvaAdore Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2005 4500 kr...kanskje litt mer...har ikke helt kontroll paa nettbanken for tiden... venter paa nye koder... men med mine utregninger er det ca 4500.. noe som jeg ikke synes er saa fryktelig mye... og der er inkludert sloer og sko....
Martha Stewart Skrevet 24. mars 2005 #7 Skrevet 24. mars 2005 Wow, det synes jeg var en bra pris ja! :-) Til sammenlikning er det virkelig et tankekors at brudekjoler koster så mye som de gjør i norske brudekjolesalonger...
AvaAdore Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2005 Til sammenlikning er det virkelig et tankekors at brudekjoler koster så mye som de gjør i norske brudekjolesalonger... Her i nederland ogsaa. jeg proevde en kjole paa som var veldig lik, men den skulle de ha 1100 euro for/ 9000kr...
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #13 Skrevet 24. mars 2005 Hei. Sånn apropos at kjoler er dyrere i Norge.. Jeg har selv drevet klesbutikk og har importert klær. Vær obs på at det er opp til 18% toll på varer på USA og Canada til Norge. Det utgjør ganske mye penger. Sånn sett gjør norske satser det vanskelig for oss og drive butikk. Og det at man faktisk må betale arbeidsgiver avgift for å få lov til å ha folk ansatt. (ja jeg vet at det er utenfor tema.. men jeg blir så irritert) S.
Harry's kvinne Skrevet 25. mars 2005 #15 Skrevet 25. mars 2005 Åh, jeg gleder meg på dine vegne Jeg bestilte en MS-kjole 5. mars, har forstått at den kommer i begynnelsen av juni. Jeg blir jo ikke lei meg hvis den dukker opp før, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå