Gå til innhold

Kjenne på det å gi slipp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Endelig, etter tre år med smerte, savn, tårer, ødelagte potensielt gode forhold, er jeg i ferd med å gi slipp på ham som jeg hele tiden har tenkt er min utkårede. Mitt livs kjærlighet. Med fare for å avsløre for mye, skal jeg ikke komme med detaljer om vår historie, men ja - vi har vært sammen og beholdt kontakten i etterkant.

Nå, etter å ha fått det mange nok ganger ''slengt i trynet'' at han ikke vil ha oss, meg. Etter å ha hørt ham si en ting, men gjøre en helt annen. Etter å ha vært gjennom berg og dalbanen utallig mange ganger, skjedde det noe rart. Jeg ble følelsesmessig flat ovenfor ham. Den siste hendelsen mellom oss knakk noe i meg. Tror jeg endelig, etter maaange øyeblikk der jeg trodde det var håp og fikk knust det gang på gang...forstod at JEG fortjener bedre. Jeg ønsker å føle meg elsket, trengt, satt pris på. Jeg ønsker å føle den ektheten, inderligheten og affeksjonen som vekker det varme i meg UTEN å løpe etter den.

Endelig blir jeg satt fri. Litt etter litt. Det er ikke helt borte ennå. Følelsene. Noe i meg er redd for å slippe fordi jeg er redd for ikke å kunne få tilbake de følelsene igjen hvis han en dag plutselig vil ha oss likevel. Men...hvis dette er så ekte som jeg trodde, vil alt ordne seg.

Jeg vil ikke leve i håpet mer. Jeg vil ikke gråte en tåre til over tapet og de knuste håp. JEG er verdt mer og for dere som er låst i en hangup i mange år og tror at det ikke finnes en utvei. Vent...plutselig en dag skjer det noe som setter deg fri. Jeg, for min del klarer ikke sette fingeren akkurat på hva det var, men noe knakk helt i meg.

Det er håp. Det vil gå over.

Anonymkode: bce96...075

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sårt å lese, men samtidig godt. Prøver også å slippe taket i håpet om en jeg aldri får.. Ett skritt i gangen. Klem til deg 😊

• Liker 1
Skrevet

Klemmer tilbake.

Det har vært lang vei å gå og mye smerte, men så skjedde det noe helt plutselig. Jeg var antakelig lei av å gå og ha det vondt uten at jeg kunne påvirke situasjonen.

Skrevet

Glad på dine vegne!! ❤️ Selv orker jeg ikke tanken på et forhold. Ble så såret av exen. Har selvtillit og trua på meg selv, men ikke trua på den motsatte parten. Kjenner jeg verner om meg selv, og det kjennes veldig godt ut! Kjenner meg igjen i din historie, så absolutt. 😊 

Skrevet

Vi er nok på like stadier ser jeg. Jeg slipper så absolutt, men klar for neste er jeg ikke. Overhodet ikke! Jeg savner nærhet og varme på tomme dager, men noe forpliktende vil jeg ikke ha. Ikke FF heller. Bare en armkrok av og til hadde vært kos.

Jeg skal ikke gi ham æren for å ødelegge datingen for meg, men som du sier - verner om meg selv. Liker å ha det godt og stabilt, i alle fall for en periode nå.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

TS her

Måtte bla langt for å finne dette innlegget igjen.

Jeg trekker tilbake ALT jeg sa :murvegg:!

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her

Måtte bla langt for å finne dette innlegget igjen.

Jeg trekker tilbake ALT jeg sa :murvegg:!

Ikke helt over ham likevel?

Anonymkode: fd9ec...052

Skrevet

Tydeligvis ikke. Det er så teit og egentlig på grensen til pinlig!

Jeg reagerte ikke greit når han fortalte om ei ny han holder på med. Han merket selvsagt ikke noe til dette, men nå er jeg i den forbaskade kjelleren igjen. Kan noen bare slå meg i huet med et balltre??

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis ikke. Det er så teit og egentlig på grensen til pinlig!

Jeg reagerte ikke greit når han fortalte om ei ny han holder på med. Han merket selvsagt ikke noe til dette, men nå er jeg i den forbaskade kjelleren igjen. Kan noen bare slå meg i huet med et balltre??

*Slår*

Du får trøste deg med at min ekssamboer (2mnd siden han dumpet meg), var utro og forlot meg for henne. Jeg tar det ikke akkurat pent jeg heller. Klarer ikke legge bort tanken om at han kommer til å komme tilbake til meg, selv om jeg såklart vet at det aldri kommer til å skje. Sitter og ser på sånne videoer om hvorfor folk er utro osv, og jeg får jo bare mer og mer følelsen av at det var min skyld. Jeg visste jo at vi hadde «problemer», men jeg prøvde å løse dem alene fordi han ikke gadd å bidra. Så jeg har jo blitt helt ødelagt av tanken på at jeg kastet han bort, når jeg egentlig ville gjort hva som helst for å være med han resten av livet.

Anonymkode: fd9ec...052

Skrevet

Huff! 😲 Det er så vondt å få en slik beskjed! Jeg håper virkelig jeg er over exen før han får seg ei ny. 😅😒

Skrevet

Jeg har vært gjennom flere med ham, like vondt hver gang. Så håper du gjør det ja :) (hvis du er som meg, hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...