tuppelene Skrevet 25. april 2019 #301 Del Skrevet 25. april 2019 1 time siden, Waldfee skrev: På vei fra kontroll, begynner med sprøyter i dag og alt så fint ut. Legen så 6 muligheter på venstre eggstokk og 12 på høyre. Håper noen av disse kan gi et gullegg🤞🤞🤞De siste dagene har jeg hatt voldsom hodepine av sprayen, så blir godt å starte med sprøyter. Og sammenlignet med Menopur fremstår jo Gonal f som veldig enkle greier å få til. Åh, masse lykke til💗 Heier på deg!🙏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 25. april 2019 #302 Del Skrevet 25. april 2019 1 time siden, Waldfee skrev: På vei fra kontroll, begynner med sprøyter i dag og alt så fint ut. Legen så 6 muligheter på venstre eggstokk og 12 på høyre. Håper noen av disse kan gi et gullegg🤞🤞🤞De siste dagene har jeg hatt voldsom hodepine av sprayen, så blir godt å starte med sprøyter. Og sammenlignet med Menopur fremstår jo Gonal f som veldig enkle greier å få til. Hurra for sprøytestart!! Hørtes jo ut som en fin mengde egg også 😊🤞 Er gonal f ferdigfylte penner som kan oppbevares i romtemperatur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 25. april 2019 #303 Del Skrevet 25. april 2019 På 22.4.2019 den 20.48, Waldfee skrev: Håper våren er en god tid for meg også.... 💗🤞! Sønnen ble laget i mai, og ble gravid i mars for et år siden.... bare å krysse fingre og tær🤞! hvordan har påsken din vært? Er det tidlig ultralyd rett etter påske? Håper du har slappet av og kost deg i påsken🐥😊 Hei kjære Waldfee!! Det vart diverre ikkje nokon baby denne gongen heller. Var på tidleg ultralyd på tirsdag og det viste det seg at det ikkje var noko liv inni der likevel. Det var ein slags klump uten form eller hjerte, det minna meg meir om ein svulst. 😖 Det går bra med meg, denne gongen går det greit sidan eg ikkje såg noko liv eller form. Det var 100 gonger verre sist gong. Så no sitt eg her heime og er i gang med min 2. runde med Cytotec, då den på tirsdag ikkje fungerte. 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 25. april 2019 #304 Del Skrevet 25. april 2019 2 hours ago, Ysera said: Hei kjære Waldfee!! Det vart diverre ikkje nokon baby denne gongen heller. Var på tidleg ultralyd på tirsdag og det viste det seg at det ikkje var noko liv inni der likevel. Det var ein slags klump uten form eller hjerte, det minna meg meir om ein svulst. 😖 Det går bra med meg, denne gongen går det greit sidan eg ikkje såg noko liv eller form. Det var 100 gonger verre sist gong. Så no sitt eg her heime og er i gang med min 2. runde med Cytotec, då den på tirsdag ikkje fungerte. 😖 Å nei, så utrolig trist. Det er helt vanvittig hva man skal venne seg til i denne prosessen og hvor mye uflaks man egentlig skal ha. Masse varme tanker til deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 25. april 2019 Forfatter #305 Del Skrevet 25. april 2019 4 timer siden, Ysera skrev: Hei kjære Waldfee!! Det vart diverre ikkje nokon baby denne gongen heller. Var på tidleg ultralyd på tirsdag og det viste det seg at det ikkje var noko liv inni der likevel. Det var ein slags klump uten form eller hjerte, det minna meg meir om ein svulst. 😖 Det går bra med meg, denne gongen går det greit sidan eg ikkje såg noko liv eller form. Det var 100 gonger verre sist gong. Så no sitt eg her heime og er i gang med min 2. runde med Cytotec, då den på tirsdag ikkje fungerte. 😖 Neimen kjære all verden!!! Det skal da ikke gå an! Sender deg mange mange 💗💗💗💗! Fy søren altså. Nå ble jeg skikkelig lei meg og sint. Tenker masse på deg, skriver mer senere. Stor og oppgitt/trist-klem fra meg💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 25. april 2019 Forfatter #306 Del Skrevet 25. april 2019 9 timer siden, tuppelene skrev: Åh, masse lykke til💗 Heier på deg!🙏🏻 Tusen takk, snille du💗! Håper alt er bra, nå er vel lille prinsessen snart 4 mnd alt! Tiden flyr! Klem til deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 25. april 2019 Forfatter #307 Del Skrevet 25. april 2019 8 timer siden, prøverpåny skrev: Hurra for sprøytestart!! Hørtes jo ut som en fin mengde egg også 😊🤞 Er gonal f ferdigfylte penner som kan oppbevares i romtemperatur? Ja, herlig👍😊 Hvirdan ble det med deg, ble det innsett eller venting? Ja, Gonal er sånne ferdige penner, oppbevares i romtemp og det var bare å stille inn dosen og trykke. Fantastisk sammenlignet med å blande ut og deretter trekke opp hver enkelt sprøyte med menopur👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 25. april 2019 Forfatter #308 Del Skrevet 25. april 2019 Kjære @Ysera, jeg vil bare igjen skrive at jeg tenker på deg og ble så lei meg for at du fikk den opplevelsen 😢😢😢! Jeg blir bare så sint over at livet er så ENORMT URETTFERDIG endel ganger. Det var så fortjent, så fortjent at det skulle gå veien for deg nå. Også må du ha den cytotec-opplevelsen. Nei fy søren altså. Måtte du ikke ha utskrapning sist? Ikke nøl med å be om det om cytotec funker dårlig. Sender deg en veldig stor klem💗 og massevis av gode tanker!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 25. april 2019 Forfatter #309 Del Skrevet 25. april 2019 For øvrig er jeg skeptisk til kroppen fortsatt... blør ennå litt, enda mensen startet onsdag for en uke siden.bare littegrann, og legen sa det ikke hadde noe å si, men det er friskt blod... får håpe det stanser nå som jeg hr begynt med sprøyter. Første satt nå i kveld. Huff, tenk at jeg skal i gang med enda en runde... jeg som var sikker på at det ville gå like enkelt som med nr 1.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 26. april 2019 #310 Del Skrevet 26. april 2019 9 timer siden, Waldfee skrev: Ja, herlig👍😊 Hvirdan ble det med deg, ble det innsett eller venting? Ja, Gonal er sånne ferdige penner, oppbevares i romtemp og det var bare å stille inn dosen og trykke. Fantastisk sammenlignet med å blande ut og deretter trekke opp hver enkelt sprøyte med menopur👏👏👏 Venting... 😖 Prøvde å peppe meg opp til at Femar kunne bidra med noe positivt, men spotter nå 7dpo og temp har falt, så i det minste kan det være jeg får en kort syklus.. 😏 Nå skal alt legges tilrette for at jeg får innsett i juni.. Håper kroppen din slutter å tulle og oppfører seg fint nå som du har startet på sprøyter. Jeg har startet på sprøyter med blødning tidligere, på kort protokoll, så det skal nok ikke ha noe å si. 😊 Kjære @Ysera, forferdelig trist å høre at det ikke gikk veien denne gangen, varme klemmer sendes din vei! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 26. april 2019 #311 Del Skrevet 26. april 2019 15 timer siden, Waldfee skrev: Tusen takk, snille du💗! Håper alt er bra, nå er vel lille prinsessen snart 4 mnd alt! Tiden flyr! Klem til deg 😊 Hun ble 3 mnd forrige helg, og neste helg er det allerede dåp!😳 Tiden flyr ja. Den lille jenta mi har blitt så stor, 64 cm lang og 6,5 kg😅 Veldig gøy med alt nytt som skjer men må si det går litt for fort. Hehe. Håper sprøytene går bra og at det blir mange flotte egg ut av dem. Brukte selv Gonal F under forsøkene mine. Enkel sprøyte👍 🤞🏻💗🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 26. april 2019 #312 Del Skrevet 26. april 2019 20 hours ago, Waldfee said: For øvrig er jeg skeptisk til kroppen fortsatt... blør ennå litt, enda mensen startet onsdag for en uke siden.bare littegrann, og legen sa det ikke hadde noe å si, men det er friskt blod... får håpe det stanser nå som jeg hr begynt med sprøyter. Første satt nå i kveld. Huff, tenk at jeg skal i gang med enda en runde... jeg som var sikker på at det ville gå like enkelt som med nr 1.... Den følelsen er så tung, å være i konstant oppoverbakke. Men like stor sjangse nå som alle de forsøkene som ligger bak deg, så dette kan plutselig gå veldig fint. Når skal du på kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 29. april 2019 Forfatter #313 Del Skrevet 29. april 2019 På 26.4.2019 den 7.58, prøverpåny skrev: Venting... 😖 Prøvde å peppe meg opp til at Femar kunne bidra med noe positivt, men spotter nå 7dpo og temp har falt, så i det minste kan det være jeg får en kort syklus.. 😏 Nå skal alt legges tilrette for at jeg får innsett i juni.. Håper kroppen din slutter å tulle og oppfører seg fint nå som du har startet på sprøyter. Jeg har startet på sprøyter med blødning tidligere, på kort protokoll, så det skal nok ikke ha noe å si. 😊 Kjære @Ysera, forferdelig trist å høre at det ikke gikk veien denne gangen, varme klemmer sendes din vei! ❤️ Nei, blødningen sluttet da jeg startet med sprøytene, så legene vet hva de gjør 👍 Hvordan ble det med deg og spottingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 29. april 2019 Forfatter #314 Del Skrevet 29. april 2019 På 26.4.2019 den 13.42, tuppelene skrev: Hun ble 3 mnd forrige helg, og neste helg er det allerede dåp!😳 Tiden flyr ja. Den lille jenta mi har blitt så stor, 64 cm lang og 6,5 kg😅 Veldig gøy med alt nytt som skjer men må si det går litt for fort. Hehe. Håper sprøytene går bra og at det blir mange flotte egg ut av dem. Brukte selv Gonal F under forsøkene mine. Enkel sprøyte👍 🤞🏻💗🤞🏻 Så koselig!! Flott jente 💗👍! Lykke til med dåp, det blir stas! Flott vær også nå om dagen! gonal er virkelig en drøm sammenlignet med Menopur. Superenkelt👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 29. april 2019 Forfatter #315 Del Skrevet 29. april 2019 På 26.4.2019 den 19.24, Wiley skrev: Den følelsen er så tung, å være i konstant oppoverbakke. Men like stor sjangse nå som alle de forsøkene som ligger bak deg, så dette kan plutselig gå veldig fint. Når skal du på kontroll? Hei, fine du💗! Dette er skumle greier. Godt å være sykmeldt nå, har så mange negative tanker. Kontroll torsdag 2/5, femte sprøytedag i dag. Går ting etter planen blir det uttak midten av neste uke 🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 29. april 2019 #316 Del Skrevet 29. april 2019 7 hours ago, Waldfee said: Hei, fine du💗! Dette er skumle greier. Godt å være sykmeldt nå, har så mange negative tanker. Kontroll torsdag 2/5, femte sprøytedag i dag. Går ting etter planen blir det uttak midten av neste uke 🤞🤞🤞 Skjønner det. Godt med sykemelding men du får prøve å få hjernen over på litt hyggeligere ting mens du er hjemme, det er så fort å forsvinne i et ivf hull. Masse egenpleie må til nå! Heldigvis går sprøyte stadiet veldig fort da, grublingen setter liksom ikke i gang ordentlig til man har et antall å forholde seg til. Prøv å gi litt faen, sånn som vi snakket om. Jo bedre du har det psykisk jo bedre er hele prosessen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 30. april 2019 Forfatter #317 Del Skrevet 30. april 2019 15 timer siden, Wiley skrev: Skjønner det. Godt med sykemelding men du får prøve å få hjernen over på litt hyggeligere ting mens du er hjemme, det er så fort å forsvinne i et ivf hull. Masse egenpleie må til nå! Heldigvis går sprøyte stadiet veldig fort da, grublingen setter liksom ikke i gang ordentlig til man har et antall å forholde seg til. Prøv å gi litt faen, sånn som vi snakket om. Jo bedre du har det psykisk jo bedre er hele prosessen ❤️ Takk, jeg prøver så godt jeg kan å tenke minst mulig! Jobber også litt hjemmefra, det jeg får til. Det fungerer bra. Må gå inn i dagboka di og sjekke hvordan du ligger an - du har vel litt prøvetaking og venting, nå? Fy søren, du har jammen vært gjennom en del etterhvert. Krysser fingre og tær for neste forsøk 💗🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 30. april 2019 #318 Del Skrevet 30. april 2019 På 29.4.2019 den 10.44, Waldfee skrev: Nei, blødningen sluttet da jeg startet med sprøytene, så legene vet hva de gjør 👍 Hvordan ble det med deg og spottingen? Bra du er godt i gang med sprøyter - og tankekjøret som hører med. 😊 Føler jeg ikke har helt klart å komme opp etter det siste avbrutte forsøket siden jeg hele tiden går og venter på fryseforsøket.. Krysser fingrene så innmari for deg nå, håper virkelig det klaffer nå!! 🤞🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 30. april 2019 #319 Del Skrevet 30. april 2019 Spottingen er litt av og på, men tempen har vært lav noen dager etter at den steg igjen så venter mensen hvert øyeblikk. Digg med kort syklus i det minste da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til én Skrevet 1. mai 2019 #320 Del Skrevet 1. mai 2019 Ja, nå er vi godt i gang med forsøk begge to. Jeg har og mange negative tanker, kan ta helt overhånd til tider. Og i neste øyeblikk er jeg optimistisk og spent, så det svinger veldig. Mest av alt er jeg redd for flere nedturer og skuffelser. Her blir det trolig uttak i starten av neste uke, men vet mer etter kontroll på fredag. Håper du får slappet av nå, og at du klarer å tenke litt positivt og ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå